Resultats globals: 391 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 390 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
55 p, 2.1 MB Criteris d'anàlisi de cançons terapèutiques per a la rehabilitació de la disfonia infantil / Moreno Ruiz, Carla ; Presas Plaja, Immaculada ; Calaf Gozalo, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La cançó infantil és un recurs polivalent a partir del qual és possible treballar diferents objectius d'intervenció logopèdica. En aquest treball es proposen uns criteris d'anàlisi de cançons infantils per al seu ús en la rehabilitació de la disfonia infantil. [...]
2016
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]
Graduat o Graduada en Logopèdia [889]  

Materials acadèmics 390 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
1406 [1406]  
2.
8 p, 120.9 KB Pràcticum III [104191] / Lorente Guerrero, Juan ; Auge Domenech, Laura ; Piña, Joan ; Fuentes Cabrera, Juan Fernando ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
BLOC I: L'objectiu fonamental del Bloc I és completar la formació dels estudiants en situacions pràctiques donant una formació professional aplicada a l'alumne com a futur logopeda en pacients afectats de patologies del llenguatge, deglució i audició, en població infantil i adulta. [...]
BLOQUE I: El objetivo fundamental del Bloque I es completar la formación de los estudiantes en situaciones prácticas dando una formación profesional aplicada al alumno como futuro logopeda en pacientes afectados de patologías del lenguaje, deglución y audición, en población infantil y adulta. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
4 p, 101.9 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Serrano Pau, Carrasumada ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
Habiendo adquirido los conocimientos relativos a la anatomía y fisiología del oído así como la patología de la audición, esta a El estudiante podrá ampliar y profundizar sus conocimientos sobre la intervención log.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
4.
5 p, 106.3 KB Systems Physiology [101905] / Molinero Egea, Maria Amalia ; Hidalgo Pareja, Juan ; Martínez Perea, Vicente ; Roher Armentia, Nerea ; Sanz Iglesias, Elisenda ; Quintana Romero, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
La asignatura Fisiología de Sistemas se programa durante el segundo curso del Grado de Ciencias Biomédicas y desarrolla el conocimiento del funcionamiento normal de los siguientes sistemas del organismo humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y 1 humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y líquidos corporales, sistema digestivo, sistema endocrino y sistema reproductor. [...]
2019-20
Graduat o Graduada en Ciències Biomèdiques [832]
2 documents
5.
5 p, 107.8 KB Alteracions de la veu: valoració i intervenció [101718] / Bataller Prim, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar aquesta assignatura, l'estudiant serà capaç de: 1. Dissenyar, implementar i avaluar accions de prevenció de les alteracions de la veu adaptades a diferents poblacions. 2. Portar a terme processos continuats d'avaluació logopèdica de la veu des d'una perspectiva interdisciplinària. [...]
Al finalizar esta asignatura el alumnado será capaz de: 1. Diseñar, implementar y avaluar acciones de prevención de las alteraciones de la voz adaptadas a las distintas poblaciones. 2. Llevar a cabo procesos continuados de avaluación logopédica de la voz des de una perspectiva interdisciplinaria. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
6.
9 p, 123.9 KB Canvis biològics durant el cicle vital: implicacions per a la logopèdia [101703] / Delgado Martinez, Ignacio ; Mirapeix Lucas, Rosa ; Bellmunt Fontanet, Angela Maria ; Oliver Bonet, Maria ; Serra Le Cheualier, Christelle ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura s'imparteix en el primer semestre del segon any, després d'haver cursat en el primer curs del grau de Logopèdia, les assignatures "Anatomia i fisiologia de l'òrgan de veu i de parla" i "Anatomia i fisiologia del sistema nerviós" que cobreixen els diferents aparells i sistemes en situacions de normalitat. [...]
Este curso se imparte durante el primer semestre del segundo año, después de haber estudiado en el primer año las asignaturas "Anatomía y fisiología de los órganos de la voz y del habla (101701) " y "Anatomía y fisiología del sistema nervioso (101700)" que cubren los diferentes sistemas relevantes en situación de normalidad. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
7.
4 p, 99.4 KB Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688] / Castelló Tarrida, Antoni ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. [...]
1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
8.
8 p, 129.9 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. Saber cómo se elabora un plan terapéutico, aprender estrategias y procedimientos de intervención y finalmente, conocer como finaliza el proceso asistencial. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
9.
6 p, 110.1 KB Deglució i trastorns relacionats: valoració i intervenció [104147] / Sauca Balart, Andreu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En acabar l'assignatura l'alumne/a haurà de ser capaç de: Avaluar i diagnosticar els trastorns de l'alimentació i la deglució en totes les edats i etiologies. Saber administrar el MECV-V i altres proves com l'EAT10 i la Tècnica de Payne) Conèixer les bases anatòmiques implicades en els procesos rehabilitadors de la deglució i de les restants post-cirurgia amb resultat de disfàgia. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno / a deberá ser capaz de: Evaluar y diagnosticar los trastornos de la alimentación y la deglución en todas las edades y etiologías. Saber administrar MECV-V y otras pruebas como la EAT10 y la Técnica de Payne) Conocer las bases anatómicas implicadas en los procesos rehabilitadores de la deglución y de las restantes post-cirugía con resultado de disfagia. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
10.
4 p, 103.2 KB Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit [104146] / Jurado Viñuales, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal, aixi com fer el diagnòtic diferencial amb d'altres tipus de trastorns de tipus evolutiu. [...]
Saber diferenciar e identificar un trastorno en la adquisición del lenguaje de una etapa evolutiva y de desarrollo normal, así como hacer el diagnòtic diferencial con otros tipos de trastornos de tipo evolutivo. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents

Materials acadèmics : 390 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.