Dipòsit Digital de Documents de la UAB 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
101 p, 2.1 MB Estudi sobre la presència de l’esport femení en la televisió pública catalana : TV3 i C33 com a cas d’estudi l’any 2008 / Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Lallana, Ibonne ; Rezende, Anna Laura ; Fernández, Iliana ; Kennett, Chris
Informe final de l’estudi que una visió general de la cobertura que es fa des de la televisió pública catalana de l’esport femení, en comparació amb l’esport masculí, durant l’any 2008. [...]
Bellaterra Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB 2009  
2.
4 p, 199.4 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García Muñoz, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
268 p, 6.4 MB La Presencia femenina en la cobertura informativa de los medios online de Brasil en 2014 : un estudio de género de las noticias en Internet / Pereira Fontes, Sisse, autor ; Ramajo Hernández, Nati, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La investigación que presentamos está fundamentada en los Estudios de los Contenidos de Comunicación en la Era Digital, y tiene como objetivo analizar la presencia femenina como sujeto y objeto de la información online. [...]
The present research is based on the Study of the Contents of Communication in the Digital Era and its goal is to analyse the female presence as subject and object of online news. The research shows the analysis of the content of 3. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
7 p, 85.9 KB La edicción electrónica en España : sueño cumplido o quimera para el nuevo milenio / Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2000
Revista latina de comunicación social, Núm. 34 (Octubre 2000)  
5.
5 p, 77.6 KB Nuevos lenguajes para nuevas tecnologías. El cómic, una publicación electrónica de entretenimiento / Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1999
Revista latina de comunicación social, Núm. 23 (1999)  
6.
5 p, 76.9 KB Las aplicaciones interactivas multimedia en España : ¿hacia dónde evoluciona el mercado? / Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1998
Revista latina de comunicación social, Núm. 11 (1998)  
7.
15 p, 702.0 KB Olimpisme i els estudis de gènere / Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lallana del Rio, Ibone ; Centre d'Estudis Olímpics
Natividad Ramajo i Ibone Lallana fan un repàs de l’esport i el fenomen olímpic i els estudis de gènere, una de les línies d’investigació més recents del CEOUAB, un aspecte que es vincula al paper fonamental dels mitjans com a element divulgador de rols i introductor del canvi social cap a la igualtat de gènere.
Natividad Ramajo e Ibone Lallana realizan un repaso al deporte y al fenómeno olímpico y a los estudios de género, una de las líneas de investigación más recientes del CEO-UAB, aspecto que encuentra su vinculación con el papel fundamental de los medios como elemento divulgador de roles e introductor del cambio social hacia la igualdad de género.
Natividad Ramajo and Ibone Lallana give an overview of sport, the Olympic phenomenon and gender studies, one of CEO-UAB’s most recent lines of research.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 177-184
3 documents
8.
82 p, 3.1 MB “La mujer en la publicidad televisiva franquista de 1960’s” : análisis de caso cualitativo de la marca Soberano / Pujante Crespo, Patricia ; Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de cas qualitativa de dos anuncis de la marca de conyac Soberano. La finalitat és observar el paper atribuït a la dona en la publicitat televisiva espanyola de la segona etapa de la dictadura, així com analitzar si es tractava d'un reflex de la societat.
Análisis de caso cualitativo de dos anuncios de la marca de coñac Soberano. La finalidad es observar el papel atribuido a la mujer en la publicidad televisiva española de la segunda etapa de la dictadura, así como analizar si se trataba de un reflejo de la sociedad.
Qualitative case analysis of two ads by Soberano cognac brand. The purpose is to observe the role attributed to women in the Spanish television advertising for the second time of the dictatorship, and to determine if this was a reflection of society.

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
140 p, 3.7 MB "Los reality-game musicales del siglo XXI". Un análisis de contenido del formato en España. / León de la Cruz, Yaiza ; Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Han estat molts intents per part de les cadenes generalistes espanyoles d'incloure el reality-game musical a la seva graella en horari de prime-time i obtenir beneficis econòmics que deriven de l'arrossegament de l'audiència. [...]
Varios han sido los intentos de las cadenas generalistas españolas de incluir el reality-game musical en su parrilla en horario de prime-time y obtener beneficios económicos que derivan del arrastre de la audiencia. [...]
There have been several attempts by the Spanish general channels to include the musical reality -game in their schedule in prime-time and obtain economic benefits derived from the drag of the audience. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
370 p, 9.2 MB L'ús de les xarxes socials a Ràdio 4 (RNE) / Domínguez Giner, Naiara ; Ramajo Hernández, Nati, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràdio, protagonista d'aquest treball d'investigació, forma part d'Internet i cada dia més, de les xarxes socials, on està tenint una evolució ràpida i constant. Per a Ràdio 4 les xarxes formen part de l'escenari periodístic i comunicatiu al qual s'han d'adaptar. [...]
La radio, protagonista de este trabajo de investigación, forma parte de Internet y cada día más, de las redes sociales, donde está teniendo una evolución rápida y constante. Para Radio 4 las redes forman parte del escenario periodístico y comunicativo al que se deben adaptar. [...]
The protagonist of this research, radio and Internet is part of every day, social networks, which are having a rapid and constant evolution. For Radio 4 networks are part of journalism and communication scenario that must adapt. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.