Resultats globals: 902 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 346 registres trobats
Materials acadèmics, 556 registres trobats
Documents de recerca 346 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
371 p, 203.2 MB Creació d'una marca de pícnics i el seu pla de comunicació / Buxó Escoté, Helena ; Comas Gallardo, Mariona ; Moreno Martín, Marta ; Vives Gay, Jana ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte va nàixer com una alternativa d'oci en una situació de crisis sanitària (COVID-19), però ara mateix s'ha convertit en un projecte amb visió de futur per poder existir un cop passada la pandèmia. [...]
Este proyecto nació como una alternativa de ocio en una situación de crisis sanitaria (COVID-19), pero ahora se ha convertido en un proyecto con visión de futuro para poder existir una vez pasada la pandemia. [...]
This project was born as a leisure alternative in a situation of health crisis (COVID-19), but has now become a forward-looking project to be able to exist once the pandemic has passed. The project is the creation of a brand of picnics addressed to young people adapted to their economic and leisure needs, while respecting the environment. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
290 p, 162.9 MB Estudi i reformulació de la marca "PdePà" / Alomar Queraltó, Miriam ; Polo i Zorn, Estel·la del Mar ; Pugibert i Comín, Ona ; Rueda Hurtado, Marta ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es duu a terme un estudi en profunditat de la marca gironina PdePà (cafeteria). Després de l'anàlisi, s'han extret diverses conclusions sobre l'estudi i es proposa un nou pla de comunicació i rebranding de la marca PdePà per tal de millorar la seva imatge i posicionament.
En este trabajo de investigación se realizó un estudio en profundidad de la marca gironina PdePà (cafetería). Tras el análisis, se han extraído diversas conclusiones sobre el estudio y se propone un nuevo plan de comunicación y rebranding de la marca PdePà para mejorar su imagen y posicionamiento.
In this research work, an in-depth study of the Girona brand PdePà (coffee shops) was carried out. After the analysis, several conclusions were drawn from the study and a new communication and rebranding plan was proposed for the PdePà brand to improve its image and positioning.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
186 p, 10.2 MB Posa't al MUT! : Creació i pla de llançament d'una plataforma educativa per aprendre a parlar en públic / Martínez Cánovas, Aida ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte proposa la creació i pla de llançament d'una plataforma online educativa: "MUT!". El producte que ofereix facilita l'aprenentatge d'habilitats comunicatives als estudiants universitaris. [...]
El proyecto propone la creación y el plan de lanzamiento de una plataforma online educativa: "MUT!". El producto que ofrece facilita el aprendizaje de habilidades comunicativas a los estudiantes universitarios. [...]
The project proposes the creation and launching plan of an online learning platform called "MUT". The offered product eases the adquisition of communicative skills for university students. The main goal is to make formative resources accesible for them so they can improve their public speaking skills.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
155 p, 4.6 MB ¿Cómo afectan los filtros de Instagram a la autoestima de los jóvenes? / Torras Ferrando, Laura ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els filtres d'Instagram difonen uns estereotips de bellesa alineats amb el cànon estètic actual. Els joves, principals usuaris d'aquesta eina, distorsionesn el seu rostre per tal d'assemblar-se a aquest ideal, fet que els hi pot provocar inseguretats i complexes. [...]
Los filtros de Instagram difunden unes estereotipos de belleza alineados con el canon estético actual. Los jóvenes, principales usuarios de esta herramienta, distorsionan su rostro con tal de asemejarse a este ideal, lo cual les puede provocar inseguridades y complejos. [...]
Instagram filters spread beauty stereotypes aligned with the current aesthetic canon. Young people, the main users of this tools, distort their faces in order to resemble this ideal which can lead to insecurities and complexes. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
163 p, 29.1 MB Claudia Sloan : plan de comunicación de marca personal / Sueiro Vela, Claudia ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, en el qual s'ha dut a terme la creació de la meva marca personal i el seu pla de comunicació. La metodologia amb la que s'ha desenvolupat el projecte el divideix en diferents fases. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, en el que se ha llevado a cabo la creación de mi marca personal y su plan de comunicación. La metodología con la que se ha desarrollado el proyecto lo divide en distintas fases. [...]
This document contains the report of my TFG, in which the creation of my personal brand and its communication plan has been carried out. The methodology used to develop the project divides it into different phases. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
252 p, 15.2 MB 'Som-hi! Reviscolem el Pirineu', un projecte col·laboratiu pel repoblament de l'Alt Pirineu i Aran / Senyé Segú, Aina ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un projecte d'economia col·laborativa per afavorir el repoblament del Pirineu. Detectarem les principals necessitats del Pirineu a través d'una anàlisi de la situació del territori i d'una investigació de camp. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un proyecto de economía colaborativa para favorecer la repoblación del Pirineo. Detectaremos las principales necesidades del Pirineo a través de un análisis de la situación del territorio y de una investigación de campo. [...]
The aim of this project is to create a collaborative economy platform to boost the repopulation of the Pyrenees. We will detect the main needs of the Pyrenees through both field research and a situational analysis of the territory. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
190 p, 6.7 MB Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram / Romacho Sempere, Marina ; Morales Morante, Luís Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...]
Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...]
This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
112 p, 50.4 MB Heura : plan de comunicación / Rodríguez Franco, Núria ; Úbeda Pla, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de Fi de Grau té com a objectiu principal dissenyar un Pla de Comunicació, en àmbit tant estratègic com creatiu per a la marca de carn vegetal "Heura". Aquest pla es planteja en les següents fases: La base teòrica del projecte, la investigació (de la marca i el seu entorn, la seva comunicació i stakeholders) i el desenvolupament i implementació de les estratègies de comunicació.
Este proyecto de Fin de Grado tiene como objetivo principal diseñar un Plan de Comunicación, en ámbito tanto estratégico como creativo para la marca de carne vegetal "Heura". Este plan se plantea en las siguientes fases: La base teórica del proyecto, la investigación (de la marca y su entorno, su comunicación y stakeholders) y el desarrollo e implementación de las estrategias de comunicación.
This final degree project has as the main goal to design a Communication Plan, in a strategic and creative field, for the vegetable meat brand "Heura". This plan is presented in the following phases: The theoretical basis of the project, the investigation (of the brand and its environment, its communication and stakeholders) and the development and implementation of communication strategies.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 346 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 556 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 119.3 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite Garcia, Nicolás ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
5 p, 142.0 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
To learn a set of creative advertising strategies and media planning techniques which are adapted to advanced commercial communications' environments. The module is divided into two blocks: a) Advertising and Communications' Strategy; b) Media Planning.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
4 p, 119.8 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
4 p, 120.1 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Danes Vilallonga, Arantza ; Places Fernando, Mireya ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Entendre els perfils, comportaments i evolució dels usuaris digitals així com les seves diferències socials en qüestió d'edat, gènere i procedència. [...]
Learn to design, plan and direct marketing tactics in the new information society scenario. Understand the profiles, behaviors and evolution of digital users and their social differences in terms of age, gender and origin Work the specificities of the Strategic Planning of Advertising in the digital area and the specific tactics offered such as PR thro.
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Entender los perfiles, comportamientos y evolución de los usuarios digitales así como sus diferencias sociales en cuestión de edad, género y procedencia. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
4 p, 121.8 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Lazaro Pernias, Patrícia ; Gonzalez Quesada, Alfonso ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- To provide students with the conceptual and methodological instruments essential to develop scientific research, both from the perspective of commercial and applied research as well as basic research. [...]
- Proveer al alumnado de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
6.
6 p, 122.7 KB Administració i Direcció d'Empreses Publicitàries i de les Relacions Públiques i l'Emprenedoria [106676] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 134.2 KB Estratègia Digital [104901] / Salla García, Javier ; Soteras i Acosta, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de les principals tecnologies digitals aplicades a l'estratègia digital publicitària i a les relacions públiques (especialment, a les societats 4. [...]
The main objective of the course is the knowledge, analysis and management of the main digital technologies applied to digital advertising strategy and public relations (especially in companies 4. 0 and 5. [...]
La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de las principales tecnologías digitales aplicadas a la estrategia digital publicitaria ya las relaciones públicas (especialmente, en las sociedades 4. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 121.0 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. L'objectiu final de l'assignatura és contribuir al fet que l'alumnat pugui: (a) Afrontar (i avaluar) una investigació científica a l'àmbit de la comunicació persuasiva i la publicitat (saber actuar) (b) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser) (c) Aprendre a realitzar presentacions orals (saber defensar idees pròpies).
The subject is part of the Communication Research area, along with Market and Consumer Research. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of persuasive communication and advertising (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyze communicative practices (know how) c) Learn to make oral presentations (know how to defend own ideas).
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. El objetivo final de la asignatura es contribuir a que el alumnado pueda: (a) Afrontar (y evaluar) una investigación científica en el ámbito de la comunicación persuasiva y la publicidad (saber actuar) (b) Desarrollar capacidad crítica y autocrítica ante la práctica comunicativa (saber ser). [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
5 p, 120.6 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
5 p, 120.0 KB Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897] / Lazaro Pernias, Patrícia ; Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el rol de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins de l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant a Above The Line (ATL) com a Below The Line (BTL) ideant i escrivint tota mena de peces publicitàries. [...]
To know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and its operational development both in Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces. [...]
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 556 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.