Results overview: Found 1,129 records in 0.07 seconds.
Research literature, 326 records found
Course materials, 803 records found
Research literature 326 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
96 p, 2.6 MB Análisis de la autopresentación de los estudiantes universitarios chinos de 18 a 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin / Zhang, Fangfei ; Gutiérrez García, María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objectiu d'aquesta investigació és analitzar l'autopresentació d'estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en els vídeos de Xiaohongshu i Douyin. A través de l'anàlisi de continguts de vídeos seleccionats i entrevistes amb usuaris universitaris xinesos, s'han observat les característiques dels vídeos d'aquest grup determinat. [...]
El objetivo de esta investigación es analizar la autopresentación de estudiantes universitarios chinos de entre 18 y 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin. A través del análisis de contenidos de videos seleccionados y entrevistas con usuarios universitarios chinos, se han observado las características de los videos de este grupo determinado. [...]
The objective of this research is to analyze the self-presentation of Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin. The characteristics of videos from this specific group have been observed through the analysis of selected video content and interviews with Chinese university users. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
26 p, 235.5 KB Breaking Down Heteronormativity : The Power of Queer Narratives on Social Media / Sastimdur, Lina Yasmine ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Breaking Down Heteronormativity: The Power of Queer Narratives on Social Media' employs a multifaceted approach to analyze the dynamics of the LGBTQ+ online community and its creative individuals. It utilizes two key social theories: Goffman's Impression Management, which explores how individuals within the LGBTQ+ community present themselves on social media, emphasizing the importance of creating positive impressions; and Bourdieu's Forms of Capital theory, which examines the economic context and challenges faced by artists. [...]
2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
280 p, 3.4 MB Un futur negre / Niño Lorente, Arnau ; Ruiz Casanovas, Aina ; Acconcia, Ignacio, 1984-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reportatge sobre les conseqüències que el canvi climàtic ha tingut en els incendis forestals. Partint d'un cas concret com és l'incendi del Pont de Vilomara que va tenir lloc el juliol del 2022 i inspirat en el format de Crims de TV3, posa de manifest, a través de diferents testimonis, el perill dels incendis de nova generació tant per la preservació del paisatge natural com per la ciutadania. [...]
Reportaje sobre las consecuencias que el cambio climático ha tenido en los incendios forestales. Partiendo de un caso concreto como es el incendio del Pont de Vilomara que tuvo lugar el julio del 2022 e inspirado en el formato de Crims de TV3, pone de manifiesto, a través de diferentes testimonios, el peligro de los incendios de nueva generación tanto para la preservación del paisaje natural como para la ciudadanía. [...]
Report about the consequences that climate change has had on wildfires. Starting from a specific case which is the fire that took place on the Pont de Vilomara in July 2022, and inspired by the format of Crims of TV3, it is revealed, through different voices, the danger that the fires of the new generation imply for the perseverance of the natural landscape and to the citizens. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
4.
123 p, 10.6 MB Análisis de contenidos de Twitch que replican a la televisión lineal / Pallarès Sampietro, Francesc ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció de les plataformes SVoD ha canviat les regles del entreteniment oferint alternatives a la televisió lineal tradicional, o potser no les ha canviat del tot. En aquest TFM s'analitzaran un seguit de continguts emesos a la plataforma Twitch. [...]
La irrupción de las plataformas SVoD ha cambiado las reglas del entretenimiento ofreciendo alternativas en la televisión lineal tradicional, o quizás no las ha cambiado del todo. En este TFM se analizarán una serie de contenidos emitidos a la plataforma Twitch. [...]
The emergence of SVoD platforms has changed the rules of entertainment by offering alternatives to traditional linear television, or perhaps it has not changed them at all. In this TFM it would be analised a series of contents broadcasted on the platform Twitch. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
5.
58 p, 2.2 MB La evolución de un icono cinematográfico : un estudio de caso a través de los remakes de King Kong / González Cabezas, Inés ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
King Kong s'ha convertit en una icona en l'imaginari col·lectiu que ha anat modificant-se a mesura que la societat i les sensibilitats han canviat. Aquest treball analitza les versiones clàssiques de King Kong, creada por Merian C. [...]
King Kong se ha convertido en un icono en el imaginario colectivo que ha ido modificándose a medida que la sociedad y las sensibilidades han cambiado. Este trabajo analiza las versiones principales de King Kong, creado por Merian C. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
6.
292 p, 3.1 MB Creació d'un guió cinematogràfic : El gos de metall / Cayetano Caneiro, Santi ; Lluis Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball pretén il·lustrar com ha estat el procés de creació d'un guió cinematogràfic a partir d'un text inèdit de caire novel·lístic, mostrant com ha estat l'adaptació de la novel·la al guió a partir de diferents fonts de recerca i referents cinematogràfics.
El siguiente trabajo pretende ilustrar como ha sido el proceso de creación de un guión cinematográfico a partir de un texto inédito de carácter novelístico, mostrando cómo ha sido la adaptación de la novela al guion a partir de diferentes fuentes de información y referentes cinematográficos.
The following essay aims to illustrate the process of creating a script based on an unpublished novel, showing the novel adaptation to a script through different information sources and cinematographic examples.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
7.
150 p, 11.0 MB Arrels al barri / Ginestet Lecha, Marcel ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Arrels al barri es centra en el disseny d'una exposició audiovisual que il·lustra la vida de diferents testimonis que pretén donar veu a diferents personalitats del Barri de Nou Barris que expliquin la seva experiència i relació amb el barri com a persones amb identitat o sexualitat dissident de la cis-hetero norma. [...]
Raíces en el barrio se centra en el diseño de una exposición audiovisual que ilustra la vida de diferentes testimonios que pretende dar voz a diferentes personalidades del Barrio de Nou Barris que expliquen su experiencia y relación con el barrio como personas con identidad o sexualidad disidente de la cis-hetero norma. [...]
Arrels al barri focuses on the design of an audiovisual¡ exhibition that illustrates the lives of different witnesses that aims to give voice to different personalities of the Barri de Nou Barris who explain their experience and relationship with the neighborhood as people with identity or dissident sexuality from the cis-hetero norm. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
8.
81 p, 4.3 MB Estudio del programa coreano "New Journey to the west" / Tian, Yang ; García Muñoz, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta sobre l'estudi de la primera i la segona temporada del programa coreà "New Journey to the West" des de diversos aspectes i se centra en els seus elements comuns i diferents entre dues temporades. [...]
Esta investigación trata sobre el estudio de la primera y la segunda temporada del programa coreano "New Journey to the West" desde varios aspectos y se centra en sus elementos comunes y diferentes entre dos temporadas. [...]
This research deals with the study of the first and second seasons of the Korean program "New Journey to the West" from various aspects and focuses on their common and different elements between two seasons. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
9.
70 p, 5.3 MB El mundo del streaming: una comparación del grado de conciencia sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch / Peñafiel Canez, Joe Adrian ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza quin és el grau de consciencia i la percepció sobre el product placement entre els seguidors d'Auronplay i Ibai Llanos a Twitch. D'altra banda, es busca identificar quins tipus de product placenent són utilitzats pels dos streamers i com repercuteix aquesta estrategia publicitaria als fans.
Esta investigación analiza cuál es el grado de conciencia y la percepción sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch. Por otra parte, se busca identificar qué tipos de product placement son utilizadas por ambos streamers y cómo repercute dicha estrategia publicitaria en los fans.
This research analyzes the knowledge and the perception of product placement among Auronplay and Ibai Llanos followers on Twitch. On the other hand, it seeks to identify what types of product placement are used by both streamers and how this advertising strategy affects fans.

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
10.
75 p, 2.0 MB Usos de contenidos audiovisuales con fines terapéuticos en hospitales de Barcelona / Ibáñez Monforte, Raquel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca sorgeix de l'interès en el potencial terapèutic dels continguts i relats audiovisuals en pacients diagnosticats d'alguna malaltia física. El marc teòric es basa en les teories sobre potencial terapèutic de la narració. [...]
La presente investigación surge del interés en el potencial terapéutico de los contenidos y relatos audiovisuales en pacientes diagnosticados de alguna enfermedad física. El marco teórico se basa en las teorías sobre potencial terapéutico de la narración. [...]
This research stems from an interest in the therapeutic potential of audiovisual content and stories in patients diagnosed with physical illnesses. The theoretical framework is based on theories regarding the therapeutic potential of storytelling and narratives. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  

Research literature : 326 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 803 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
3 p, 96.5 KB Pràctiques Externes [42438] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar les habilitats apreses en el màster en un àmbit professional.
The aim of this module is to develop the learned abilities of the master in a professional field.
Desarrollar las habilidades aprendidas en el máster en un ámbito profesional.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
4 p, 103.2 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Monclus Blanco, Ana Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball. [...]
This module attends to provide the particular tools for the approach of a scientific research project, to define its aims, to identify the appropriate methods and resources to cover them and to establish a work plan. [...]
En este módulo se trabajan las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
5 p, 111.1 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
This module aims to lay the research foundations about the different aspects associated with the contents in the digital era, the industries that create them and the audiences that consume them. This transversal knowledge acts as a basis for the focus placed on the different aspects that are deepened in the optional modules.
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
5 p, 105.7 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Coromina, Òscar ; Prado Pico, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes, analítica web i anàlisi de continguts de plataformes digitals.
This module deepens the knowledge of the techniques of audience studies, product testing, web analytics and content analysis of digital platforms.
Este módulo profundiza en los conocimientos de las técnicas de los estudios de audiencia, testeo de productos, analítica web y análisis de contenidos de plataformas digitales.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
5 p, 106.8 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García Muñoz, Núria ; Prado Pico, Emilio ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Monclus Blanco, Ana Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 106.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos Del Pino, Maria Carmen ; Marca Frances, Guillem ; Gifreu, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
6 p, 111.2 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Valero Sancho, José Luis ; Navarro Bosch, Celina ; Pires de Sa, Fernanda ; Marca Frances, Guillem ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
5 p, 108.7 KB Llenguatge Multimèdia [105020] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
The basic objectives of the subject are: Provide basic knowledge about languages in digital media, with special emphasis on their specificities of a technological and cultural nature. To deepen in the specific techniques and knowledge necessary for the creation of contents in digital media. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar los conceptos generales y las bases teóricas del lenguaje audiovisual como herramienta eficaz de producción de mensajes y de contenidos. Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents

Course materials : 803 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.