Resultados globales: 1,468 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 47 registros
Materiales académicos, Encontrados 1,421 registros
Documentos de investigación Encontrados 47 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
34 p, 1.3 MB Indecisió : com decideixes el teu futur? els factors considerats pels estudiants de 3r d'ESO en la seva presa de decisions vocacional / Lamora Soto, David ; Martorell Soldevila, Núria, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La manca d'experiències d'autoconeixement i una escassa informació sobre les diferents trajectòries acadèmiques i professionals entre els estudiants de secundària posa de rellevància la necessitat d'aportar evidències a la comunitat educativa i les famílies per millorar els processos d'orientació vocacional. [...]
The lack of self-knowledge experiences and information on the different academic and professional trajectories among high school students highlights the need to provide evidence to the educational community and families to improve current vocational guidance processes. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
40 p, 411.3 KB Discapacitismo afectivo y discapacidad visual : negociando el oculocentrismo / Manuel Lladós, Izaskun ; Pujol Tarrés, Joan, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este trabajo investiga las experiencias de discapacitismo afectivo de personas con discapacidad visual, así como el oculocentrismo que posibilita la existencia de dicho discapacitismo. Para ello, se explora el proceso de producción y subversión del sujeto "con discapacidad visual" en el seno de las situaciones de discapacitismo afectivo posibilitadas por el dispositivo de la discapacidad, así como la intersección de este dispositivo con el dispositivo de género. [...]
Drawing on a Foucauldian framework, we understand disability as an apparatus of power which produces "the disabled subject". In this article, we explore the process by which the "visually impaired" subject is produced and subverted when affective disablism is experienced. [...]

2018
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
3.
28 p, 748.9 KB Bases neurals del processament emocional de la música / Rodríguez Palau, Marta ; Borràs Hernández, Xavier, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La majoria de les persones escoltem música voluntàriament gairebé cada dia donada la seva capacitat per modificar els estats afectius. És capaç de fer-nos sentir tristos, alegres, relaxats o tensos. [...]
Most people listen to music almost every day owing to its ability to modify affective states. It can make us feel happy, sad, relaxed or uptight. Some studies have attempted to explain the psychological mechanisms underlying musical emotion. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
44 p, 6.2 MB Factors cognitius i afectius involucrats en l'estimació de la distància vertical. / Comendador Vazquez, Laura ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present estudi de camp es va dur a terme en una via ferrada per tal de (1) constatar l'existència d'un biaix perceptiu universal en la percepció de distàncies verticals, (2) verificar la influència dels costos associats a l'acció en relació al sentit del biaix perceptiu universal i (3) determinar si els costos associats a l'acció influeixen en la resposta afectiva, la qual té impacte sobre la percepció de distàncies verticals. [...]
The present field study was performed in a via ferrata in order to (1) verify the existence of a universal perceptual bias in the perception of vertical distances, to (2) verify the influence of the costs associated with the action in relation to the sense of the universal perceptual bias, and to (3) determine whether the costs associated with the action influences the affective response, which in turn affects the perception of vertical distances. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
5.
42 p, 6.6 MB Violència institucional, una forma de perpetuar la violència masclista per part de l'Estat, les institucions públiques i els seus professionals. / Sánchez Navazo, Laura ; Íñiguez, Lupicinio, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un camí ple de pedres, un recorregut d'obstacles és el que es troben les dones que amb valentia i coratge decideixen denunciar la violència masclista. Un cop la dona posa la denúncia comença per a ella un procés lent, dur i dolorós en el qual es troba amb la violència institucional que duen a terme alguns professionals de diferents àmbits, com per exemple, metges, policies,advocats, jutges i treballadors socials. [...]
Un camino lleno de piedras, un recorrido de obstáculos es con lo que se encuentran las mujeres que con valentía y coraje deciden denunciar la violencia machista. Cuando la mujer pone la denuncia empieza para ella un proceso lento, duro y doloroso en el que se encuentra con la violencia institucional que llevan a cabo algunos profesionales de diferentes ámbitos como, por ejemplo, médicos, policías, abogados, jueces y trabajadores sociales. [...]
A stone in the road, a route full of obstacles is what women have to deal with when, with courage, they decide to denounce gender violence. When a woman notifies mistreatment, a slow, hard and painful process starts for her, and she usually has to face institutional violence carried out by some professionals from different fields such as doctors, policemen, lawyers, judges and social workers. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
6.
58 p, 1.8 MB Les representacions culturals de la sexualitat de les persones discapacitades / Pelegrí Calvet, Lluís ; Pujol Tarrés, Joan , Montenegro Martínez, Marisela, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les diferents nomenclatures referides a les persones discapacitades estan subjectes a certs models que impliquen posicions epistemològiques i polítiques diferents. La norma capacitista defineix un diferencial de poder que discrimina les persones fora d'aquesta norma i, en relació a la sexualitat heteronormativa, suggereix que les persones discapacitades construeixen identitats sexuals opressives arrelades culturalment que les exclouen de les pràctiques sexuals o les categoritzen com a desviació i perversió. [...]
Las diferentes nomenclaturas referidas a las personas discapacitadas están sujetas a ciertos modelos que implican posiciones epistemológicas y políticas diferentes. La norma capacitista define un diferencial de poder que discrimina a las personas fuera de esta norma y, en relación con la sexualidad heteronormativa, sugiere que las personas discapacitadas construyen identidades sexuales opresivas arraigadas culturalmente que las excluyen de las prácticas sexuales o las categorizan como desviación y perversión. [...]
The different nomenclatures referring to disabled people are subject to certain models that imply different epistemological and political positions. The ableist norm defines a differential power that discriminates against people outside this norm and, in relation to heteronormative sexuality, suggests that disabled people construct culturally entrenched oppressive sexual selves that exclude them from sexual practices or categorize them as deviant and perversion. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
7.
32 p, 1.9 MB Relació funcional entre la por i efectes cognitius-emocionals en l'escalada esportiva : ús de la por com a eina terapèutica. / Bullich Vilarrubias, Raimon ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les emocions juguen un paper molt important en la cognició així com la cognició en les emocions. Aquesta relació bidireccional pot tenir un valor terapèutic molt important. En aquesta investigació, dins del marc del projecte Teràpia d'Activitats a la Natura (NAT), s'ha volgut estudiar la relació funcional entre la por induïda per l'escalada esportiva en roca i diversos efectes cognitius i afectius relacionats amb aquesta emoció (afectivitat positiva,atenció selectiva, fatiga, capacitat personal, control delegat i afectivitat negativa). [...]
Emotions play a very important role in cognition and vice versa. This bidirectional relationship may have a huge therapeutic value. In the context of the Therapy of Activities in Nature (NAT),this research aims to study the functional relationship between the fear induced by rock climbing and different cognitive and affective effects related to this emotion (positive affectivity, selective attention, fatigue, self-esteem, delegated control and negative affectivity). [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
8.
17 p, 683.9 KB Una anàlisi narrativa de les desigualtats de gènere en la postguerra / Planas Rodríguez, Sira ; Pujol i Tarrés, Joan, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present treball té com objectiu conèixer i analitzar les desigualtats de gènere en l'època de la postguerra mitjançant les experiències personals de les dones, donant èmfasi a com vivien; quines eren les seves inquietuds; la seva concepció de l'amor; el seu empoderament i la seva visió sobre la violència masclista. [...]
The present work aims to know and analyse the gender inequality during the Spanish post-war period through the study of personal experiences from women, focusing on the way they lived, their concerns, their conception about love, their empowerment and finally, the way they regard violence against women. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
9.
41 p, 815.3 KB D'on sóc jo? / Amsih Keskessou, Caoutar ; Lalueza Sazatornil, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Definir la condició social d'un grup de persones a partir de l'acció d'emigrar per tal de diferenciar-los clarament dels "autòctons", qüestiona la situació en la qual es troben milers de persones al nostre país. [...]
Defining the social status of a group of people focusing on their emigrating action in order to clearly differentiate them from the 'local' people, questions the situation of thousands of people in our country. [...]

2017
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
10.
26 p, 1.2 MB Avaluació d'una intervenció basada en mindfulness per a pacients amb fibromiàlgia / Pérez Chalabi, Nora ; Borràs Hernández, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La fibromiàlgia és una afectació de dolor crònic que afecta al 2. 9% de la població. Les intervencions basades en mindfulness han mostrat ser efectives per tal síndrome. El present estudi, busca avaluar els efectes d'una intervenció basada en mindfulness de 6 setmanes per a pacients amb fibromiàlgia. [...]

Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 47 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 1,421 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
3 p, 1.8 MB Psicologia del Cicle Vital: de l'Adoles. a la Tercera Edat [21137] / Lalueza, José Luis ; Hernández, Eulàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
2 p, 1.2 MB Avaluació Psicologica [21136] / Cuxart, Francesc ; de la Osa, Núria ; Medina, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
2 p, 1.5 MB Psicologia Social II [21135] / Elejabarrieta, Francisco J. ; Muñoz, Juan ; Feliu, Joel ; Tirado, Francisco J. ; Vázquez, Félix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
2 p, 1.3 MB Psicologia Fisiològica II [21134] / Morgado Bernal, Ignacio ; Martí Nicolavius, Margarita ; Segura Torres, Pilar ; Aldavert Vera, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
3 p, 2.1 MB Dissenys d'Investigació [21133] / Riba, M. Dolors ; Viladrich, M. Carme ; Aliaga, Joan ; Fornieles, Albert ; Prat, Remei ; Vall-Llovera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
2 p, 1.3 MB Aprenentatge Humà [21132] / Cruz, Jaume ; Capdevila, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
2 p, 1.5 MB Desenvolupament de Processos Socio-afectius [21131] / Perinat, Adolfo ; Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
1 p, 761.2 KB Psicologia de la Personalitat [21130] / Gomà i Freixanet, Montserrat ; Grande Pérez, Inma ; Mora Giral, Marisol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
2 p, 1.6 MB Psicologia Social I [21129] / Domènech, Miquel ; Pujal, Margot ; Botella, Mercè ; Feliu, Joel ; Garay, Ana ; Martínez, Luz María ; Múñoz, Juan ; Tirado, Francisco J. ; Vázquez, Félix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
2 p, 1.3 MB Psicologia Fisiologica I [21128] / Morgado Bernal, Ignacio ; Martí Nicolavius, Margarita ; Segura Torres, Pilar ; Aldavert Vera, Laura ; Guillazo Blanch, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materiales académicos : Encontrados 1,421 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.