No s'ha trobat cap coincidència exacta per «didactic, però canviant-lo per didactic...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per engineering», però canviant-lo per engineering ...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per Galileo’s, però canviant-lo per Galileo s...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per «Dialogue, però canviant-lo per Dialogue...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per Systems», però canviant-lo per Systems ...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.12 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 702.0 KB Una controversia histórica al servicio de una situación de aprendizaje: una reconstrucción didáctica basada en diálogo sobre los dos máximos sistemas del mundo de Galileo / Hosson, Cécile (Université Paris Diderot. Laboratoire de Didactique André Revuz)
Para el sentido común resulta difícil concebir que, al soltar un objeto desde la cima del stil de una nave que avanza a velocidad constante, éste cae al pie del mástil porque conserva su movimiento horizontal. [...]
It is difficult for common sense to admit that an object dropped from the top of the mast of a ship moving at a constant velocity falls down at the bottom of the mast because it keeps within the horizontal movement of the ship. [...]

2011 - 10.5565/rev/ec/v29n1.429
Enseñanza de las ciencias, Vol. 29, Núm. 1 (2011) , p. 115-126  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.