Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 5 registros
Materiales académicos Encontrados 5 registros  
1.
5 p, 106.4 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
2.
5 p, 107.6 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
3.
5 p, 106.2 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
4.
5 p, 107.2 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
5.
5 p, 107.6 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.