Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 118.0 KB Las desigualdades sociales de escolarización en Francia / Urteaga, Eguzki (Universidad del País Vasco. Departamento de Sociología y Trabajo Social)
Este artículo se interesa por las desigualdades sociales de escolarización en Francia y pone de manifiesto: 1) las desigualdades de éxito que aparecen especialmente a través de una diferenciación precoz de las adquisiciones, 2) la importancia de la herencia familiar a través del capital cultural, las prácticas educativas familiares, la inversión en la escolaridad y la relación que mantienen con el sistema educativo, y 3) la incidencia del contexto de escolarización con ciertas diferencias entre los centros y sus efectos, la distinción entre la pública y la privada, la diferenciación en la elección de los centros y, por último, la distinción entre «buenas» y «malas» clases. [...]
Aquest article s'interessa per les desigualtats socials d'escolarització a França i posa de manifest: 1) les desigualtats d'èxit que apareixen especialment a través d'una diferenciació precoç de les adquisicions, 2) la importància de l'herència familiar a través del capital cultual, les pràctiques educatives familiars, la inversió en l'escolaritat i la relació que mantenen amb el sistema educatiu, i 3) la incidència del context d'escolarització amb certes diferències entre els centres i els seus efectes, la distinció entre la pública i la privada, la diferenciació en l'elecció dels centres i, finalment, la distinció entre classes «bones» i «dolentes». [...]
This article analyses the social inequalities of schooling in France insisting on 1) the inequalities of success that appears specially with a precocious differentiation of the acquisitions, 2) the importance of the family cultural inheritance, the educational practices of the families, the investment in education and their relations with the educational system, and 3) the incident of the educational context on the differences between schools and their effects, the distinction between public and private schools, the differentiation in the choice of the school and, finally, the distinction between «good» y «bad» classes. [...]

2011 - 10.5565/rev/educar.75
Educar, Vol. 47, Núm. 1 (2011) , p. 141-162  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.