Resultats globals: 847 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 343 registres trobats
Materials acadèmics, 504 registres trobats
Documents de recerca 343 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
155 p, 4.6 MB ¿Cómo afectan los filtros de Instagram a la autoestima de los jóvenes? / Torras Ferrando, Laura ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els filtres d'Instagram difonen uns estereotips de bellesa alineats amb el cànon estètic actual. Els joves, principals usuaris d'aquesta eina, distorsionesn el seu rostre per tal d'assemblar-se a aquest ideal, fet que els hi pot provocar inseguretats i complexes. [...]
Los filtros de Instagram difunden unes estereotipos de belleza alineados con el canon estético actual. Los jóvenes, principales usuarios de esta herramienta, distorsionan su rostro con tal de asemejarse a este ideal, lo cual les puede provocar inseguridades y complejos. [...]
Instagram filters spread beauty stereotypes aligned with the current aesthetic canon. Young people, the main users of this tools, distort their faces in order to resemble this ideal which can lead to insecurities and complexes. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
163 p, 29.1 MB Claudia Sloan : Plan de comunicación de marca personal / Sueiro Vela, Claudia ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, en el qual s'ha dut a terme la creació de la meva marca personal i el seu pla de comunicació. La metodologia amb la que s'ha desenvolupat el projecte el divideix en diferents fases. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, en el que se ha llevado a cabo la creación de mi marca personal y su plan de comunicación. La metodología con la que se ha desarrollado el proyecto lo divide en distintas fases. [...]
This document contains the report of my TFG, in which the creation of my personal brand and its communication plan has been carried out. The methodology used to develop the project divides it into different phases. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : Diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, María Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
252 p, 15.2 MB 'Som-hi! Reviscolem el Pirineu', un projecte col·laboratiu pel repoblament de l'Alt Pirineu i Aran / Senyé Segú, Aina ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un projecte d'economia col·laborativa per afavorir el repoblament del Pirineu. Detectarem les principals necessitats del Pirineu a través d'una anàlisi de la situació del territori i d'una investigació de camp. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un proyecto de economía colaborativa para favorecer la repoblación del Pirineo. Detectaremos las principales necesidades del Pirineo a través de un análisis de la situación del territorio y de una investigación de campo. [...]
The aim of this project is to create a collaborative economy platform to boost the repopulation of the Pyrenees. We will detect the main needs of the Pyrenees through both field research and a situational analysis of the territory. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
190 p, 6.7 MB Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram / Romacho Sempere, Marina ; Morales Morante, Luís Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...]
Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...]
This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
112 p, 50.4 MB Heura: Plan de comunicación / Rodríguez Franco, Núria ; Úbeda Pla, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de Fi de Grau té com a objectiu principal dissenyar un Pla de Comunicació, en àmbit tant estratègic com creatiu per a la marca de carn vegetal "Heura". Aquest pla es planteja en les següents fases: La base teòrica del projecte, la investigació (de la marca i el seu entorn, la seva comunicació i stakeholders) i el desenvolupament i implementació de les estratègies de comunicació.
Este proyecto de Fin de Grado tiene como objetivo principal diseñar un Plan de Comunicación, en ámbito tanto estratégico como creativo para la marca de carne vegetal "Heura". Este plan se plantea en las siguientes fases: La base teórica del proyecto, la investigación (de la marca y su entorno, su comunicación y stakeholders) y el desarrollo e implementación de las estrategias de comunicación.
This final degree project has as the main goal to design a Communication Plan, in a strategic and creative field, for the vegetable meat brand "Heura". This plan is presented in the following phases: The theoretical basis of the project, the investigation (of the brand and its environment, its communication and stakeholders) and the development and implementation of communication strategies.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
100 p, 18.0 MB La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol / Ponce Rodas, Paula ; Represa Vázquez, Elisa ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. [...]
Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. [...]
This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
71 p, 28.9 MB Drag me to fame : Proposta de llançament d'una artista drag queen / Montlleó i Badia, Judit ; Alavedra Comas, Jorge Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de llançament de la marca personal d'una drag queen especialitzada en maquillatge a escala nacional, per donar-la a conèixer i diferenciar-la de la resta d'artistes de la seva competència. [...]
Propuesta de lanzamiento de la marca personal de una drag queen especializada en maquillaje a escala nacional, para darla a conocer y diferenciarla del resto de artistas de su competencia. El objetivo de este proyecto es hacer que su arte llegue a un público mucho más amplio y pueda crecer como artista, con una nueva estrategia de márqueting y plan de comunicación para el primer año.
Lauch proposal of the personal brand of a drag queen specialized in makeup on a national scale, to make her known and differentiate her from the rest of the artists of her competition, The objective of this project is to make her art reach a much wider audience and grow as an artist, with a new marketing straregy and communication plan for the first year.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
147 p, 8.3 MB JALEO magazine: ideación, producción y lanzamiento de una marca / Martí Hidalgo, Pere ; Resina Curado, Eduard ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El model de negoci generalista i la captivitat cap al mainstream que presenten les revistes de moda, el bon moment que està vivint la moda espanyola i els canvis que està patint el consumidor per conseqüència dels nous moviments socials; són la reason why que sustenta aquest projecte. [...]
El modelo de negocio generalista y la cautividad hacia lo mainstream que presentan las revistas de moda, el buen momento que está viviendo la moda española y los cambios que está sufriendo el consumidor por consecuencia de los nuevos movimientos sociales; son la reason why que sustenta este proyecto. [...]
The generalist business model and the captivity towards mainstream presented by fashion magazines, the good moment that Spanish fashion is living and the changes that the consumer is suffering as a result of the new social movements; are the reason why that support this project. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 343 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 504 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 104.8 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Lujan Bellon, Patricia ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 107.4 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, María Luz ; Galvany Sanchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
5 p, 104.8 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. Per això, la imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i d'impacte visual. [...]
GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to the problems posed by communication through graphic products. For this reason, the image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. Por ello, la imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre Torroja, Armand ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
4 p, 105.9 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Entendre els perfils, comportaments i evolució dels usuaris digitals així com les seves diferències socials en qüestió d'edat, gènere i procedència. [...]
Learn to design, plan and direct marketing tactics in the new information society scenario. Understand the profiles, behaviors and evolution of digital users and their social differences in terms of age, gender and origin Work the specificities of the Strategic Planning of Advertising in the digital area and the specific tactics offered such as PR thro.
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Entender los perfiles, comportamientos y evolución de los usuarios digitales así como sus diferencias sociales en cuestión de edad, género y procedencia. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
6.
4 p, 106.2 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Lázaro Pernias, Patrícia ; González Quesada, Alfonso ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- To provide students with the conceptual and methodological instruments essential to develop scientific research, both from the perspective of commercial and applied research as well as basic research. [...]
- Proveer al alumnado de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
7.
4 p, 99.4 KB Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and operational development in both Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 104.5 KB Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques [104896] / Martinez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar a través de diferents projectes mitjançant el learn by doing. - Crear, produir, realitzar i presentar un projecte anual 360 que permeti aplicar tant l'estratègia creativa com el desenvolupament execucional, utilitzant les tècniques creatives i d'ideació de Publicitat i Relacions Públiques.
- Learn and practice the different creative and ideation techniques in Advertising and Public Relations. - Practice, through specific projects, learning by doing. - Create, produce and carry out some creative pieces under the umbrella of a 360 project that allows applying both creative strategy and executional development, including some of the creative and ideation techniques for Advertising and Public Relations.
- Conocer y estudiar las diferentes técnicas creativas y de ideación de proyectos en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar mediante diferentes proyectos a través del learn by doing. - Crear, producir, realizar un proyecto anual 360 que permita aplicar tanto la estrategia.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
4 p, 104.9 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Rodríguez Ortiz, Francesc ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Gutierrez Gonzalez, Yurena Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
The purpose of this subject is to improve the ability of analysis and production of texts for the media both in their oral and written variety. At the end of the course, students should know the main characteristics of a series of textual models, which will allow them to apply this knowledge to the composition of texts in Spanish.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
6 p, 109.3 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 504 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.