Dipòsit Digital de Documents de la UAB 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
4 p, 718.2 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Televisiu [20666] / Aguilera, Manel ; Blanco, Josep Maria ; Gispert, Pancho ; Longhi, Ludovico ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
2.
101 p, 4.1 MB Influència de la parcialitat en la transformació que fan els mitjans de comunicació esportius de les declaracions dels esportistes sobre el 'procés' / Gracia López, Albert ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La situació a Catalunya ha motivat el posicionament polític d'alguns esportistes d'elit. Jugadors com Gerard Piqué o Sergio Ramos i entrenadors com Pep Guardiola o Vicente del Bosque han expressat el seu sentiment envers el 'procés' català. [...]
La situación en Cataluña ha motivado el posicionamiento político de algunos deportistas de élite. Jugadores como Gerard Piqué o Sergio Ramos y entrenadores como Pep Guardiola o Vicente del Bosque han expresado su sentimiento sobre el 'procés'. [...]
The situation in Calalonia motivates the political position in some elite athletes. Players as Gerard Piqué or Sergio Ramos and coaches as Pep Guardiola and Sergio del Bosque have expressed their feelings about the Catalan 'procés'. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
63 p, 2.0 MB La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP / Espallargas Casellas, Lluís ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. [...]
The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
5.
104 p, 4.0 MB Sharenting y límites éticos en la era 2.0. : análisis de la situación y casos españoles en la plataforma YouTube / Piulachs Castrillo, Alba ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre el fenomen del sharenting, centrant-nos en la plataforma de YouTube, en concret els canals familiars, on hi ha una sobreexposició del menor des del seu naixement. [...]
El objetivo de este proyecto de investigación es entender el fenómeno del sharenting, centrándonos en la plataforma de YouTube, en concreto los canales familiares, donde existe una sobreexposición del menor desde su nacimiento. [...]
The objective of this research project is to understand the phenomena of sharenting, focusing on the YouTube platform, specifically family channels, where there is overexposure of the child since birth. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
6 p, 98.4 KB Periodisme Esportiu [103087] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Capacitar l'estudiant per adquirir i desenvolupar els fonaments teòrics, les tècniques i les habilitats que el converteixin en un bon comunicador sobre qualsevol qüestió relacionada amb l'esport i la pràctica de l'activitat esportiva. [...]
- Capacitar al alumnado para adquirir y desarrollar los fundamentos teóricos que lo conviertan en un buen comunicador sobre cualquier cuestión relacionada con el deporte y la práctica de la actividad Deportiva. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
7.
130 p, 4.4 MB El periodisme digital dels esports de muntanya a Catalunya : anàlisi del sector / Pujol Alabau, Xavier ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme digital que tracta els esports de muntanya a Catalunya ha experimentat un augment important de producció en els últims anys. Aquest treball analitza els mitjans que pertanyen a aquest grup, observant la seva producció i conversant amb els experts que hi treballen. [...]
El periodismo digital que trata los deportes de montaña en Catalunya ha experimentado un crecimiento de producción importante en los últimos años. Este trabajo analiza los medios que forman parte de este grupo, observando su producción y conversando con los expertos que trabajan en ellos. [...]
Digital journalism about mountain sports in Catalonia has experienced an important increase in the last years. This research analyze the media which are part of this group, observing their production and conversing with the experts who work in them. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
299 p, 3.8 MB Diseño de un protocolo para la gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis en procesos penales que implican a un club de fútbol de élite : el caso del Fútbol Club Barcelona (junio 2003 - febrero 2017) / Moreiro Martínez, Júlia ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els clubs de futbol d'elit s'han convertit en multinacionals de l'oci, grans empreses amb beneficis milionaris que operen al món sencer. Donades les seves dimensions, estan sotmesos a riscos de naturalesa diversa que poden derivar en crisis comunicatives que han de saber gestionar. [...]
Los clubes de fútbol de élite se han convertido en multinacionales del ocio, grandes empresas con beneficios millonarios que operan en el mundo entero. Dadas sus dimensiones, están sometidos a riesgos de naturaleza distinta que pueden derivar en crisis comunicativas que deben saber gestionar. [...]
Elite football clubs have turned into multinationals of leisure, big companies with millionaires benefits that works all over the world. Because of their size, they are subjected to different types of risk that can turn into a crisis of communication that they have to know how to manage. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
231 p, 11.9 MB La construcció de la polèmica esportiva en formats i gèneres periodístics no estrictament opinatius : estudi de les principals capçaleres esportives digitals espanyoles / Béjar Permanyer, Marc ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent transcendència de l'esport en els mitjans digitalsha obligat els periodistes i professionals de la comunicació a adaptar els seus llenguatges i crear continguts que busquen atraure els lectors i fidelitzar nous usuaris. [...]
La creciente trascendencia del deporte en los medios digitales ha obligado a los periodistas y profesionales de la comunicación a adaptar sus lenguajes y crear contenidos que busquen atraer lectores y fidelizar nuevos usuarios. [...]
The increasing transcendence of sport in the media has forced journalists to adapt their discourse and create new content which attracks readers and bind new users. In this situation, a concept which is getting importance on websites is "polemic", that appears in a large number of articles. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
117 p, 2.8 MB El tratamiento fanático representado en las crónicas deportivas como estrategia de fidelización a la audiencia / Mateo Rodríguez, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme esportiu ha evolucionat tant als últims anys que ha provocat canvis en les rutines periodístiques dels professionals de la comunicació. Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació s'han imposat en el mercat mediàtic i obliguen als periodistes a aprendre i desenvolupar noves formes de treball amb l'objectiu d'atreure a una audiència cada vegada més difusa. [...]
El periodismo deportivo ha dado un vuelco en los últimos años y también han evolucionado las rutinas periodísticas de los profesionales de la comunicación. Las Tecnologías de la Información y la Comunicación se han impuesto en el mercado mediático y obligan a los periodistas a aprender y desarrollar nuevas formas de trabajo con el objetivo de atraer a una audiencia cada vez más difusa. [...]
Sport journalism has evolved in the last years and has produced several changes in the exercise of journalist. Information and communication technologies have taken over the market media and force journalist to develop new ways of working with the objective of retain and increase audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
19 Blanco, J.
2 Blanco, J. (Joan)
1 Blanco, J. E.
2 Blanco, J. Rubén
10 Blanco, J.,
1 Blanco, JA.
1 Blanco, Jerónimo
7 Blanco, Joan
2 Blanco, Jose A.
1 Blanco, Josep Ma (Dir)
35 Blanco, Josep Ma.
6 Blanco, Josep Ma. (Josep Maria),
11 Blanco, Josep Ma.,
2 Blanco, Josep Maria
2 Blanco, Josep Mª
1 Blanco, José Antonio
1 Blanco, José L.
1 Blanco, José María
2 Blanco, Juan
5 Blanco, Juan M.
3 Blanco, Juan Manuel
1 Blanco, Juan Maria
9 Blanco, Julià
9 Blanco, Julià
9 Blanco, Juliá
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.