Ciències Polítiques i Sociologia. TFM

Ciències Polítiques i Sociologia. TFM 5 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.09 segons. 
1.
80 p, 1.1 MB El rol de la comunitat en la reinserció / Ibàñez i Roig, Aina ; Martí Olivé, Joel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Cid Moliné, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball pretén explorar el rol de la xarxa comunitària com un dels agents que poden tenir un impacte en la reinserció de les persones empresonades, partint de la premissa teòrica que és difícil aconseguir el desistiment del delicte i evitar la reincidència sense un suport comunitari fort. [...]
2013  
2.
51 p, 1.2 MB Jóvenes internados bajo la LO 5/2000 reguladora de la responsabilidad penal del menor. Estudio de casos / Albani Moreno, Eugenia ; Verd Pericàs, Joan Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Cid Moliné, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
This research focuses on life trajectories and desistance from crime processes in a case-study qualitative sample of six offenders from 18 to 21 years old sentenced to penal custody in Barcelona, Spain. [...]
2011  
3.
59 p, 1.1 MB El Acceso a la universidad en el estado español en 2009 : los condicionantes en el acceso y la dimensión transicional / Torrents Vilà, Dani ; López-Roldán, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fachelli, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Presentamos una actualización del análisis del acceso a la universidad española a partir de datos del módulo de la EPA 2009, un módulo que nos permite analizar también a los jóvenes independizados. [...]
Presentem una actualització de l'anàlisi de l'accés a la universitat espanyola a partir de dades del mòdul de la EPA 2009, un mòdul que ens permet analitzar també als joves independitzats. Identifiquem els principals condicionants considerats i construïm un model d'elecció, afegint a més aspectes biogràfics a l'anàlisi, per tal de mostrar la importància de la trajectòria vital del jove en l'accés a la universitat. [...]

2012  
4.
166 p, 1.6 MB Les Estratègies d'accés a la universitat via cicle formatiu de grau superior / Ustrell Ibarz, Marina ; Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Miguel Quesada, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Les inèrcies de la institució educativa avancen a un ritme més pausat que els reptes socials que es plantegen, donant com a una de les conseqüències el fet que l'origen social continua sent un factor explicatiu de l'èxit educatiu. [...]
2012  
5.
73 p, 1.8 MB Influència dels desitjos, les necessitats i les xarxes familiars i d'amistat dels estudiants universitaris de la UAB en els seus itineraris formatius en els estudis superiors / Campuzano Puntí, Joaquim ; Noguera, Jose A, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Miguel Quesada, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu del treball és ajudar a la descripció del fenomen del canvi en els itineraris formatius superiors dels estudiants. L'anàlisi es realitza a partir de dades empíriques generades a la UAB durant l'any 2012 i en base als factors contextuals - socio-demogràfics, de perfil i context de l'estudiant - i motivacionals - de vocació acadèmica, vocació laboral, resultats acadèmics, condicions facilitadores, condicions d'empleabilitat, condicions econòmiques, influència de les amistats, estratègies adaptatives o d'oportunitat - que influeixen en les decisions de canvi dels estudiants. [...]
El objetivo del trabajo es ayudar a la descripción del fenómeno del cambio en los itinerarios formativos superiores de los estudiantes. El análisis se realiza a partir de datos empíricos generados en la UAB durante el año 2012 y en base a los factores contextuales - socio-demográficos, de perfil y contexto del estudiante - y motivacionales - de vocación académica, vocación laboral, resultados académicos, condiciones facilitadoras, empleabilidad, condiciones económicas, influencia de las amistades, estrategias adaptativas o de oportunidad - que influyen en las decisiones de cambio de los estudiantes. [...]
The aim of this work is to help in the description of the phenomenon of change in itineraries by higher education students. The analysis is performed based on empirical data generated at UAB in 2012 and based on contextual - socio-demographic profile and background of the student - and motivational factors - the academic vocation, labor vocation, academic achievement, enabling conditions, employability, economic conditions, influence of friends, adaptive or opportunity strategies - that influence the decisions of the exchange students. [...]

2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.