Resultats globals: 465 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 18 registres trobats
Materials acadèmics, 447 registres trobats
Documents de recerca 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
31 p, 929.2 KB Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l'educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals / Vicens Yagüe, Sara ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l'escolarització infantil i primària. [...]
We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
2.
19 p, 683.3 KB Educar la imaginació dels infants (0-6 anys) des de la sorpresa davant la realitat / Font Parés, Mireia ; Jordán, Josep Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Educar la imaginació dels infants d'entre 0 i 6 anys implica -segons les idees proposades per Maria Montessori i Catherine L'Ecuyer-, per una banda, educar amb realisme, i per l'altra, basar l'educació en la sorpresa davant la realitat que ens envolta. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Infantil [891]
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
3.
26 p, 1.1 MB Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari / Monguillot Alonso, Berta ; González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Infantil [891]
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
4.
242 p, 34.4 MB Treballar la llum i l'ombra a P3 : experimentació, literatura i documentació / Guzmán Amorós, Sergi ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El següent document es basa en disseny i aplicació d'una proposta didàctica per al treball de les ciències a l'educació infantil, concretament la coneixença i aprofundiment dels fenòmens "llum i foscor". [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
5.
63 p, 401.4 KB Dues maneres d'entendre l'aprenentatge de la lectoescriptura : grafo-motricitat i preescriptura / Sanfilippo Balaguer, Lucia ; Forcadell Drago, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball tracta sobre la grafo-motricitat i la preescriptura; les quals són dues metodologies, diferenciades i antagòniques entre elles, per adquirir l'aprenentatge de la lectoescriptura. [...]
El presente trabajo trata sobre la grafo-motricidad y la preescritura; éstas son dos metodologías, diferenciadas y antagónicas entre ellas, para adquirir el aprendizaje de la lectoescritura. La primera se centra en relacionar este aprendizaje con el cuerpo, en cambio, la segunda plantea la lectoescritura como un entrenamiento mecánico i de copia sin tener en cuenta si el cuerpo está preparado para asumirlo. [...]
This work is about graphomotor skills method and prewriting method; which are two different and antagonist strategies to acquire literacy learning. The former focuses on relating this learning to the body, on the other way, the latter raises literacy as a mechanical, copying training, regardless if the body is ready to achieve it. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
6.
5 p, 633.6 KB Aquest conte no ha acabat : models literaris contra els estereotips femenins de gènere / Sánchez Oliva, Laura ; Real Mercadal, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant d'una panoràmica literària que no contempla els avenços socials del paper de la dona, vull contribuir, a través d'aquest treball, en la lluita contra els estereotips femenins, fent un recull d'àlbums il·lustrats on les protagonistes són princeses que trenquen amb els estereotips sexuals.
In front of literary panoramic that does not contemplate the social progress of the women's role, I want to contribute in the fight, through this work, making a compilation of illustrated albums in which the protagonists are princesses that break with the gender stereotypes.

2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
7.
29 p, 1.1 MB Importància de l'educació viària a l'etapa d'educació infantil : canvi d'actituds i valors per aconseguir la mobilitat segura dels infants / Tesoro Jiménez, Estefania ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball té per objectiu reconèixer la importància de l'educació viària a Infantil; es contextualitza enfocant-la des d'una mirada integradora i globalitzadora a les diferents àrees del Currículum d'aquesta etapa. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
8.
52 p, 897.4 KB Les matemàtiques i el joc exploratori a l'Educació Infantil / Castellà López, Andrea ; Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca s'ha realitzat amb 85 infants de P4 i P5, al taller d'experimentació de l'Escola Marina de Montgat. L'objectiu de la investigació és cercar i analitzar evidències de pensament matemàtic en situacions de joc exploratori lliure i alhora, comprovar si aquestes evidències augmenten gràcies a la interacció dels infants entre ells o amb la interacció amb l'adult.
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
9.
40 p, 585.4 KB Estratègies d'intervenció en l'educació familiar en el context dels centres oberts / Agama Fernández, Míriam ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu principal fer un recull de les diferents d'estratègies d'intervenció en els processos socioeducatius d'acompanyament a les famílies en els serveis d'atenció a la infància, augmentant així un inventari d'estratègies que es construeix mitjançant un treball d'investigació de les diferents tipologies de servei, però concretament aquest treball se centra en els contextos del Centre Obert. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
10.
18 p, 999.9 KB La influència de la vivència corporal en la representació gràfica de la música en infants de 5-6 anys / Gimeno Alsina, Marta ; Viladot, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La multimodalitat possibilita una major vivència i interiorització entorn un fenomen, a la vegada que els diferents llenguatges són una eina clau per comprendre l'organització dels infants entorn el fenomen. [...]
Multimodality allows a greater internalization environment and experience a phenomenon, while the different kinds of languages are an essential factor for understanding the organization of the children around this phenomenon. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Documents de recerca : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 447 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 109.4 KB Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054] / Fortuny Guasch, Rosa ; Blanch Gelabert, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
2.
5 p, 106.1 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i formal. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 107.7 KB Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024] / Martínez Capón, Inés ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
5 p, 121.5 KB Religió, cultura i valors [102017] / Montserrat Pulido, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS 1º Presentar el fet religiós des de la visio més àmplia en relació a la cultura i els valors . Capacitar i preparar futurs professors d'ensenyament religiós escolar, en l'àmbit de la EI I EP, que garanteixin una formació religiosa i moral catòlica de qualitat, ofertada als alumnes des del respecte a la pròpia llibertat i en el àmbit acadèmic. [...]
OBJECTIVOS 1. Capacitar y preparar futuros profesores de enseñanza religiosa en la escuela en el ámbito de Educación Infantil o Primaria, que garanticen una formación religiosa y moral católicas, ofertadas a los alumnos desde el respeto a la propia libertad de conciencia y en un ámbito académico. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 106.0 KB Projectes musicals en educació infantil [102008] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà l'àrea de música com a nucli generador que promou projectes i activitats interdisciplinàries a l'etapa infantil. Objectius formatius Conèixer i desenvolupar en primera persona la metodologia de treball per projectes en relació a l'àrea de música Descobrir relacions que es poden establir entre la música (o art sonor) i altres àrees de coneixement. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el área de música como núcleo generador que promueve proyectos y actividades interdisciplinarias en la etapa infantil. Objetivos formativos Conocer y desarrollar en primera persona la metodología de trabajo por proyectos en relación con el área de música, Descubrir relaciones que se pueden establecer entre la música (o arte sonoro) y otras áreas de conocimiento, Adquirir herramientas para el diseño de proyectos teniendo en cuenta la naturalesa del hecho musical y las relaciones con otras áreas. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
6.
6 p, 112.0 KB Acollida lingüística a l'escola [101999] / Moore, Emilee ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és compartida per les titulacions de Grau en Educació Infantil i de Grau en Educació Primària, i per les mencions de Necessitats Educatives Específiques. Aporta els coneixements bàsics necessaris per a la comprensió de les circumstàncies que conformen l'acolliment de l'alumnat nouvingut, i d'altre alumnat plurilingüe i pluricultural, als centres educatius i per a la planificació de l'ensenyament de les llengües curriculars i la implementació d'aquest ensenyament a les aules. [...]
Esta asignatura es compartida por las titulaciones de Grado en Educación Infantil y de Grado en Educación Primaria, y por las menciones de Necesidades Educativas Específicas. Aporta los conocimientos básicos necesarios para la comprensión de las circunstancias que conforman la acogida del alumnado recién llegado, y de otro alumnado plurilingüe y pluricultural, en los centros educativos, y para la planificación de la enseñanza de las lenguas curriculares y la implementación de esta enseñanza en las aulas. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 107.3 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta en Educació Infantil [105053] / Cuxart Fina, Francesc ; Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
8.
5 p, 104.7 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052] / Gonzalez Fernandez, Henar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
9.
3 p, 97.1 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
10.
9 p, 127.6 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Silvia ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documents

Materials acadèmics : 447 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.