Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17 p, 177.0 KB Sui generis : gender portrayals in the italian television advertising / Panarese, Paola (Università degli studi di Roma "La Sapienza". Department of Communication and Social Research)
The article reports the results of a content analysis of 815 Italian commercials and a qualitative research on some case studies. The study aims to determine the level of sex typing in the Italian advertising and try to find some new portrayals of men and women. [...]
El artículo presenta los resultados de un análisis de contenido de 815 anuncios publicitarios italianos y una investigación cualitativa sobre algunos estudios de casos. El estudio tiene como objetivo determinar el nivel de asignación del sexo en la publicidad italiana y tratar de encontrar algunos cambios en las representaciones de género. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i50.2274
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 50 (Maig 2014) , p. 99-115  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.