Results overview: Found 1 records in 0.12 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
133 p, 2.0 MB La espectacularización de la información en los programas de infoshow : el caso de 21 días (Cuatro, 2009-2016) / Martínez Díaz, Cristina ; Custodio, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La espectacularització de la informació és una característica patent en molts dels programes de televisió que pertanyen al macrogènere infoshow. Un dels seus principals objectius és atraure a grans masses d'audiència i poder competir contra la resta de canals. [...]
La espectacularización de la información es una característica patente en muchos de los programas de televisión pertenecientes al macrogénero infoshow. Uno de sus principales objetivos es atraer a grandes masas de audiencia y poder competir con el resto de cadenas. [...]
The sensationalism is a self-evident feature in most of the television programs that belong to the infoshow macrogenre. One of its main aims is to attract large masses of viewers and to be able to compete against other channels. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.