Dipòsit Digital de Documents de la UAB 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
6 p, 82.3 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Espinet Blanch, Mariona ; Gairín Sallán, Joaquín ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Santisteban Fernández, Antoni ; Alvarez Canovas, Isabel ; Planas Raig, Nuria ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
This module introduces students to epistemology, foundations and design of research in the field of education.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2018-19
3 documents
2.
6 p, 88.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martínez Mínguez, María Lurdes ; Alvarez Canovas, Isabel ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2018-19
3 documents
3.
5 p, 80.2 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
4.
6 p, 79.7 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep-Lluís ; Jordán Sierra, José Antonio ; Alvarez Canovas, Isabel ; Urrea Monclus, Aida ; Ferrer Miquel, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
4 p, 72.8 KB Educació en entorns virtuals (e-learning) [101629] / Alvarez Canovas, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén apropar als/les estudiants als diferents contextos virtuals que tot professional de l'Educació ha de conèixer per tal de poder exercir, amb esperit crític, valoracions i aplicacions finals. [...]
This subject seeks to make sure students understand and know from diferent virtual world settings that any Educator should know how to implement in their future with critical reflection, serious thinking and final applicability. [...]
Esta asignatura pretende acercar a los estudiantes a los diferentes contextos virtuales que todo profesional de la Educación tiene que conocer para poder ejercer con espíritu crítico, valoraciones y apliaciones finales. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
6.
29 p, 310.6 KB El diseño de entornos de aprendizaje colaborativo a través del programa Knowledge Forum : análisis de una experiencia / Álvarez Cánovas, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; García González, Iolanda (Universitat de Barcelona) ; Gros Salvat, Begoña (Universitat de Barcelona) ; Guerra, Vania (Universitat de Barcelona)
Este artículo aborda la problemática en el diseño de entornos de aprendizaje colaborativos con soporte tecnológico en la enseñanza universitaria. Concretamente, se describe la investigación realizada a través de la creación de una metodología de trabajo orientada a la resolución de problemas y desarrollada a través de una plataforma tecnológica –el programa Knowledge Forum– centrado en tres cursos universitarios en la Facultad de Pedagogía de la Universidad de Barcelona. [...]
The design of collaborative learning environments through the Knowledge Forum: analysis of an experience This article addresses the problems in the design of collaborative learning environments with technological support in university education. [...]

2006
Revista de educación (Madrid), Núm. 341 (2006) , p. 441-469  
7.
6 p, 88.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban, Antoni ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martínez Mínguez, María Lurdes ; Alvarez Canovas, Isabel ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2017-18
3 documents
8.
6 p, 83.0 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Espinet Blanch, Mariona ; Gairín Sallán, Joaquín ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Santisteban, Antoni ; Alvarez Canovas, Isabel ; Planas Raig, Nuria ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2017-18
3 documents
9.
5 p, 80.5 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
10.
5 p, 76.5 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep Lluis ; Jordán Sierra, José Antonio ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Alvarez Canovas, Isabel ; Quiroga Uceda, Patricia ; Urrea Monclus, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.