Resultados globales: 53 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 52 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
126 p, 12.8 MB La cohabitació d'antigues i noves pràctiques de consum cultural al Cementiri del Poblenou / Fumanal Sánchez, Laura ; Puchol Gómez, Júlia ; Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
2018
Grau en Sociologia [819]
2 documentos

Materiales académicos Encontrados 52 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 162.9 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...]
Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
8 p, 160.3 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...]
Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
7 p, 156.1 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...]
Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
4.
5 p, 143.7 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
5.
2 p, 275.9 KB Sociologia del Consum [20657] / Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
6.
5 p, 143.3 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
7.
2 p, 194.4 KB Sociologia del Consum [20657] / Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
4 p, 75.8 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
9.
6 p, 87.6 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Sensat Borràs, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
5 p, 88.3 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos : Encontrados 52 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.