Resultats globals: 427 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 190 registres trobats
Materials acadèmics, 237 registres trobats
Documents de recerca 190 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
172 p, 12.4 MB Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future. / Martínez Peñalver, Elliot ; Rull Valdivieso, Adrián ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...]
A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...]
With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn’t a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
35 p, 17.8 MB Paper : explorando la técnica del stop motion / Drobnitzky Hill, Lucas ; Bertrán Coppini, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d’un curt d’animació mitjançant la tècnica del stop motion, documentant el procés des de els plantejaments inicials fins la postproducció. L’objectiu es explorar la tècnica cinematogràfica del stop motion i aproximar aquesta al públic.
Realización de un corto de animación mediante la técnica del stop motion, documentando el proceso desde los planteamientos iniciales hasta la postproducción. El objetivo es explorar la técnica cinematográfica del stop motion y aproximar el público a ella.
Production of a stop motion animated short film and documentation of the process, from its initial planning stages to its postproduction. The aim is to explore the stop motion animating technique and bring it closer to the audience.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
110 p, 8.4 MB Fem una pausa, potser la solució és la comunicació : assessorament i creació de solucions comunicatives per a pimes de Terrassa i rodalies / Aguilar Martinez, Irene ; Campillo Zaguirre, Sandra ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els negocis comencen sent petits i van creixent mica en mica. Tot i així, n’hi ha de molts que s’estanquen o no aconsegueixen fer un pas de més. Moltes vegades és a causa de la falta d’una correcta gestió de la comunicació: no donar-se a conèixer o no connectar amb els públics. [...]
Los negocios empiezan siendo pequeños y crecen poco a poco. Aún y así, existen aquellos que se bloquean y no consiguen dar un paso más allá. Muchas veces esto se debe a que no se ha llevado a cabo una buena comunicación: no se dan a conocer o no consiguen conectar con sus públicos. [...]
Businesses have always started small and grow little by little. Some of them fail to take a step further and get blocked. Many times this is due to a lack of good communication. Among other examples, they do not make themselves known or they do not get connected with their audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
170 p, 5.3 MB Wappderlust : proyecto de aplicación móvil para planificar viajes en las principales ciudades europeas / Marsà Mallol, Marta ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Internet ha canviat la indústria turística i especialment els hàbits de consum dels viatgers. El conegut com a Turista 3. 0 viatja ara amb el seu smartphone i troba en diferents aplicacions les eines que necessita per prendre decisions abans, durant i després del seu viatge. [...]
Internet ha cambiado la industria turística y especialmente los hábitos de consumo del viajero. El conocido como Turista 3. 0 viaja ahora con su smartphone y encuentra en diferentes aplicaciones las herramientas que necesita para tomar decisiones antes, durante y después de su viaje. [...]
Internet has changed the tourist industry and especially the habits of consumption of the travellers. The well-known Tourist 3. 0 now travels with his smartphone and fins in different applications the tools that he needs to make decisions before, during and after his trip. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
83 p, 13.6 MB Pla de comunicació d'una aplicació mòbil per a propietaris de mascotes / Closa Ferré, Maria ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació d'una nova aplicació mòbil per a propietaris i futurs propietaris de mascotes. Per eleborar l'estratègia comunicativa s'ha fet un estudi de l'entorn tant intern com extern, s'ha creat una imatge de marca i el missatge que es vol comunicar, finalment s'han creat diverses accions comunicatives que han estat pressupostades i organitzades dins un periode de temps concret.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación de una nueva aplicación móvil para propietarios y futuros propietarios de mascotas. Para elaborar la estratégia comunicativa se ha hecho un estudio del entorno tan interno como externo, se ha creado una imagen de marca y el mensaje que se quiere comunicar, finalmente se han creado diversas acciones comunicativas que han estado presupuestadas y organizadas dentro de un periodo de tiempo concreto.
The aim of this project is to create a communication plan of a mobile app for pets owners and future owners. To create the comunicative strategy we have done an internal an external enviromental test, we have create a brand image and the message we want to transmit. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
105 p, 2.0 MB Publicidad 360 : una mirada transgresora a la publicidad de la protección íntima / Cazorla Castella, Marta ; Amado Garrido, Melani ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
240 p, 6.2 MB Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher / Tortajada Trullenque, Sandra ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca.
Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca.
Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
116 p, 6.7 MB Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo / Torres Mayoral, Mercedes ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l’empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 190 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 237 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 97.9 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
5 p, 98.3 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de las asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
7 p, 101.0 KB Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques [103135] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar mitjançant un projecte anual algunes de les diferents tècniques creatives de Publicitat i Relacions Públiques. [...]
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante un proyecto anual algunas de las diferentes técnicas creativas de - Crear, producir, realizar algunas piezas creativas bajo el paraguas de un proyecto an.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
5 p, 96.2 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Montoya Vilar, Norminanda ; Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
-Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. -Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. -Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
5 p, 93.0 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la seva construcció, parlant en termes estructuralistes, s'han tingut en compte els següents objectius: 1. -La justificació científica de l'assignatura a partir de la integració dels fonaments d'altres disciplines. [...]
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
4 p, 95.3 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les relacions públiques des de diferents i disruptives perspectives, així com el valor que aporten al negoci les estratègies de comunicació empresarial. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat negocis, productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas desde diferentes y disruptivas perspectivas, así como el valor que aportan al negocio las estrategias de comunicación empresarial. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad negocios, productos, servicios y empresas de sectores diversos para diseñar acciones de RRPP concretas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
7.
4 p, 90.6 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Astals Seres, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. ON i Off line - La gestió estratègica del màrqueting empresarial. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - - La gestión estratégica del marketing empresarial. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
4 p, 89.0 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Balo Pereira, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, clarificar l'alumnat el paper dels moderns sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. • D'una altra, explicitar el contingut i el procés de desenvolupament del mateix, en una organització de mida mitjana, dotant a l'alumnat dels coneixements bàsics dels moderns sistemes d'informació. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, clarificar al alumnado el papel de los modernos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de Marketing. De otra, explicitar el contenido y el proceso de desarrollo del mismo, en una organización de tamaño medio, dotando al alumnado de los conocimientos básicos de los modernos Sistemas de Información. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
6 p, 99.4 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103864] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
1. Objetivos de aprendizaje generales: - Adquirir competencias en el conocimiento y el uso de los sistemas y recursos expresivos propios de los lenguajes escrito y audiovisual en el ámbito de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
10.
7 p, 102.2 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Materials acadèmics : 237 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.