Results overview: Found 795 records in 0.04 seconds.
Research literature, 196 records found
Course materials, 599 records found
Research literature 196 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
107 p, 27.4 MB YouTuber : la realidad detrás de la pantalla / Ortiz Arrabal, Anna ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la figura del youtuber com a creador de contingut des d'un punt de vista extern a la plataforma. Alhora es proposa una breu aproximació al creixement i evolució de YouTube com a plataforma, tant en l'àmbit tecnològic com comercial, a més de l'estreta relació que manté amb la publicitat.
El presente trabajo aborda la figura del youtuber como creador de contenido desde un punto de vista externo a la plataforma. Paralelamente se propone una breve aproximación al crecimiento y evolución de YouTube como plataforma, tanto en el ámbito tecnológico como comercial, además de su estrecha relación con la publicidad.
The present work approaches the YouTuber's figure as content creator from an external point of view to the platform. At the same time, we propose a brief approach to the growth and evolution of YouTube as a platform, both in the technological and commercial field, as well as its close relationship with advertising.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
2.
111 p, 3.5 MB ¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram / Roca Blanquez, Melanie ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...]
Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...]
Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
60 p, 57.6 MB ANOUK : una història d'adopció / Sadurní Crespo, Mireia ; Escribano Royo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Anouk, una història d'adopció" és un projecte de documental que tracta les conseqüències de l'adopció a través de la mirada de l'Anouk, una noia de 21 anys que va ser adoptada a la Xina per la seva mare i que va arribar a Barcelona quan tenia dos anys. [...]
"Anouk, una historia de adopción" es un proyecto de documental que trata las consecuencias de la adopción a través de la mirada del Anouk, una chica de 21 años que fue adoptada en China por su madre y que llegó a Barcelona cuando tenía dos años. [...]
"Anouk, an adoption story" is a documentary project that shows the consequences of adoption from the look of Anouk, a 21-year-old girl who was adopted in China by her mother and arrived in Barcelona when she was two years old. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
119 p, 1.0 MB "En el Vallès". Una extrapolación de estilos y recursos cinematográficos hacia un contexto social y geográfico propio / Nogueras Rincon, Albert ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"En el Vallès" es la concepció i el desenvolupament d'un llargmetratge de ficció cinematogràfica, des d'una producció independent. El projecte exposa una bíblia audiovisual i un dossier per a la seva realització.
"En el Vallès" es la concepción y el desarrollo de un largometraje de ficción cinematográfica, desde una producción independiente. El proyecto expone una biblia audiovisual y un dossier de producción para su realización.
"En el Vallès" is the conception and the development of a feature film of cinematic fiction, since an independent production. The project esposes an audiovisual bible and dossier for his realisation.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
238 p, 4.9 MB LA PORTA : Ideació, planificació, viabilitat i pre-producció d'un curtmetratge de ficció basat en el remordiment i les segones oportunitats / Muntal Pérez, Albert ; Naveira López, Joel ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es troba la ideació i el procés de pre-producció d'un curtmetratge original. El treball inclou els guions tècnic i literari, tots els plans de rodatge, el pressupost, les vies de finançament i les plataformes de distribució.
En este proyecto se encuentra la ideación y el proceso de preproducción de un cortometraje original. El trabajo incluye los guiones técnico y literario, todos los planes de rodaje, el presupuesto, las vias de financiamiento y las plataformas de distribución.
This project contains the creation and the pre-production proces of a short original film. The essay includes the technical and literary scripts, the shooting plan, the budget, the financing routes and the distribution platforms.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
118 p, 2.6 MB L'evolució de les retransmissions esportives a Espanya : tecnologia, posada en escena, públic i arquitectura / Jordà Escursell, Pol ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu conèixer la posada en escena de les retransmissions de futbol a Espanya així com veure quina ha estat la seva evolució al llarg dels anys. En aquest sentit, s'analitzaran els diferents elements visuals que formen part d'una realització televisiva de futbol i s'estudiarà quin ha estat i és el seu tractament en pantalla. [...]
El presente trabajo tiene como objetivo conocer la puesta en escena de las retransmisiones de fútbol en España, así como ver cual ha sido su evolución a lo largo de los años. En este sentido, se analizarán los diferentes elementos visuales que forman parte de una realización televisiva de fútbol y se estudiará cual ha estado y es su tratamiento en pantalla. [...]
The objective of this work is to know the staging of football retransmissions in Spain, as well as to see what has been its evolution over the years. In this sense, the different visual elements that are part of a televised televised soccer performance will be analyzed and their treatment will be studied on the screen. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
548 p, 18.1 MB Proyecto de Guion de la Webserie "How to Drag" / Ibáñez Tomás, Margarida ; Martín Combellas, Sebastián ; Sánchez, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte de guió de la websèrie "How to Drag". Tracta sobre la creació dels 8 guions de la primera temporada que narren la història de Ramón, qui s'inicia en el món drag i evoluciona en aquest art. [...]
El proyecto de guion de la webserie "How to Drag". Trata sobre la creación de los 8 guiones de la primera temporada que narran la historia de Ramón, quien se inicia en el mundo drag y evoluciona en este arte. [...]
The screenplay project of the web series "How to Drag". It deals with the creation of the 8 screenplays of the first season that tell the story of Ramón, who starts in the drag world and evolves within this art. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
232 p, 12.0 MB Documento de Diseño de juego de Ancient Blood / Ibáñez Masanés, Queralt ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de Disseny de joc d'Ancient Blood, un RPG de món obert que narra el viatge de Scarlett per rescatar el seu germà de mans de les Girghas. El destí la porta a Lira, capital del continent de Regna, on se li uneix la carismàtica princesa Kisala. [...]
Documento de Diseño de juego de Ancient Blood, un RPG de mundo abierto que narra el viaje de Scarlett para rescatar a su hermano de manos de las Girghas. El destino la lleva a Lira, capital del continente de Regna, dónde se le une la carismática princesa Kisala. [...]
Game Design Document from Ancient Blood, an open-world RPG that narrates Scarlett's journey to rescue her brother from the Girghas. Destiny takes her to Lira, capital of the continent of Regna, where she's joined by the charismatic Princess Kisala. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
71 p, 2.1 MB El silencio como recurso expresivo cinematográfico. Análisis a través de la filmografía de Martin Scorsese / Pellicer Lorenzo, Irene ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El so, des de la seva consolidació al cinema, va quedar relegat a un segon pla, recaient tot el pes sobre la part visual de l'obra. Aquest treball de recerca es centra en l'ús del silenci com a recurs expressiu cinematogràfic i en el paper que exerceix dins de la banda sonora fílmica, és a dir, les funcions que realitza i com s'articula i relaciona juntament amb la resta d'elements que la conformen. [...]
El sonido, desde su consolidación en el cine, quedó relegado a un segundo plano, recayendo todo el peso sobre la parte visual de la obra. Por ello, esta investigación se centra en el uso del silencio como recurso expresivo cinematográfico y en el papel que este desempeña dentro de la banda sonora fílmica, es decir, las funciones que realiza y cómo se relaciona y articula en torno al resto de elementos que la conforman. [...]
The sound, from its consolidation in the cinema, was relegated to a second place, being more important the visual part. For that reason, this research focuses on the use of silence as an expressive cinematic resource and on the role it plays within the film soundtrack, the functions it has and how it is articulated and related to the rest of the elements on the film soundtrack. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
102 p, 4.8 MB Bíblia d'un format de televisió de contingut musical per la CCMA / Pauné Serra, Carles ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'ideació d'un format televisiu de contingut musical per tal de ser produït posteriorment. El format pretén posar en relleu la tasca dels professionals de la producció musical, així com desmitificar certes opinions al voltant dels artistes, i divulgar elements bàsics de la indústria musical popular occidental. [...]
Proyecto de ideación de un formato televisivo de contenido musical con el objetivo ser producido posteriormente. El formato pretende mostrar la labor de los profesionales de la producción musical, así como desmitificar ciertas opiniones acerca de los artistas, y divulgar elementos básicos de la industria musical popular occidental. [...]
Television format / show conception project about music in order to be produced afterward. The format aims to highlight the work of music productors, as well as demystifying certain opinions about artists, and disseminating basic elements of the Western pop music industry. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Research literature : 196 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 599 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
1406 [1406]  
2.
5 p, 107.3 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és desenvolupar les habilitats necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència. La semiòtica es una disciplina que ens ajuda a entendre el món i, consegüentment, els fenòmens culturals, des de una perspectiva analítica i crítica, per la qual cosa resulta una eina molt útil tant en la construcció dels relats (periodístics, polítics, de ficció, etc. [...]
El objetivo de la asignatura es desarrollar las habilidades necesarias para trabajar de manera eficiente el autoaprendizaje y la autoexigencia. La semiótica es una disciplina que nos ayuda a entender el mundo y, por consiguiente, los fenómenos culturales, desde una perspectiva analítica y crítica, por lo que resulta una herramienta muy útil tanto en la construcción de los relatos (periodísticos, políticos, de ficción , etc. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
3.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
2 p, 94.5 KB Pràctiques Externes [42438] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar en un àmbit professional, les habilitats apreses en el màster.
Desarrollar en un ámbito profesional, las habilidades aprendidas en el máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
3 p, 99.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 103.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Vila, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
4 p, 106.6 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 102.5 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
4 p, 104.9 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Monclús Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 105.8 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclús Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Gutiérrez García, María ; Riambau Möller, Esteve ; Luzón Fernández, Virginia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Course materials : 599 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.