Results overview: Found 1 records in 0.03 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
80 p, 4.3 MB Text2Emotion : un gestor d'experiències SOA. Extracció d'emocions per al suport a la gestió de relació amb clients / Guichon Aguilar, Rodolfo Alberto ; Serrat Gual, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Customer Experience Management (CEM) se ha convertido en un factor clave para el éxito de las empresas. CEM gestiona todas las experiencias que un cliente tiene con un proveedor de servicios o productos. [...]
Customer Experience Management (CEM) s'ha convertit en un factor clau per l'èxit de les empreses. CEM gestiona totes les experiències que un client té amb un proveïdor de serveis o productes. És molt important saber com són els sentiments d'un client en cada contacte i així poder suggerir automàticament la pròxima tasca a realitzar, simplificant tasques realitzades per persones. [...]
Customer Experience Management (CEM) is becoming a critical key success factor in today's business. It manages all experiences that a customer has with a supplier of goods or services. It's very important to know what the customer is feeling in every contact and then suggest automatically the next approach to make, simplifying the task for a human operator. [...]

2011  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.