Resultats globals: 193 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 193 registres trobats
Materials acadèmics 193 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 117.5 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola [44336] / Vilà Santasusana, Montserrat ; Quintana Trias, Lluís ; Aguilar, Lourdes ; Garriga Escribano, Cecilio ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de llengua i literatura dels futurs professors de català o castellà així com apropar-los a les estratègies comunicatives imprescindibles en l'àmbit de la docència. [...]
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de lengua y literatura de los licenciados o graduados para capacitarlos para ejercer la profesión de profesores de catalán o castellano, así como ponerles en contacto con la didáctica de la lengua y la literatura. [...]

2020-21
3 documents
2.
7 p, 111.7 KB Física i Química [44330] / García Viloca, Mireia ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Alvarez Calafell, F. Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències. Inclou dues parts: història de les ciències (4cr) i fonaments de física i química (6cr).
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias. Consta de dos partes: historia de la ciencia (4cr) y fundamentos de física y química (6cr).

2020-21
3 documents
3.
8 p, 118.6 KB Didàctica de la Llengua i de la Literatura Catalana i Espanyola [44319] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Durán, Carmen ; Delgado Giron, Rosalia ; Pallarés Monge, Oriol ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul de didàctica específica és capacitar al futur professor de secundària perquè pugui ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la llengua i la literatura integrant els coneixements disciplinaris i els de didàctica. [...]
El objetivo de este módulo es capacitar al futuro profesorado de secudnaria para que pueda enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento disciplinar integrádolos con la didáctica. Incluye los bloques de Enseñanza y aprendizaje de la lengua y la literatura y de Innovación docente e iniciación a la investigación.

2020-21
3 documents
4.
5 p, 109.3 KB Didàctica de la Geografia i la Historia [44315] / González Monfort, Neus ; Santisteban Fernández, Antoni ; Giner Donaire, Xavier ; Gonzalez Valencia, Gustavo ; Andreu Roses, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Aplicar els coneixements didàctics adquirits en el curs i la seva capacitat de resolució de problemes a l'exercici de la docència com a professor/ra de ciències socials en centres i instituts d'educació secundària. [...]
1. Comprender el conjunto de conocimientos adquiridos en el Módulo específico de didáctica de las ciencias sociales para poder iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. [...]

2020-21
3 documents
5.
8 p, 119.3 KB Didàctica de la Física i la Química [44313] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Domènech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la física i la química integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y a las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la física y la química integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2020-21
3 documents
6.
8 p, 117.0 KB Didàctica de la Biologia i la Geologia [44311] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Roldan Muñoz, Jorge ; Domènech Casal, Jordi ; Marbà Tallada, Anna ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2020-21
3 documents
7.
6 p, 109.5 KB Pràcticum [44309] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2020-21
3 documents
8.
6 p, 114.4 KB Complements de Formació Disciplinar en Matemàtiques [44296] / Deulofeu Piquet, Jordi ; Gascón Pérez, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén aportar els complements matemàtics més rellevants per ensenyar matemàtiques a secundària. Es divideix en tres blocs : 1 . Conceptes clau i Resolució de Problemes (3 ECTS). [...]
Este módulo pretende aportar los complementos matemáticos más relevantes para enseñar matemáticas en secundaria. Se d 1. Conceptos clave y Resolución de Problemas (3 ECTS). El objetivo de este bloque e 2. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Form [1459]
3 documents
9.
7 p, 111.5 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [941]
3 documents
10.
7 p, 116.9 KB Formació Psicopedagògica i Social [43196] / Pàmies Rovira, Jordi ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball del mòdul ha de possibilitar: 1. Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. 2. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
El trabajo del módulo tiene que posibilitar: 1. Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente el de la educación secundaria en relación a su evolución histórica y social. 2. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de las diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducatives. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1215]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Form [1459]
3 documents

Materials acadèmics : 193 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.