Resultats globals: 6 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 136.3 KB Debats i tutories com a eines d'aprenentatge per alumnes de ciències : anàlisi de la integració curricular de recursos del campus virtual / Gras-Martí, Albert ; Cano Villalba, Marisa
Hem fet servir eines de comunicació asíncrona del Campus Virtual de la Universitat d'Alacant com a complement d'assignatures de física de primers cursos universitaris. L'estudi se centra en el disseny de debats virtuals i en l'elaboració de bases de dades de preguntes freqüents extretes de tutories fetes també en línia. [...]
We have used asynchronous communication tools from the Virtual Campus of the Universitat d'Alacant as a teaching complement to undergraduate introductory Physics courses. The study is based upon the design of virtual debates and the elaboration of databases of frequently asked questions extracted from on-line tutorial questions. [...]

2005 - 10.5565/rev/ensciencias.3840
Enseñanza de las ciencias, V. 23 n. 2 (2005) p. 167-180  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
93 p, 3.4 MB L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat / Chancel Valente, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Jordana Santiago, Mirentxu (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (Reculls)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
14 p, 1.5 MB UAB RVT Remote Video-tutorship : Plataforma de vídeo-tutories / Urquia Lopez, Ander ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Vivim en un món globalitzat, on la distància ja no és una barrera i la immediatesa és un valor afegit, amb aquestes premisses, neix UAB RVT, una plataforma de vídeo-tutories enfocada a l'àmbit universitari, que té com a objectiu facilitar a professors i alumnes la realització de tutories de forma remota, de manera que cap de les dues parts implicades hagi de desplaçar-se a un lloc en concret i per tant, facilitar que ambdues parts puguin gestionar el temps de forma més eficient, estalviant-se desplaçaments, facilitant la possibilitat de compaginar els estudis / la docència amb altres projectes.
We live in a globalized world, where distance is no longer a barrier and the immediacy is an added value, with these premisses, UAB RVT is born, a video-tutorship platform focused on university area, which aims to facilitate teachers and students making video-tutorships remotely, through platform. [...]
Vivimos en un mundo globalizado, donde la distancia ya no es una barrera y la inmediatez es un valor añadido, con estas premisas, nace UAB RVT, una plataforma de vídeo-tutorías enfocada al ámbito universitario, que tiene como objetivo facilitar a profesores y alumnos la realización de tutorías de forma remota, de manera que ninguna de las de dos partes implicadas tenga que desplazarse a un lugar en concreto y por lo tanto, facilitar que ambas partes puedan gestionar el tiempo de forma más eficiente, ahorrándose desplazamientos, facilitando la posibilidad de combinar los estudios / la docencia con otros proyectos.

2018-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
230 p, 1.1 MB Tutoria entre iguals : processos cognitivorelacionals i anàlisi de la interactivitat en tutories fixes i recíproques / Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
La tesi planteja tres objectius generals. En primer lloc, pretén contribuir a l'ordenació del marc conceptual entorn a l'aprenentatge entre iguals i, concretament a l'ús instruccional de la tutoria entre iguals. [...]
This thesis has three broad objectives. First, it aims to contribute to the organisation of the conceptual framework surrounding the process of peer learning and, specifically, to the instructional use of peer tutoring. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
6 p, 1.2 MB Tutories [0000] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1977-78
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 238.0 KB Carta de Pere Pascual a Jordi Ortin, Cap d'Estudis de la Facultat de Física de la UB, sobre l'assignació de tutories / Pascual, Pedro, 1934-2006
6 novembre 1997  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.