Resultats globals: 1,544 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 836 registres trobats
Materials acadèmics, 708 registres trobats
Documents de recerca 836 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
140 p, 2.5 MB Iniciatives d'educació en comunicació entre mitjans audiovisuals locals i centres educatius de Catalunya / González Deumal, Clàudia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació analitza el rol dels mitjans audiovisuals locals i dels centres formatius de Catalunya per alfabetitzar en mitjans l'alumnat d'educació primària i secundària. Com a eix central, descriu un ventall d'iniciatives que es gesten en la interacció entre ambdues institucions. [...]
La investigación analiza el rol de los medios audiovisuales locales y los centros formativos de Cataluña para alfabetizar en medios del alumnado de educación primaria y secundaria. Como eje central, describe un abanico de iniciativas que se gestan en la interacción entre ambas instituciones. [...]
The research analyzes the role of audiovisual local media and educative centers in Catalonia for teaching in media literacy in school and institutes. As a central axis, it describes a range of initiatives that are developed in the interaction between both institutions. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
74 p, 11.4 MB MAFALDA, para el món i encén la ràdio : un espai radiofònic diferent. / Rovira Gonzalez, Laura ; Llombart Antón, Jofre, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Mafalda és un projecte de futur per canviar la rígida estructura radiofònica espanyola i catalana. Un programa de ràdio innovador que aposta per les noves generacions i que combina l'esperit reivindicatiu i l'entreteniment per generar conciència crítica i que té com a base el feminisme amb un equip format totalment per dones.
Mafalda es un proyecto de futuro para cambiar la rígida estructura radiofónica española y catalana. Un programa de radio innovador que apuesta por las nuevas generaciones y que combina el espíritu reivindicativo y el entretenimiento para generar conciencia crítica y que tiene como base el feminismo con un equipo formado totalmente por mujeres.
Mafalda is a future project to change the rigid Spanish and Catalan radio structure. An innovative radio program that bets on the new generations and that combines the demand spirit and entertainment to generate critical awareness and that is based on feminism with a team made up entirely of women.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
5 documents
3.
54 p, 3.7 MB L'espai en blanc del ciclisme català : anàlisi de la situació actual a Catalunya / Planas Coll, Xevi ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creació d'un equip ciclista professional fa anys que és un tema recurrent en el ciclisme català, però tots els projectes que han vist la llum els últims anys han acabat frustrats. Entrevistant els protagonistes del món del ciclisme intentarem analitzar com afecta l'absència d'un equip català el creixement d'aquest esport a Catalunya. [...]
La creación de un equipo profesional hace años que es un tema recurrente en el ciclismo catalán, pero todos los proyectos que han visto la luz en los últimos años han terminado frustrados. Entrevistando a protagonistas del mundo del ciclismo intentaremos ver cómo afecta la ausencia de un equipo catalán al crecimiento de este deporte en Cataluña. [...]
The creation of a catalan cycling professional team has been a recurrent matter during the last years, but all the projects that came into existence have failed. Interviewing the main characters of the cycling world, we will try to analyse how the absence of a catalan team affects in the development of this sport in Catalonia. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
4.
195 p, 3.3 MB "Tibetans sense permís de ser-ho" : projecte documental sobre la comunitat tibetana a Barcelona / Enrech Calbet, Anna ; Martínez Tosas, Júlia ; Rueda Gallardo, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Tibetans sense permís de ser-ho" serà el resultat final del projecte documental ideat en aquest TFG. S'hi inclou la recerca teòrica, l'anàlisi de mercat, la presentació formal del projecte, els costos que tindrà la producció del documental i com es finançarà. [...]
"Tibetanos sin permiso para serlo" será el resultado final del proyecto documental ideado en este TFG. Se incluye la investigación teórica, el análisis de mercado, la presentación formal del proyecto, los costes que tendrá la producción del documental y como se financiará. [...]
"Tibetans without permission to be" will be the final result of the documentary project presented in this TFG. It includes theorical research, market analysis, formal presentation of the project, the costs of the production of the documentary and how it will be financed. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
5.
49 p, 4.2 MB La informació esportiva a través de la xarxa Instagram / Castaño Jiménez, Marta ; Perceval Verde, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és esbrinar quin és l'ús que fan els mitjans de comunicació esportius de la xarxa social Instagram. És evident, que, cada cop més, les xarxes socials ocupen una gran part de les nostres vides quotidianes i els mitjans tradicionals han hagut d'adaptar-se a aquests canvis. [...]
El objetivo principal de este trabajo es averiguar cuál es el uso que hacen los medios de comunicación deportivos de la red social Instagram. Es evidente, que, cada vez más, las redes sociales ocupan una gran parte de nuestras vidas cotidianas y los medios tradicionales han tenido que adaptarse a estos cambios. [...]
The principal aim of this work is to guess which is the use that do the sportive media of the social platform Instagram. It is evident, that, increasingly, social media takes a big part of our daily lives and the traditional media has had to adapt to these changes. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
6.
268 p, 10.4 MB Etéreo genital : una reflexión sobre el porno mainstream español / Recio Oliver, Paula ; Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els 70 i 80, als EUA les guerres del sexe van fracturar el feminisme. D'una banda, grups pro-sexe, i per l'altre, abolicionistes. Entre les branques, amagat en la ment dels abjectes, brolla una resistència a l'estereotipat: la postpornografia. [...]
En los 70 y 80, en EEUU las guerras del sexo fracturaron el feminismo. Por un lado, grupos pro-sexo, y por el otro, abolicionistas. Entre las ramas, escondido en la mente de los abyectos, brota una resistencia a lo estereotipado: la postpornografía. [...]
In the 1970s - 1980s, in the US, sex wars fractured the feminism. In one side, pro-sex groups, in the other, abolitionists. In the limb, hidden in the minds of the abject, emerge a resistance to the stereotypical: post-pornography. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
95 p, 4.8 MB El tratamiento de la figura de la mujer en los programas de infoentretenimiento / Llanos Montetes, Marta ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pren com a objecte d'estudi la figura de la dona i les manifestacions del seu rol de gènere en els programes d'infoentreteniment. Les elevades audiències d'aquests programes generen certes repercussions sobre la imatge de de la dona per a la societat. [...]
Este trabajo toma por objeto de estudio la figura de la mujer y las manifestaciones de su rol de género en los programas de infoentretenimiento. Las elevadas audiencias de dichos programas generan ciertas repercusiones sobre la imagen de de la mujer para la sociedad. [...]
This work aims to study the image of women and the manifestations of their gender role in infotainment programs. The high audiences of these programs generate certain repercussions on the image of women for society. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
225 p, 2.6 MB La difusión y el tratamiento mediático del fútbol sala en los medios de comunicación / Martínez Campamà, Carla ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha estudiat la difusió i el tractament mediàtic que rep el futbol sala en els mitjans de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un anàlisi durant dues setmanes de dues televisions públiques i temàtiques, Esport3 i Teledeporte, amb l'objectiu de conèixer quants minuts es destinen a aquest esport minoritari i com és el tractament d'aquesta informació. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha estudiado la difusión y el tratamiento mediático que recibe el fútbol sala en los medios de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un análisis durante dos semanas de dos televisiones públicas y temáticas, Esport3 y Teledeporte, con el objetivo de conocer cuántos minutos se destinan a este deporte minoritario y cómo es el tratamiento de esta información. [...]
In this Final Project the diffusion and media treatment received by the futsal in the media has been studied. To achieve this, an analysis has been carried out over two weeks of two public and thematic television channels, Esport3 and Teledeporte, with the purpose of knowing how many minutes are allocated to this minority sport and how the treatment of this information is. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
162 p, 1.8 MB Donald Trump y los medios de comunicación : una relación de amor-odio / Zambrana Rodríguez, Germán ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia quins van ser els temes tractats durant la campanya pels mitjans de comunicació i el candidat republicà Donald Trump. Per fer-ho, es compararan els temes de campanya amb els principals problemes percebuts per part de la societat estatunidenca. [...]
Esta investigación estudia cuáles fueron los temas que trataron en campaña los medios de comunicación y el candidato republicano Donald Trump. Para ello, se compararán los temas de campaña con los principales problemas percibidos por parte de la sociedad estadounidense. [...]
This research aims to study which were the main topics addressed by the media and the republican nominee Donald Trump during the presidential campaign. For doing so, a comparison will be established with the main US perceived problems. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
10.
125 p, 1.1 MB Ultraprocessats a la premsa : anàlisi sobre la presència del terme ultraprocessat en les publicacions de diferents mitjans escrits / Pujol Magret, Cristina ; Solanes Bruguera, Laia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en analitzar la presència del terme ultraprocessat en determinats mitjans escrits durant un període de temps concret, quin tipus d'informació escriuen i com ho publiquen.
El presente trabajo consiste en analizar la presencia del término ultraprocesado en determinados medios escritos durante un periodo de tiempo concreto, qué tipo de información escriben y como lo publican.
The present project consists of analysing the presence of the term ultra-processed food in certain media press during a specific period, what type of information they write and how they publish it.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 836 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 708 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
1406 [1406]  
2.
4 p, 102.1 KB Redacció i Locució en Mitjans Audiovisuals [104973] / Ramajo Hernández, Natividad ; Tamborero Viadiu, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar els coneixements bàsics sobre l'escriptura i la narrativa periodístiques adequades als mitjans i suports audiovisuals des d'un punt de vista teòric i pràctic. [...]
El objetivo de la asignatura es aportar los conocimientos básicos sobre la escritura y la narrativa periodísticas adecuadas a lo.

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [1432]
3 documents
3.
6 p, 110.5 KB Periodisme Polític i Parlamentari [103083] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Asssolir una visió crítica i responsable sobre el periodisme polític i el paper dels periodistes especialitzats en política. 2. Millorar les tècniques periodístiques adquirides en cursos anteriors per tal d'elaborar notícies, entrevistes, columnes d'anàlisi i reportatges. [...]
1. Alcanzar una visión crítica y responsable sobre el periodismo político y el papel de los periodistas especializados en política. 2. Mejorar las técnicas periodísticas adquiridas en cursos anteriores para elaborar noticias, entrevistas, columnas de análisis y reportajes. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
4.
5 p, 110.0 KB Documentació Periodística [103079] / Fuentes Pujol, Eulàlia ; González Quesada, Alfonso ; Jimenez Lopez, Angels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
GENERAL Proporcionar una base teòrica i pràctica de coneixements que permeti a l'alumnat adquirir competències informacionals relatives tant a l'organització i gestió documental com a la resolució de necessitats informatives pròpies de l'activitat periodística. [...]
GENERAL Proporcionar una base teórica y práctica de conocimientos que permita al alumnado adquirir competencias informacionales relativas tanto a la organzación y gestión documental como a la resolución de necesidades informativas propias de la actividad periodística. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
5.
5 p, 107.3 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és desenvolupar les habilitats necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència. La semiòtica es una disciplina que ens ajuda a entendre el món i, consegüentment, els fenòmens culturals, des de una perspectiva analítica i crítica, per la qual cosa resulta una eina molt útil tant en la construcció dels relats (periodístics, polítics, de ficció, etc. [...]
El objetivo de la asignatura es desarrollar las habilidades necesarias para trabajar de manera eficiente el autoaprendizaje y la autoexigencia. La semiótica es una disciplina que nos ayuda a entender el mundo y, por consiguiente, los fenómenos culturales, desde una perspectiva analítica y crítica, por lo que resulta una herramienta muy útil tanto en la construcción de los relatos (periodísticos, políticos, de ficción , etc. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents
6.
4 p, 103.0 KB Treball de Final de Màster [43969] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...]
En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]

2019-20
Màster oficial en Periodisme i innovació en continguts digitals [1392]
3 documents
7.
5 p, 110.4 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Carniel Bugs, Ricardo ; Pérez Tornero, José Manuel ; Montagut Martínez, Albert ; Ortín Andrés, Pedro Vicente ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2019-20
Màster oficial en Periodisme i innovació en continguts digitals [1392]
3 documents
8.
5 p, 110.6 KB Models, Estructures i Regulació dels Mitjans i el Periodisme Digitals [43962] / Crusafon Baqués, Carmina ; Silva Alcalde, José Manuel ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Analitzar l'estructura de l'ecosistema digital periodístic. Proporcionar les bases de les dinàmiques de l'entorn digital i les eines per a la seva comprensió. Explicar els principals conceptes i tipologies d'empreses i productes periodístics digitals, així com el marc regulador i els nous perfils professionals.
Analizar la estructura del ecosistema digital periodístico. Proporcionar las bases de las dinámicas del entorno digital y las herramientas para su comprensión. Explicar los principales conceptos y tipologías de empresas y productos periodísticos digitales, así como el marco regulador y los nuevos perfiles profesionales.

2019-20
Màster oficial en Periodisme i innovació en continguts digitals [1392]
3 documents
9.
4 p, 99.8 KB Fonaments Tecnològics del Periodisme [104990] / Rueda Gallardo, Francesc J. ; Niqui Espinosa, Jacint ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
. - Conèixer quins són els processos que intervenen en el periodisme audiovisual i multimèdia . - Aprendre quins són els principals instruments tecnològics que intervenen en aquests processos i les innovacions que s'estan produint en aquest terreny, per veure com els pot influenciar en la seva feina com a comunicadors, en els missatges i en la seva recepció. [...]
. - Conocer los procesos que intervienen en el periodismo audiovisual y multimedia. . - Aprender cuales son los principales instrumentos tecnológicos que intervienen en estos procesos y las innovaciones que se están produciendo en este terreno, para ver cómo pueden influenciar en su trabajo a los comunicadores, en los mensajes y en su recepción. [...]

2019-20
1432 [1432]
3 documents
10.
5 p, 105.4 KB Història del Periodisme a Catalunya i Espanya [103096] / Marín Otto, Enric ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte de l'assignatura és apropar el/la estudiant al coneixement de les formes (mitjans i formats) i de les modalitats (gèneres i estils) més significatives i representatives de la tradició periodística moderna. [...]
El objeto de la asignatura es aproximar el alumnado al conocimiento de las formas (medios y formatos) y de las modalidades (géneros y estilos) mas significativas y representativas de la tradición periodística moderna. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documents

Materials acadèmics : 708 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.