Resultats globals: 475 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 223 registres trobats
Materials acadèmics, 252 registres trobats
Documents de recerca 223 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
125 p, 9.0 MB Creación de una marca de cerveza artesana con quinua / Pérez Ramón, Olga ; Sanchez Sancho, Angel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De cada vegada més, veiem que els joves segueixen un estil de vida saludable, tenen més cura de la seva alimentació i dels seus hàbits de vida. Encara així, a la gran majoria els agrada gaudir d'una cervesa amb els seus amics o persones de confiança. [...]
Increasingly, we see how young people follow a healthy lifestyle; take better care of their diet and their lifestyle. Even so, the vast majority like to enjoy a beer with their friends or trusted people. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
113 p, 5.2 MB Plan de creación de una empresa de organización de bodas de lujo : Limerencia Events & Wedding Design / Navas Parcerisas, Yolanda ; Alavedra Comas, Jordi , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present projecte hem escollit el sector nupcial com a base per la creació de la nostra empresa d'organització de casaments de luxe: Limerencia Events & Wedding Design. A continuació, es presenta un pla de negoci, de màrqueting i de comunicació per a la creació de l'empresa anomenada i, després d'haver investigat aquest nínxol de mercat, hem observat l'oportunitat d'obrir un nou negoci que ens permetrà, per una banda, posicionar-nos en el sector del luxe i, per altra banda, organitzar un tipus de casaments únics i exclusius per a cada parella.
En el presente trabajo hemos elegido el sector nupcial como cuna para la creación de nuestra empresa de organización de bodas de lujo: Limerencia Events & Wedding Design. A continuación, se presenta un plan de negocio, de marketing y de comunicación para la creación de dicha empresa y, tras haber investigado este nicho de mercado hemos visto en él la oportunidad de abrir un nuevo negocio que nos permitirá, por un lado, posicionarnos en el sector del lujo y, por otro lado, organizar un tipo de bodas únicas y exclusivas para cada pareja.
In the present work we have chosen the bridal industry sector as a cradle for the creation of our luxury wedding organization company: Limerencia Events & Wedding Design. Then, I present a business, marketing and communication plan for the creation of this company and, after having investigated this market niche, we have seen in it the opportunity to open a new business that will allow us, on the one hand, to position ourselves in the luxury sector and, on the other hand, organize unique and exclusive type of weddings for each couple.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
64 p, 4.8 MB El rol femení en publicitat : Comparativa entre la publicitat del Pròxim Orient i Occident / Martín Torrens, Marta ; Martín Villodres, Francisco , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca es presenta una comparativa entre les publicitats dels països del Pròxim Orient i dels països considerats occidentals; concretament es realitza una comparació de la representació del rol de la figura femenina en aquestes dues publicitats. [...]
En esta investigación se presenta una comparativa entre las publicidades de los países de Oriente Próximo y los países considerados occidentales; concretamente se realiza una comparación de la representación del rol de la figura femenina en estas dos publicidades. [...]
In this research, there is a comparison between advertising in the countries of the Near East and the countries considered Western; specifically, a comparison is made of the representation of the role of the female figure in these two areas. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
122 p, 29.6 MB Diseño discográfico : desarrollo de la identidad visual de un grupo de música / López Gamero, Cristina ; Balbuena Palacios, Leonor , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament de la identitat visual d'un grup de música.
Desarrollo de la identidad visual de un grupo de música.
Development of the visual identity of a music group.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : Análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
88 p, 5.1 MB Creación de una plataforma de experiencias en el extranjero para jóvenes / López Esteve, Alba ; Sanchez Sancho, Angel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els joves d'avui en dia s'enfronten a una difícil decisió enfront el seu futur després de finalitzar els seus estudis. És per això, que ara és el moment idoni per crear una plataforma d'assessorament integral per a joves que volen viure una nova experiència a l'estranger. [...]
Los jóvenes de hoy en día se enfrentan a una difícil decisión acerca de su futuro tras finalizar sus estudios. Es por ello, que ahora es el momento idóneo para crear una plataforma de asesoramiento integral para jóvenes que desean vivir una nueva experiencia en el extranjero. [...]
Nowadays young people used to face a difficult decision about their future after finishing their studies. For this reason, now is the ideal time to create a platform that provides new experiences abroad to them. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
138 p, 4.1 MB Creación de una marca y de un plan de comunicación para una marca distribuidora de instrumentos online / Lagos Araya, Alexis ; Capmany, Miquel , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A les següents pàgines crearem i donarem a conèixer la marca d'una botiga en línia d'instruments musicals. El contingut s'estructurarà en tres fases clares, investigació, estratègia i implementació. [...]
En las siguientes páginas vamos a crear y dar a conocer la marca de una tienda online de instrumentos musicales. El contenido se estructurará en tres fases claras, investigación, estrategia e implementación. [...]
In the following pages we will create and advertise the brand of an online musical instruments store. The content will be structured in three clear stages, research, strategy and implementation. In the first stage, the research phase, we will analyse in depth the micro environment and macro environment of the electronic commerce of musical instruments. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
92 p, 45.1 MB La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas / Jané Galan, Gisela ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...]
La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...]
The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
152 p, 6.5 MB PANGEA : El Mundo está lleno de Experiencias Únicas / Hervás Olvera, Ubaldo ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per a 'PANGEA The Travel Store', una nova agència de viatges que combina els avantatges d'un punt de venda experiencial i comunicació en línia. S'ha realitzat una anàlisi del sector del turisme, de la competència i de les característiques de l'empresa per treballar una estratègia efectiva en unes accions adequades per als objectius de la companyia.
Plan de comunicación para ‘PANGEA The Travel Store’, una nueva agencia de viajes que combina las ventajas de un punto de venta experiencial y comunicación online. Se ha realizado un análisis del sector del turismo, de la competencia y de las características de la empresa para trabajar una estrategia efectiva en unas acciones adecuadas para los objetivos de la compañía.
Communication plan for 'PANGEA The Travel Store', a new travel agency that combines the advantages of an experiential point of sale and online communication. An analysis of the tourism sector, of the competition and of the characteristics of the company has been carried out to work an effective strategy in appropriate actions for the company's objectives.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
95 p, 22.7 MB Construcció de marca i campanya de llançament de Cerveses Hoppit / García Robles, Àlex ; Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte conté la part de construcció dels valors de la marca i la campanya de llançament de Hoppit. En primer lloc, es fa una introducció al món de la cervesa artesana, especialment a la zona de la Catalunya central. [...]
Este proyecto contiene la construcción de los valores de la marca y la campaña de lanzamiento de Hoppit. En primer lugar, se hace una introducción al mundo de la cerveza artesanal, en especial en la Cataluña central. [...]
This project contains the branding development and the launch campaign of "Hoppit". To begin with, the craft beer world is introduced, especially in central Catalonia. Then, we find the branding part, where the mission, the vision and the brad values are defined and summarized in the creative concept "La cervesa de la comarca" . [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Documents de recerca : 223 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 252 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 73.4 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Rodríguez Bravo, Angel ; Añaños Carrasco, Elena ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
3 p, 67.2 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
3 p, 67.4 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupament d'un Pla d'eficàcia comunicativa a partir dels problemes objectius de màrqueting plantejats per un determinat anunciant: anàlisi de marca, la seva problemàtica, la diagnosi del problema i la recerca de solucions creatives.
Los objetivos del módulo son: Desarrollo de un Plan de eficacia comunicativa a partir de los problemas objetivos de marketing planteados por un determinado anunciante: análisis de marca, su problemática, la diagnosis del problema y la búsqueda de soluciones creativas.

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
4.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
5.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
6.
4 p, 76.4 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, laa gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
7.
4 p, 73.8 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
5 p, 83.4 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
3 p, 65.7 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Coneixement i desenvolupament de les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP en l'àmbit empresarial. - Coneixement i pràctica de les ultimes eines de planificació de la comunicació de les - Coul Hunting - Aproximació a l'agència del futur. [...]
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ambito empresarial. - Conocimiento y practica de las ultimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
10.
4 p, 67.7 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Conocer 3 de las 4 Ps de la creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Materials acadèmics : 252 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.