Resultats globals: 1,019 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 266 registres trobats
Materials acadèmics, 753 registres trobats
Documents de recerca 266 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
151 p, 6.4 MB Com sé que es besa la besaré. Procés creatiu d'una exposició urbana a través del vídeo mapping: 100 anys d'El poema de la rosa als llavis / Vaillo Solé, Maria ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com sé que es besa la besaré planteja el procés de creació d'una obra d'art urbà realitzada amb light art, concretament a partir de la tècnica visual del vídeo mapping, on la narració esdevé més important que la pròpia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré plantea el proceso de creación de una obra de arte urbano realizada con light art, concretamente a partir de la técnica visual del vídeo mapping, donde la narración deviene más importante que la propia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré poses the process of creating a work of street art made with light art, specifically using the visual technique of video mapping, in which the narration becomes more important than the work itself. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
142 p, 3.7 MB La representación del trastorno obsesivo-compulsivo en la ficción. El caso de la serie británica Pure / Viedma Guirao, Andrea ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia la representació del trastorn obsessiu-compulsiu (TOC) en la sèrie televisiva Pure per determinar si el seu relat contribueix a l'estigmatització de la patologia. El marc teòric de referència recull les recomanacions sobre el tractament de la salut mental en els mitjans audiovisuals (CAC) i s'utilitza l'anàlisi de contingut per estudiar aspectes del discurs com l'autenticitat de la simptomatologia, la visibilitat de les vies de tractament o l'ús de l'humor. [...]
La investigación estudia la representación del trastorno obsesivo-compulsivo (TOC) en la serie televisiva Pure para determinar si su relato contribuye a la estigmatización de la patología. El marco teórico de referencia recoge las recomendaciones sobre el tratamiento de la salud mental en los medios audiovisuales (CAC) y se utiliza el análisis de contenido para estudiar aspectos del discurso como la autenticidad de la sintomatología, la visibilidad de las vías de tratamiento o el uso del humor. [...]
The research studies the representation of obsessive-compulsive disorder (OCD) in the television series Pure to determine if its story contributes to the stigmatization of the disorder. The theoretical framework of reference includes the recommendations on the treatment of mental health in the audiovisual media (CAC) and content analysis is used to study aspects of the discourse such as the authenticity of the symptoms, the visibility of the clinical pathways or the use of humor. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
142 p, 1.5 MB Les adaptacions en el cinema de Stanley Kubrick : una anàlisi comparativa entre les obres originals i les transposicions / Sanz Nolla, Irene ; Uceda i Oliver, Guillem ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza l'obra de Stanley Kubrick durant la seva etapa anglesa a partir de les obres literàries originals en què es basen les seves pel·lícules. Gràcies a la investigació i a una bibliografia adequada es vol establir una comparativa entre la construcció de la trama i la ideologia de cadascuna de les obres literàries amb el film corresponent realitzat pel director estatunidenc.
El presente trabajo analiza la obra de Stanley Kubrick durante su etapa inglesa a partir de las obras literarias originales en las que se basan sus películas. Gracias a la investigación y a una bibliografía adecuada se quiere establecer una comparativa entre la construcción de la trama i la ideologia de cada una de las obras literarias con el correspondiente film realizado por el director estadounidense.
Th present work analyzes the work of Stanley Kubrick during his English stage from the original literary works on which they are based. Proper research and bibliography seeks to establish a comparison between the construction of the plot and the ideology of each of the literary works with the corresponding film made by this American director.

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
227 p, 35.3 MB Un autorretrato en construcción : ideación, preproducción y realización de un cortometraje / Sangalli Borrego, María ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació, preproducció i realització d'un projecte de curtmetratge de 10 minuts. Un autoretrat ficcionat sobre la pròpia autora en el que cerca mostrar-se vulnerable, aprofundint en les seves pors, frustracions i aspiracions a través del personatge d'en Víctor. [...]
Ideación, preproducción y realización de un proyecto de cortometraje de 10 minutos. Un autorretrato ficcionado sobre la propia autora en el que busca mostrarse vulnerable, ahondando en sus miedos, frustraciones y aspiraciones a través del personaje de Víctor. [...]
Design, pre-production and production of a 10-minute short film project. A fictionalized self-portrait about the author herself in which she seeks to show herself vulnerable, delving into her fears, frustrations and aspirations through the character of Víctor. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
265 p, 2.1 MB El análisis de los estereotipos en la comedia adolescente desde una perspectiva narratológica, de género (feminista y queer) y poscolonial / Sánchez Liceras, Alba ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi analitzar els estereotips que apareixen en les pel·lícules de comèdia adolescent. Per fer-ho, es realitzarà un anàlisi narratologia, de gènere (feminista i queer) i postcolonial dels personatges per poder realitzar una classificació, una comparació i una descripció sobre els personatges a partir de la selecció de llargmetratges que pertanyen al gènere teen comedy.
Esta investigación tiene como objeto de estudio analizar los estereotipos que aparecen en las películas de comedia adolescente. Para hacerlo, se realizará un análisis narratología, de género (feminista y queer) y poscolonial de los personajes para poder realizar una clasificación, una comparación y una descripción sobre los personajes a partir de la selección de largometrajes que pertenecen al género teen comedy.
This research is intended to analyze the stereotypes that appear in teen comedy genre films. To do this, a narrative, gender (feminist and queer) and postcolonial analysis of the characters will be done to make a classification, a comparison and a description of the characters from the selection of feature films that belong to the teen genre.

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
405 p, 14.3 MB Proyecto de guion y dirección artística de la serie para Internet Las Malas Lenguas / Piris Jiménez, Andrea ; Sánchez Garnica, Laura ; Sosa García, Alba ; Santamarina Blanco, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte de guió i direcció artística de la sèrie per Internet Las Malas Lenguas es basa en la creació de sis guions per a la primera temporada, que relaten la transformació personal de Marcos arran de conèixer un nou ambient completament diferent del seu actual entorn conservador. [...]
El proyecto de guion y dirección artística de la serie para Internet Las Malas Lenguas se basa en la creación de seis guiones para la primera temporada, que relatan la transformación personal de Marcos a raíz de conocer un nuevo ambiente completamente distinto a su actual entorno conservador. [...]
The script and art direction project for the Internet series Las Malas Lenguas is based on the creation of six scripts for the first season, which tell the story of Marcos' personal transformation as a result of learning about a new environment completely different from his current conservative environment. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
78 p, 4.9 MB Localitzacions cinematogràfiques i el procés de scouting : estudi de la seva situació en el context audiovisual actual / Otero Jorba, Madrona ; Uyà Puigmartí, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la narrativa audiovisual l'espai és un dels eixos centrals del relat. Les localitzacions cinematogràfiques, per tant, són un element rellevant per contextualitzar un producte audiovisual. Aquest projecte tracta de remarcar el valor dels escenaris cinematogràfics i analitzar el procés d'scouting que es duu a terme per localitzar-los. [...]
En la narrativa audiovisual el espacio es uno de los ejes centrales del relato. Las localizaciones cinematográficas, por tanto, son un elemento relevante para contextualizar un producto audiovisual. [...]
In audiovisual narrative, space represents a pivotal axis of the story being related. Hence the reason why cinematographic locations are such a relevant component in order to contextualise an audiovisual product. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
54 p, 9.4 MB Estratègia de creació de continguts : creació d'una campanya de comunicació i marca personal en xarxes socials / Mitjavila i de Miguel, Albert ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es duu a terme una estratègia de creació de continguts per a una campanya de comunicació de marca personal. Es crea tota l'estratègia i producció de continguts de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora professional. [...]
En este trabajo se lleva a cabo una estrategia de creación de contenidos para una campaña de comunicación de marca personal. Se crea toda la estrategia y producción de contenidos de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora profesional. [...]
This project is about the creation of a content creation strategy for a personal brand communication campaign. The entire strategy and content production of the personal brand of Loli Ortega, a professional makeup artist, is created. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
464 p, 32.5 MB Por si no recuerdas : ideación, diseño y preproducción de una serie melodramática sobre el Alzheimer para una plataforma VoD / Margalef Alsina, Maria ; Ruano Castro, Beatriz ; Gómez Gonzàlez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'ideació d'un melodrama familiar en format sèrie pensat per a ser produït posteriorment per a una plataforma. Por si no recuerdas, que té com a temàtica principal l'Alzheimer, retrata l'impacte que suposa aquesta malaltia no sols per a qui la pateix, sinó també per al seu entorn. [...]
Proyecto de ideación de un melodrama familiar en formato serie pensado para ser producido posteriormente para una plataforma. Por si no recuerdas, que tiene como temática principal el Alzheimer, retrata el impacto que supone esta enfermedad no solo para quien la sufre, sino también para su entorno. [...]
Ideation project of a family melodrama in serial format intended to be produced later for a platform. Por si no recuerdas, which has Alzheimer's as its main theme, shows the impact of this disease not only for those who suffer from it, but also for their family. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 266 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 753 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 116.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sanchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
4 p, 121.4 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado, Matilde ; Gutierrez Garcia, María ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos del Pino, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
4 p, 105.9 KB Disseny, Gestió de Continguts i Estratègia a les Plataformes Socials [105013] / Ortuño Iserte, Xavier ; Salla García, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les xarxes socials, entendre les plataformes de publicació de continguts i les seves característiques. 2. Crear continguts per a xarxes socials seguint les pautes de publicació i disseny per a pantalles. [...]
1. Know the social networks, understand the platforms of publication of contents and his characteristics. 2. Create content for social networks following the guidelines for publication and design for screens. [...]
1. Conocer las redes sociales, entender las plataformas de publicación de contenidos y sus características. 2. Crear contenidos para redes sociales siguiendo las pautas de publicación y diseño para pantallas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
4.
3 p, 95.3 KB Models de Gestió de l'Empresa Audiovisual [105003] / Puig Gonzalez, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com en el cas d' "Estructura del sistema audiovisual" l'objectiu general és donar les claus bàsiques de què podem entendre quan parlem de 'sistema audiovisual', com s'estructura, com es relacionen els seus principals protagonistes, quins canvis ha experimentat al llarg del temps i quines són les perspectives de futur.
As in the case of "Estructura del sistema audiovisual" the general objective is to give the basic keys of what we can understand when we speak of 'audiovisual system', how it is structured, how its main protagonists are related, what changes it has undergone over time and what the future prospects are.
Como en el caso de "Estructura del sistema audiovisual" el objetivo general es explicar las claves básicas de que podemos entender cuando hablamos de 'sistema audiovisual', como se estructura, como se relacionan sus principales protagonistas, qué cambios ha experimentado a lo largo del tiempo y cuáles son las perspectivas de futuro.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
5.
4 p, 118.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
3 p, 110.8 KB Pràctiques Externes [42438] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar les habilitats apreses en el màster en un àmbit professional.
The aim of this module is to develop the learned abilities of the master in a professional field.
Desarrollar las habilidades aprendidas en el máster en un ámbito profesional.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
5 p, 125.6 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
This module aims to lay the research foundations about the different aspects associated with the contents in the digital era, the industries that create them and the audiences that consume them. This transversal knowledge acts as a basis for the focus placed on the different aspects that are deepened in the optional modules.
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 119.1 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
This module delves into the knowledge of the techniques of the audience research, testing of products and web analytics for its implementation in the creation and management of audio-visual and advertising products.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
5 p, 121.4 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Monclus Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
3 p, 102.6 KB Narrativa Audiovisual [105019] / Gutierrez Garcia, María ; Gomez, Angel Custodio ; Menéndez Signorini, Jesica Ana Florencia ; Lluis Gumiel, Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és capacitar a l'alumne en la construcció de continguts audiovisuals partint de models narratius específics, aprofundint en les distintes teories narratives, de la dramatúrgia i de la natura expressiva dels llenguatges audiovisuals.
The aim of the subject is to approach different narrative theories and to encourage students to make audiovisual contents based on specific narrative models, focusing in dramaturgy and expressive nature of the audiovisual languages.
El objetivo de la asignatura es capacitar al alumno en la construcción de contenidos audiovisuales partiendo de modelos narrativos específicos, profundizando en las distintas teorías narrativas, de la dramaturgia y de la naturaleza expresiva de los lenguajes audiovisuales.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents

Materials acadèmics : 753 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.