Resultats globals: 686 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 276 registres trobats
Materials acadèmics, 410 registres trobats
Documents de recerca 276 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
81 p, 27.1 MB I hate myself / Mendiola Leal, Anna ; Terribas Llopis, Jordi ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una noia que mai s'ha agradat a si mateixa, decideix agafar una càmera i expandir la seva idea de "bellesa". Per això crea un projecte anomenat "I Hate Myself". En ell, retratarà a un grup de persones que, per algun aspecte físic, no se senten còmodes amb elles mateixes. [...]
Una chica que nunca se ha gustado a si misma, decide coger una cámara y expandir su idea de "belleza". Por ello crea un proyecto llamado "I Hate Myself". En él, retrarará a un grupo de personas que, por algun aspecto físico. [...]
A girl who has never liked herself, decides to take a camera and expand her idea of "beauty". For that reason she creates a project called "I Hate Myself". In it, she will portray a group of people who, due to some physical aspect, do not feel comfortable with themselves. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
136 p, 33.9 MB Redoing a brand to rebuild the world : creación de identidad y plan de comunicación para una marca de moda que quiere cambiar el mundo / Ferret Carrión, Mar ; García Nova, Paula ; Entenza Rodríguez, Ana I., (Ana Isabel) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en el desenvolupament d'un pla de comunicació 360º per a una marca de moda slow fashion real. Es treballaran la investigació del seu entorn intern i extern, l'essència i estratègia de marca amb la seva identitat corporativa i finalment el disseny de l'estratègia de comunicació, i el seu corresponent pla d'accions.
Este proyecto de fin de grado consiste en el desarrollo de un plan de comunicación 360º para una marca de moda slow fashion real. Se trabajarán la investigación de su entorno interno y externo, la esencia y estrategia de marca junto a su identidad corporativa y finalmente el diseño de la estrategia de comunicación, y su correspondiente plan de acciones.
This final degree project consists of the development of a 360º communication plan for a real slow fashion fashion brand. Research will be carried out on its internal and external environment, the essence and brand strategy together with its corporate identity and, finally, the design of the communication strategy and its corresponding action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
194 p, 5.8 MB Estrategia de reposicionamiento de marca y comunicación para mytaxi España / López Muñoz, Irene ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'app mytaxi ha d'enfrontar-se a un doble problema a Espanya. Per una banda, el taxi és considerat tradicional i antiquat. Per altra banda en els últims anys s'han sumat al mercat de la movilitat nous players, competint directament amb el sector del taxi i guanyant-se als usuaris gràcies a la oferta d'una experiencia diferencial. [...]
La app de mytaxi debe afrontar un doble problema en España. Por un lado, el taxi es considerado como tradicional y anticuado. Por otro, en los últimos años, se han sumado al mercado de la movilidad nuevos players, compitiendo directamente con el sector del taxi y ganándose a los usuarios gracias a la oferta de una experiencia diferencial. [...]
mytaxi app has to face two problems in Spain. On the one hand, the taxi service is seen as traditional and old-fashioned. On the other hand, a lot of new players have entered in the mobility market, competing directly with the taxi and gaining users thanks to the offer of a different experience. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
183 p, 37.8 MB LA PUBLICITAT QUE FA BRILLAR ESTRELLES : campanya per donar a conèixer un músic emergent. / Mateo Álvarez, Judith ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén, a partir de les mateixes tècniques publicitàries utilitzades per agències creatives, donar a conèixer un músic emergent amb una campanya creativa de baix pressupost, fer-lo créixer com artista i fer que la seva música arribi a un públic més nombrós.
Este proyecto pretende, a partir de las mismas técnicas publicitarias usadas por agencias creativas, dar a conocer a un músico emergente con una campaña creativa de bajo presupuesto, hacerlo crecer como artista y hacer llegar su música a un público más numeroso.
This project aims to, using the same tecniques as in creative agencies, promote an emerging musician with a low budget creative campaign, make him grow as an artist and make his music reach a larger audience.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
253 p, 34.8 MB Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros / Reyes García, Ana María ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...]
Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...]
This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
192 p, 8.2 MB Creació i estratègia de comunicació d'una marca de ginebra : el Born / Pujol Alabau, Ignasi ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'una marca de ginebra espanyola, concretament produïda a la ciutat de Barcelona, i del Pla de Comunicació a realitzar durant la fase de llançament d'aquesta. Es tracta d'una ginebra afruitada amb tocs florals, que duu a dins l'essència de la ciutat comtal i de la terra. [...]
Proyecto de creación de una marca de ginebra española, concretamente producida a la ciudad de Barcelona, y del Plan de Comunicación a realizar durante la fase de lanzamiento de ésta. Se trata de una ginebra afrutada con toques florales, que lleva dentro la esencia de la ciudad condal y de la tierra. [...]
Project of creation of a Spanish gin brand, concretely produced at the city of Barcelona, and of the Communication Plan to realise during her launch phase. It treats of a fruity with a floral nuance gin, that takes inside the essence of the city and of the earth. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
132 p, 14.7 MB Pla de Comunicación per a Gòtic Terapèutic Center / Pérez García, Cantia ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en un pla de comunicació per a un centre especialitzat en dietètica i teràpies naturals, anomenat Gòtic Terapèutic Center. El pla té com a objectiu principal millorar la comunicació del centre a partir d'haver realitzat una investigació sobre el context i la seva competència. [...]
El siguiente proyecto consiste en un plan de comunicación para un centro especializado en dietética y terapias naturales, llamado Gòtic Terapèutic Center. El plan tiene como objetivo principal mejorar la comunicación del centro a partir de haber realizado una investigación sobre el contexto y su competencia. [...]
The next project consists of a communication plan for a center specialized in dietetics and natural therapies, called Gòtic Terapèutic Center. The main objective of the plan is to improve the communication of the center by having carried out an investigation into the context and its competence. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
85 p, 1.6 MB Apolítics o ignorants? Estudi sobre el coneixement polític dels i les joves de Badalona / Pérez Díaz, Blanca ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'aquesta investigació és el coneixement polític dels i les joves d'entre 20 i 24 anys de Badalona, a través de l'estudi de tres sistemes: polític, educatiu i mitjans de comunicació. Es realitza una aproximació a la teoria funcionalista de manera teòrica, a partir de l'estudi de diversos/es autors/es, i de manera pràctica mitjançant la hibridació d'entrevistes a caps de comunicació política i enquestes a professors/es i a joves.
El objeto de esta investigación es el conocimiento político de los y las jóvenes de entre 20 y 24 años de Badalona, a través del estudio de tres sistemas: político, educativo y medios de comunicación. [...]
The object of this research is the political knowledge of young people from Badalona aged between 20 and 24, through the study of three systems: the political system, the educational and the media. An approximation to the functionalist theory is carried out theoretically through the study of several authors, and in a practical way through the hybridization of interviews with heads of political communication and surveys to teachers and young people.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
224 p, 17.0 MB Plan de comunicación de una App intermediaria para el sector del taxi adaptada a la situación actual / Pérez Berrio, Cristina ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació per a una nova aplicació. Sorgeix a partir de la desconfiança acumulada en el sector del taxi que va créixer després dels esdeveniments que van passar a les vagues del 2018 i 2019 contra les VTC. [...]
El proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación para una nueva aplicación. Surge a partir de la desconfianza acumulada en el sector del taxi que creció después de los eventos que pasaron en las huelgas del 2018 y 2019 contra las VTC. [...]
The project consists of creating a communication plan for a new app. It arises from the accumulated distrust in the taxi community that grew after the strikes against VTC users in 2018-2019 . The case has been studied before, and then, it has come to a solution that consists of an app that promotes transparency in the taxi sector and that adapts to the new consumer, creating a brand strategy and a communication plan for its launch.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
86 p, 6.8 MB Spotify, gigante de la música en streaming, sigue sin beneficios constantes : plan de marketing y comunicación para conseguirlos. / Palazón Villarino, Sara ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment (maig 2019), Spotify és el major servei de música en streaming del món amb més de 200 milions d'usuaris. És la referencia musical en el sistema d'implantació del concepte: "tenir música al moment a qualsevol lloc". [...]
Actualmente (mayo 2019), Spotify es el mayor servicio de música en streaming del mundo con más de 200 millones de usuarios. Es la referencia musical en el sistema de implantación del concepto: "tener música al momento y en cualquier lugar". [...]
Today (May 2019), Spotify is the world's largest streaming music service with more than 200 million users. It is the musical reference in the system of implantation of the concept "to have music at the moment and anywhere". [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 276 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 410 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 141.1 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Astals Seres, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
5 p, 121.1 KB Corporate Finance [105768] / Guerrero Boned, Santiago ; Romero Pérez, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Esta asignatura amplía y complementa los contenidos obligatorios de Finanzas que deben estudiarse en el grado. Las materias tratadas se centran en el estudio de las fuentes de financiación (propia y ajena), la política financiera (endeudamiento y dividendos), las especificidades de las finanzas internacionales, la valoración de los activos financieros (deuda y acciones) en el mercado, y la valoración de empresas.
2020-21
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
2 documents
3.
4 p, 115.6 KB Economia Aplicada i de l'Empresa [103140] / Viladomiu Canela, Lourdes ; Roca Sagalés, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. [...]
Se trata de una asignatura de primer curso, primer semestre, por tanto, de formación básica. La asignatura proporciona los instrumentos básicos del análisis económico que deben permitir analizar y entender el funcionamiento de las economías de mercado, poniendo énfasis en el comportamiento de las empresas y en las diferentes estructuras de mercado. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 125.0 KB Initiation to specialized translation B-A (English-Catalan) [101346] / Arbós Bo, Ada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La función de esta asignatura es desarrollar la capacidad de resolución de problemas de traducción de textos de especialización en los campos de especialidad. Al acabar la asignatura el estudiante será capaz de: - Demostrar que posee conocimientos sobre los principios metodológicos que rigen la traducción, los aspectos profesionales e instrumentales, y los problemas de contraste de la combinación lingüística. [...]
2020-21
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documents
5.
6 p, 128.9 KB Social Policy [100438] / Sanchez Marin, Sebastia ; Hilbert Pérez, Solange ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La materia Redes de Intervención Social está ubicada en el cuarto curso del Grado, en la mención de ejecución penal. En este sentido, la materia pretende facilitar las herramientas que permitan a los graduados en Criminología el acompañamiento de las personas excarceladas. [...]
2020-21
Grau en Criminologia [805]
2 documents
6.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  
7.
5 p, 106.9 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103868] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia ; Jordan Avila, Santiago
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objectius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudiar los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación y publicidad. [...]

2019-20
3 documents
8.
3 p, 95.0 KB Gabinets de Comunicació [103160] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Definir el paper dels gabinets de comunicació en el mix de màrqueting. Analitzar la seva evolució, funcions, serveis i eines de - Diferents tipologies de gabinets de comunicació. - Pla de Personal Branding - Establir una visió 360º "integrada" en la comunicació d'àmbit empresarial i d'institucio - Comunicació corporativa i de producte en les societats empresarials actuals. [...]
Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
3 p, 95.6 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
Ver la versión en catalán y usar el traductor de google si fuera necesario.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
4 p, 99.0 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Materials acadèmics : 410 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.