Results overview: Found 49 records in 0.02 seconds.
Course materials, 49 records found
Course materials 49 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 118.1 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
2.
3 p, 112.9 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
Reflexionar sobre la desigualdad en el tratamiento de la información y pensar propuestas dinamizadoras para profundizar en el ejercicio de la responsabilidad periodística y de la responsabilidad de las empresas de comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
3.
5 p, 125.0 KB Convergència Digital i Polítiques de Comunicació [42442] / Corominas Piulats, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
General: Estudiar l'evolució de les polítiques de la comunicació i de la cultura davant les transformacions tecnològiques i el creixement de l'oferta de les comunicacions. Concrets: Descriure i analitzar les polítiques (fonamentalment públiques) de comunicació i cultura en el context digital Identificar les línies principals de transformació dels mitjans de comunicació, lligades a la convergència tecnològica, la convergència empresarial i la convergència multimèdia.
Objetivos General: Estudiar la evolución de las políticas de la comunicación y de la cultura ante las transformaciones tecnológicas y el crecimiento de la oferta de las comunicaciones. Concretos: Describir y analizar las políticas (fundamentalmente públicas) de comunicación y cultura en el contexto digital Identificar las líneas principales de transformación de los medios de comunicación, vinculada a la convergencia tecnológica, la convergencia empresarial y la convergencia multimedia.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
4.
5 p, 123.4 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Gallego Ayala, Juana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul "Gènere, Comunicació i canvi social" se centra en l'estudi, la reflexió i l'anàlisi dels tres conceptes continguts en l'enunciat de l'assignatura. Posa en relació la identitat de gènere amb el món de la comunicació i com aquesta dialèctica dificulta o afavoreix el canvi social. [...]
Main Goals: The goals of this subject are to reflect about the importance that Mass Media has achieved in the contemporary society, especially in the reproduction and perpetuation of gender roles and stereotypes. [...]
El módulo "Género, comunicación y cambio social" se centra en el estudio, la reflexión y el análisis de los tres conceptos contenidos en el enunciado de la asignatura. Pone en relación la identidad de género con el mundo de la comunicación, y cómo esta dialéctica dificulta o favorece el cambio social. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
5 p, 119.1 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Knowledge and usage of communication research methods and techniques.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
4 p, 74.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
7.
5 p, 79.4 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
8.
6 p, 88.8 KB Convergència Digital i Polítiques de Comunicació [42442] / Corominas Piulats, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
General: Estudiar l'evolució de les polítiques de la comunicació i de la cultura davant les transformacions tecnològiques i el creixement de l'oferta de les comunicacions. Concrets: Descriure i analitzar les polítiques (fonamentalment públiques) de comunicació i cultura en el context digital Identificar les línies principals de transformació dels mitjans de comunicació, lligades a la convergència tecnològica, la convergència empresarial i la convergència multimèdia.
Objetivos General: Estudiar la evolución de las políticas de la comunicación y de la cultura ante las transformaciones tecnológicas y el crecimiento de la oferta de las comunicaciones. Concretos: Describir y analizar las políticas (fundamentalmente públicas) de comunicación y cultura en el contexto digital Identificar las líneas principales de transformación de los medios de comunicación, vinculada a la convergencia tecnológica, la convergencia empresarial y la convergencia multimedia.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
5 p, 80.9 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
Los colectivos humanos se ven a menudo implicados en conflictos y a lo largo de su desarrollo construyen sus identitatdes a partir de las vivencias y de las representaciones de estos discursos sociales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
10.
5 p, 82.4 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distingir les formes d'influència dels mitjans de comunicació en els processos de socialització política i en l'opinió pública. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las formas de influencia de los medios de comunicación en los procesos de socialización política y en la opinión pública. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Course materials : 49 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.