Resultats globals: 20 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 20 registres trobats
Materials de curs 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 79.1 KB Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611] / Deus Yela, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul se centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...]
El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents
2.
5 p, 94.0 KB Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge Derivats del Dèficit Auditiu [43614] / Cambra Verges, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, oferint continguts teòrics i pràctics que possibilitin la seva qualificació i l'especialització en la investigació, diagnòstic i intervenció dels trastorns de la comunicació i del llenguatge derivats del dèficit auditiu, així com l'actualització en la investigació d'implants coclears i altres avenços tecnològics de suport a l'audició.
Ampliar la formación del logopeda, ofreciendo contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y la especialización en la investigación, diagnóstico e intervención en los trastornos de la comunicación y del lenguaje derivados del déficit auditivo, así como la actualitzación en la investigación de implantes cocleares y otros avances tecnológicos de soporte a la audición.

2016-17
1336 [1336]
2 documents
3.
4 p, 70.8 KB Trastorns de la Veu [43615] / Vila, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general del mòdul és ampliar els coneixements i habilitats de l'estudiant en la fisiologia i acústica de la veu humana i en la patologia i clínica vocal. Es revisen els avenços la prevenció, exploració i tractament logopèdic i interdisciplinari de les alteracions de la veu, així com en els programes d'educació i optimització de la veu.
El objetivo general del módulo es ampliar los conocimientos y habilidades del estudiante en la fisiología y acústica de la voz humana y de la patología y clínica vocal. Se revisan los avances la prevención, exploración y tratamiento logopédico e interdisciplinario de las alteraciones de la voz, así como en los programas de educación/optimización de la voz.

2016-17
1336 [1336]
2 documents
4.
5 p, 79.3 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2016-17
1336 [1336]
2 documents
5.
5 p, 84.0 KB Avenços en Neurobiologia de la Comunicació i del Llenguatge [43609] / Darbra Marges, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu del mòdul és el coneixement actualitzat de la neuroanatomia funcional del llenguatge i de la comunicació, que requereix entendre les bases neurobiològiques subjacents, així como la naturalesa dels mecanismes genètics i epigenètics dels seus trastorns, i la importància de la relació entre els factors genètics i els factors ambientals protectors i de risc. [...]
El objetivo del módulo es el conocimiento actualizado de la neuroanatomía funcional del lenguaje y de la comunicación, que requiere entender les bases neurobiológicas en las que se sustentan, así como la naturaleza de los mecanismos genéticos y epigenéticos de sus trastornos, y la importancia de la relación entre los factores genéticos y los factores ambientales protectores y de riesgo. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents
6.
8 p, 95.4 KB Pràcticum de Recerca en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43617] / Silvestre Benach, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col. laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de invesitgación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents
7.
4 p, 71.4 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica II [43619] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formació pràctica del professional de la logopèdia G1. 1Observar i participar gradualment en activitats que el preparin per la pràctica professional com a logopeda G1. 2 Relacionar, en el context de la pràctica aplicada, els coneixements teòrics previs i els que s' aconsegueixin en el màster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents
8.
4 p, 72.0 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica I [43618] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexot de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents
9.
4 p, 76.3 KB Treball de Final de Màster [43613] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Desenvolupar un treball d'avaluació, intervenció, un projecte d'investigació o fer una revisió teòrica sistemàtica d'alguns dels àmbits dels trastorns de la comunicació i del llenguatge relacionat amb les pràctiques externes o amb les linies d'investigació propies del professorat del màster. [...]
Desarrollar un trabajo de evaluación, intervención, un proyecto de investigación o hacer una revisión teórica sistemática de algunos de los ámbitos de los trastornos de la comunicación y del lenguaje relacionados con las prácticas externas o con las línias de investigación própias del profesorado del máster. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents
10.
4 p, 77.9 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques de Recerca Aplicats a l'Àmbit dels Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43610] / Losilla Vidal, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que el/la estudiant adquireixi els coneixements necessaris per realitzar una investigació empírica o teòrica en l'àmbit dels trastorns de la comunicació, així como per aplicar el mètode científic en la pràctica professional. [...]
El objetivo de este módulo es que el/la estudiante adquiera los conocimientos necesarios para llevar a cabo una investigación empírica o teórica en el ámbito de los trastornos de la comunicación, así como para aplicar el método científico en la práctica profesional. [...]

2016-17
1336 [1336]
2 documents

Materials de curs : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.