Resultats globals: 1 registres trobats en 0.14 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
98 p, 19.0 MB L'impacte del patrocini en els festivals de música : estudi dels casos d'Estrella Damm al Sónar i de Heineken al Primavera Sound / Massegú Santaeulària, Carla ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està canviant constantment. Aquest treball pretén conèixer la realitat, l'eficàcia i els beneficis dels patrocinis en els festivals de música, per part de les marques i dels consumidors. [...]
El mundo de la comunicación está cambiando constantemente. Este trabajo pretende conocer la realidad, la eficacia y los beneficios de los patrocinios en los festivales de música, por parte de las marcas y de los consumidores. [...]
The communication business is constantly changing. The object of this project is to know the reality, effectiveness, and benefits of sponsorships at music festivals, both for the brands and the consumers. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.