Resultats globals: 468 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 326 registres trobats
Documents de recerca, 142 registres trobats
Materials de curs 326 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 79.1 KB Llenguatge Televisiu i Cinematogràfic [103685] / García Altadill, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria "Llenguatge audiovisual" que proporciona coneixements específics sobre l'estructura expressiva de les formes sonores i visuals que caracteritzen els missatges audiovisuals i capacita l'alumnat en l'aprenentatge de les rutines expressives d'aquest llenguatge. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
4 p, 78.6 KB Llenguatge Multimèdia [103059] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
5 p, 83.8 KB Treball de Fi de Grau [103054] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau (TFG) és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per continuar altres estudis com per exercir la professió.
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
5 p, 80.3 KB Locució i Presentació [103056] / Rodríguez Bravo, Angel ; Montoya Vilar, Norminanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l´objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
5 p, 83.6 KB Disseny i Composició Visual en Comunicació Audiovisual [103846] / Maldonado López, Juan José ; Maas, Marcel Josephus Antonius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura se enmarca en el campo de conocimiento estético, concretamente en el del diseño gráfico tanto el estático como dinámico. Su objetivo: que los alumnos puedan realizar trabajos/ejercicios de composición visual útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación audiovisual. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
6.
5 p, 81.9 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103847] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Matèria (Grau de Comunicació Audiovisual) L'assignatura s'integra dins de la matèria "Investigació en Comunicació", formada per les següents assignatures: Mètodes d'investigació en Comunicació Estudis d'audiència i recepció: Obligatòria. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
4 p, 75.3 KB Teoria dels Gèneres Audiovisuals [103069] / Garcia Muñoz, Nuria ; Escribano Royo, Francisco ; Om Ferrer, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en la matèria del grau en Comunicació Audiovisual anomenada "Gèneres audiovisuals". Aquesta matèria s'imparteix amb les següents assignatures de 6 crèdits ECTS cadascuna : Tèoria dels gèneres audiovisuals, Obligatòria, Segon curs Programació en ràdio i televisió, Obligatòria, Tercer curs I les assignatures Optatives de Quart curs: Gèneres televisius Gèneres cinematogràfics Gèneres interactius Gèneres publicitaris Els objetius formatius de l'assignatura són: Conèixer les convencions narratives i expressives dels gèneres audiovisuals. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 75.8 KB Estudis d'Audiència i Recepció [103041] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Rellevància de l'assignatura El principal objectiu d'Estudis d'audiència i recepció és que l'estudiant obtingui el coneixement bàsic sobre el comportament i l'activitat dels públics a l'àmbit de la comunicació (tradicional i a l'entorn digital), aspecte essencial des del punt de vista professional. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
4 p, 75.9 KB Estructura Social i Política [103045] / Diaz Pont, Joana ; Rovira Martínez, Marta ; Antentas Collderram, Josep Maria ; Gonzalez Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura és impartida per professorat de l'àrea de Ciències Socials, concretament del Departament de Sociologia i del Departament de Ciència Política i Dret Públic. L'objectiu bàsic d'aquesta assignatura és proporcionar un coneixement adequat de les diferents eines i conceptes que des de les ciències socials s'han formulat per a l'estudi de: -Les estructures socials de les societats avançades. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Periodisme [971]  
10.
6 p, 91.6 KB Estructura del Sistema Audiovisual [103021] / Bonet Bagant, Montse ; Gomez Bernal, Gemma ; Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida entre el segon i tercer curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que també és part de la matèria, Models de Producció i Difusió de la indústria audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials de curs : 326 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 142 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
136 p, 138.3 MB Biblia de Atrapados en el Tiempo / Parra Martín, Eric ; Serván Jiménez, Irene ; Terribas Llopis, Jordi ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i creació del nou format de televisió “Atrapados en el Tiempo” i producció del seu teaser de venta. Es tracta d’un docu-reality en què deu concursants han de conviure durant seixanta dies en una masia aïllada en el camp i en la qual, setmana rere setmana, retrocediran en el temps a una època cada vegada més antiga. [...]
Ideación y creación del nuevo formato de televisión "Atrapados en el Tiempo" y producción de su teaser de venta. Se trata de un docu-reality en el que diez concursantes tienen que convivir durante sesenta días en una masía aislada en el campo y en la cual, semana tras semana, retrocederán en el tiempo a una época cada vez más antigua. [...]
Ideation and creation of the new television format "Atrapados en el Tiempo" and production of its selling teaser. It is a docu-reality in which ten contestants must coexist for sixty days in a country house isolated in the field and in which, week after week, they will go backward in time to former ages. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
108 p, 3.0 MB Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima. / Amado Garrido, Melani ; Cazorla Castella, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
123 p, 5.9 MB 33 anys de Telenotícies a TV3 : evolució del format. / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi contempla l'evolució del format dels informatius en televisió a partir de l’anàlisi de cas del Telenotícies de TV3.
Este estudio contempla la evolución del formato de los informativos en televisión a partir del análisis de caso del Telenotícies de TV3.
This research analyzes the evolution of the newscast format in television from the case study of "Telenotícies" in the catalan public television (TV3).

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
73 p, 1.5 MB Análisis del entorno narrativo de Silent Hill 2 / Sánchez Menchén, Sergio ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi estructural i de contingut del videojoc Silent Hill 2, prenent com a punt de sortida la rellevància dels personatges i de la seva psicologia respecte de la trama. L'anàlisis estructural comprèn la estructura narrativa emprada i l'ús dels recursos narratius, així com l'anàlisi de contingut investiga i relaciona qualsevol element del joc amb els personatges i la seva psicologia.
Análisis estructural y de contenido del videojuego Silent Hill 2, tomando coo punto de partida la relevancia de los personajes y su psicología respecto de la trama. El análisis estructural comprende la estructura narrativa empleada y el uso de los recursos narrativos, así como el análisis de contenido investiga y relaciona cualquier elemento del juego con los personajes y su psicología.
Structural and content analysis of the videogame Silent Hill 2, taking as a starting point the relevance of the characters and their psychology with respect to the plot. The structural analysis comprehends the narrative structure employed and the use of the narrative effects, likewise the content analysis investigates and connects enery element of the game with the characters and their psychology.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
206 p, 2.6 MB Tinta de loba / Ruiz Aguilera, Judit ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en el procediment de creació de la websèrie que porta com a títol Tinta de Lloba, des de l’idea inicial al guió final, passant pels corresponents tractaments i avaluant les diverses necessitats. [...]
El trabajo consiste en el proceso de creación de la webserie que lleva como título Tinta de Loba, des de la idea inicial al guion final, pasando por los correspondientes tratamientos y evaluando las diversas necesidades. [...]
The work consists on the process of creation of the webserie, whose name is Wolf's Ink. From the first idea to the final script, going through the correspondent process and evaluating the different necessities. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
68 p, 13.7 MB URN : unitat de Resolució de Negligències. / Rodríguez Arnal, Guillem ; Escribano Royo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és el desenvolupament creatiu de la sèrie televisiva URN, sobre possibles negligències mèdiques. Va des de la recerca del context fins el desenvolupament de les trames de la ficció. [...]
Este trabajo es el desarrollo creativo de la serie televisiva URN, que trata de posibles negligencias médicas. El trabajo empieza con la búsqueda del contexto y llega hasta el desarrollo de las tramas. [...]
NRU: Negligence Resolution Unit is a tv series that talks about possible medical negligences. The following text explains how it was created: from the first idea to the plot of the first season. There's a little of context, the characters description, the casting proposal, the chapters synopsis and the visual guide of the project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
41 p, 1.1 MB Representació de la relació entre un artista i el seu instrument al cinema / Pérez Caride, Edgar ; Selva Masoliver, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la representació cinematogràfica de la relació existent d'intimitat entre un artista musical i la seva eina de treball: l'instrument musical. L'objectiu és discernir entre la posada en escena, la descripció del personatge i l'argument de la pel·lícula per tal d'entendre que la unió entre artista i instrument forma un tot.
Análisis de la representación cinematográfica de la relación existente de intimidad entre un artista musical y su herramienta de trabajo: el instrumento musical. El objetivo es discernir entre la puesta en escena, la descripción del personaje y el argumento de la película, para entender que la unión entre artista e instrumento forma un todo.
Analysis of the intimate relationship between a musical artist and his/her instrument based on its film representation. This project goal is distinguishing between staging, character's personality and the plot to understand the ties between the artist and the instrument creating a concept of an artist as a whole.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
189 p, 5.2 MB El Camino de Santiago ... Segura / Pascual Martínez, Cristina ; Solé Bruset, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació d'un programa televisiu de gènere Docureality sobre el Camí de Santiago.
Planificaicón de un programa televisivo de género Docureality sobre el Camino de Santiago.
Planning of a Docureality television program about the Camino of Santiago.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
239 p, 19.4 MB Nuevos usos de las redes sociales en las series de ficción. / Mota Villalba, Beatriz ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO.
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO.
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
58 p, 84.9 MB Reconstrucció de les Pintures de la Pia Almoina de Lleida a través de la Realitat augmentada / Moreno Muñoz, Marina ; Coromina Rodríguez, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través de la realitat augmentada es vol ajudar a imaginar com era la Seu Vella en l’edat mitjana, abans que les tropes de Felip IV la convertissin en caserna militar. La intenció d’aquest projecte és reconstruir part de l’interior de la Canonja a través de la projecció de les pintures de la Pia Almoina. [...]
A través de la realidad aumentada se quiere ayudar a imaginar cómo era la Seu Vella en la edad media, antes de que las tropas de Felipe IV la convirtieran en cuartel militar. La intención de este proyecto es reconstruir parte del interior de la Canónica a través de la proyección de las pinturas de la Pía Almoina. [...]
Through the augmented reality, wants to help to imagine how the Seu Vella was in the Middle Ages before the troops of Felip IV converted it into a military barrack. The aim of this project is to make a reconstruction of the inside of the Canonja through the projection of the paintings of Pia Almoina, providing the empty and monochrome spaces with color and textures. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 142 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.