Resultats globals: 120 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 116 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
19 p, 305.3 KB Per a una teoria de la comunicació fonamentada sociològicament / Berrio, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Hi ha molts sociòlegs que tracten la comunicació d'una manera més o menys marginal, però les teories sociològiques no la tenen en compte, amb les seves mediacions tècniques, com un àmbit definit de les estructures de la societat. [...]
Many sociologists view communication as a peripheral subject and sociological theories and their technical mediations don't treat communication as a defined field of social structures. The author emphasises the dangers entailed by the considerable amount of empirical research carried out without a clear enough general theoretical framework. [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.87
Comunicació (Barcelona), Vol. 28, Núm. 2 (Noviembre 2011) , p. 109-127  
2.
29 p, 516.7 KB Pensamiento geográfico versus teoría de la comunicación : hacia un modelo de análisis comunicativo del paisaje / Nogué, Joan 1958- ; San Eugenio, Jordi de
El estudio de las implicaciones comunicativas presentes en el paisaje abre un amplio abanico de posibilidades para el tratamiento de la dualidad entre comunicación y paisaje. Aspectos como los efectos que el paisaje genera en los procesos de comunicación humana (comunicación intrapersonal e interpersonal), el seguimiento de los procesos comunicativos mediante los cuales se mercadea con el paisaje (comunicación de masas), la construcción de imaginarios individuales y colectivos a partir de la interacción entre ciudadanía y paisaje y, más recientemente, la construcción de identidades territoriales a partir de la elaboración de una imagen de marca de ciudad o de país -léase promoción turística, citymarketing y/o branding- tienen, todos ellos, unas enormes implicaciones en las sociedades contemporáneas. [...]
L'estudi de les implicacions comunicatives presents en el paisatge obre un ampli ventall de possibilitats per fer el tractament de la dualitat entre comunicació i paisatge. Aspectes com ara els efectes que el paisatge genera en els processos de comunicació humana (comunicació intrapersonal i interpersonal), el seguiment dels processos comunicatius mitjançant els quals es comercialitza amb el paisatge (comunicació de masses), la construcció d'imaginaris individuals i col·lectius a partir de la interacció entre ciutadania i paisatge i, més recentment, la construcció d'identitats territorials a partir de l'elaboració d'una imatge de marca de ciutat o de país -llegiu-hi promoció turística, city marketing i/o branding-tenen, tots, unes enormes implicacions en les societats contemporànies. [...]
L'étude des implications communicatives dans le paysage ouvre un gros éventail de possibilités pour le traitement de la dualité entre communication et paysage. Des aspects comme les effets que le paysage entraîne dans les processus de communication humaine (une communication intre et interpersonnelle), le suivi des processus communicatifs au moyen desquels on commercialise avec le paysage (communication de masses), la construction d'imaginaires individuels et collectifs à partir de l'interaction entre citoyenne et paysagère et, plus récemment, la construction d'identités territoriales autour de l'élaboration d'une image de marque de ville ou de pays (promotion touristique, citymarketing et branding), ils ont, tous, des énormes implications dans les sociétés contemporaines. [...]
The study of the communicative implications related to landscapes opens a wide range of possibilities concerning the treatment of the communication and landscape relationship. Issues such as the effects of the landscape on the processes of human communication (intrapersonal and interpersonal communication), the follow-up of the communicative processes by means of which the landscape becomes an object of trade (mass communication), the construction of individual and collective imaginaries arising from the citizenship and landscape exchange and, recently, the construction of territorial identities through the production of a brand image of a city or country (i. [...]

2009
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 55 (2009) p. 27-55  
3.
3 p, 129.9 KB Seminari sobre "Teoria de la Comunicació i pragmàtica" / Pérez Tornero, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1980
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 2 (1980) p. 162-164  
4.
4 p, 164.6 KB Activitats del Departament de Teoria de la Comunicació durant el curs 1979-1980 / Pérez Tornero, José Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1980
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 2 (1980) p. 159-162  

Materials acadèmics 116 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 117.4 KB Teoria de la Comunicació [104765] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Blasco Duatis, Marc ; Castellanos Díaz, Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació i està qualificada com a fonamental al grau de Comunicació de les Organitzacions. Es considera que existeix una lògica progressiva entre les assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la manera següent: 1. [...]
This module belongs to Communication subject or area and it is qualified as fundamental within the Communication in Organizations Bachelor Degree. It is considered that there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication subject or area, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación y está calificada como fundamental en el grado de Comunicación de las Organizaciones. Se considera que existe una lógica progresiva entre las asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
2.
7 p, 116.3 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Cecilia Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias asi como el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
3.
4 p, 100.7 KB Teoria i Tècnica de la Fotografia [104722] / Hernandez Gomez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desenvolupament de l'assignatura s'orienta cap a l'adquisició d'habilitats per a la conceptualització, realització i valoració crítica de projectes fotogràfics en diversitat de gèneres.
El desarrollo de la asignatura se orienta hacia la adquisición de habilidades para la conceptualización, realización y valoración crítica de proyectos fotográficos en diversidad de géneros.

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
4.
5 p, 106.5 KB Teoria i Història de la Comunicació [104720] / Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com a objectiu general els alumnes aprendran a pensar la comunicació interactiva. S'entén la comunicació interactiva com aquella pròpia dels dispositius tècnics i programes que utilitzen per comunicar-se l'anomenat protocol d'internet. [...]
As a general objective, students will learn to think about interactive communication. Interactive communication is understood as that of the technical devices and programs that are used to communicate the so-called internet protocol. [...]
Como objetivo general los alumnos aprenderán a pensar la comunicación interactiva. Se entiende la comunicación interactiva como aquella propia de los dispositivos técnicos y programas que utilizan para comunicarse el llamado protocolo de internet. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
5.
5 p, 105.8 KB Teoria i Anàlisi de la Televisió [103048] / García Muñoz, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en la matèria del grau Historia i Estètica de la comunicació audiovisual. Aquesta matèria la formen les següents assignatures de 6 crèdits ETCS cadascuna: Història del cinema Història de la ràdio i la televisió Teoria i Anàlisi del film Teoria i Anàlisi de la ràdio Teoria i Anàlisi de la fotografia Estudis visuals Teoria i història de la comunicació interactiva L'assignatura proporciona coneixements sobre la televisió (TDT i plataformes), especialment en la introducció als factors estructurals, tecnològics i estètics que defineixen els productes televisius i la relació amb les audiències. [...]
This course is included in the subject of the degree History and Esthetics of Audio-visual Communication. This subject is formed by the following subjects of 6 ETCS credits each: • History of Cinema • History of Radio and Television • Theory and Analysis of Film • Theory and Analysis of Radio • Theory and Analysis of Rhotography • Visual studies • Theory and History of Interactive Communication As defined in the syllabus, the course provides basic knowledge about television, especially in the introduction to the structural, technological, and aesthetic factors that define television products and their relationship with audiences. [...]
Esta asignatura se incluye en la materia del grado Historia y Estética de la comunicación audiovisual. Esta materia la forman las siguientes asignaturas de 6 créditos ETCS cada una: Teoría e historia de la comunicación interactiva Historia del cine Historia de la radio y la televisión Teoría y Análisis del film Teoría y Análisis de la radio Teoría y Análisis de la fotografía Estudios visuales Tal como se define en el plan de estudios, la asignatura proporciona conocimientos básicos sobre la televisión, especialmente en la introducción a los factores estructurales, tecnológicos y estéticos que definen los productos televisivos; y, la relación con las audiencias. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
7 p, 115.3 KB Teoria de la Comunicació [102696] / Seco Granados, Gonzalo ; Terris Gallego, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un sistema de comunicacions en general consta dels següents blocs: font, codificador de font, codificador de canal, modulador, canal, demodulador, decodificador de canal, decodificador de font i destinatari. [...]
A communications system in general consists of the following blocks: source, source encoder, channel encoder, modulator, channel, demodulator, channel decoder, source decoder and recipient. During the Foundations of Communications course, the emphasis was placed on the study of the modulator, channel and demodulator. [...]
Un sistema de comunicaciones en general consta de los siguientes bloques: fuente, codificador de fuente, codificador de canal, modulador, canal, demodulador, decodificador de canal, decodificador de fuente y destinatario. [...]

2023-24
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1365]
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
3 documents
7.
5 p, 109.5 KB Teoria i Tècniques de la Construcció i la Locució del Discurs [106095] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Ribas Barquet, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'aborda el discurs en totes les seves etapes: el naixement d'una idea, la cerca de la informació que permeti fonamentar-la, l'elaboració de l'argument, la selecció i exposició depenent del mitjà i el posterior diàleg amb el receptor. [...]
The aim is to approach discourse in all its stages: the birth of an idea, the search for the information that will allow it to be founded, the elaboration of the argument, the selection and exhibition depending on the medium and the subsequent dialogue with the receiver. [...]
Se pretende abordar el discurso en todas sus etapas: el nacimiento de una idea, la búsqueda de la información que permita fundamentarla, la elaboración del argumento, la selección y exposición dependiendo del medio y el posterior diálogo con el receptor. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
4 p, 101.0 KB Teoria i Tècnica de la Fotografia [104722] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Battista, Gianluca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desenvolupament de l'assignatura s'orienta cap a l'adquisició d'habilitats per a la conceptualització, realització i valoració crítica de projectes fotogràfics en diversitat de gèneres.
El desarrollo de la asignatura se orienta hacia la adquisición de habilidades para la conceptualización, realización y valoración crítica de proyectos fotográficos en diversidad de géneros.

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
9.
7 p, 115.9 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Patricia ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias asi como el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
10.
4 p, 103.8 KB Teoria i Història de la Comunicació [104720] / Fernandez Peña, Emilio ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com a objectiu general els alumnes aprendran a pensar la comunicació interactiva. S'entén la comunicació interactiva com aquella pròpia dels dispositius tècnics i programes que utilitzen per comunicar-se l'anomenat protocol d'internet. [...]
As a general objective, students will learn to think about interactive communication. Interactive communication is understood as that of the technical devices and programs that are used to communicate the so-called internet protocol. [...]
Como objetivo general los alumnos aprenderán a pensar la comunicación interactiva. Se entiende la comunicación interactiva como aquella propia de los dispositivos técnicos y programas que utilizan para comunicarse el llamado protocolo de internet. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

Materials acadèmics : 116 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.