Dipòsit Digital de Documents de la UAB 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
5 p, 480.7 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Televisiu [20666] / Mateu, Manel ; Bernadas, Dolors ; Larrègola, Gemma ; Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]
2 documents
2.
3 p, 1.3 MB Tecnologia dels Mitjans Audiovisuals [20716] / Bernadas, Dolors ; Niqui, Cinto ; Pereira, Manuel ; Uyà, Rafel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
3.
3 p, 1.2 MB Tecnologia dels Mitjans Audiovisuals [20716] / Bernadas, Dolors ; Niqui, Cinto ; Uyà, Rafel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
4.
16 p, 374.2 KB Desarrollo y validación de un protocolo para la identificación perceptiva forense en ruedas de reconocimiento de voz / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oliver, Josep Manel
En este informe científico se exponen completos los resultados finales obtenidos en el proyecto de investigación "IDENTIFICACIÓN PERCEPTIVA DE LOCUTORES PARA LA ACÚSTICA FORENSE" financiado por el Ministerio de Ciencia y Tecnología (DGCYT PB98-0862). [...]
In this scientific report we expose the final results obtained in the research project "PERCEPTIVE SPEAKER IDENTIFICATION FOR THE FORENSIC ACOUSTICS" funded by the Science and Technology Department (DGCYT PB98-0862). [...]

Bellaterra (Barcelona): Laicom, 2003  
5.
57 p, 1.7 MB Representació ètnica i plurinacional en els mitjans francesos / Terricabras Capdevila, Roger ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La societat francesa té una gran diversitat. És un dels grans països receptors d'immigrants, junt amb Estats Units i Gran Bretanya. El seu antic imperi colonial ha contribuït a que molts habitants nascuts a les antigues colònies hagin emigrat cap a la metròpoli, essent ja ciutadans francesos. [...]
La sociedad francesa tiene una gran diversidad. Es uno de los grandes países receptores de inmigrantes, junto con EE. UU. y Gran Bretaña. Su antiguo imperio colonial ha contribuido a que muchos habitantes nacidos en las colonias emigraran hacia la metrópoli, siendo ya ciudadanos franceses. [...]
The French society has a great diversity. France is one of the main recipient countries of immigrants, together with the USA and Great Britain. Its former colonial empire has contributed to many inhabitants from the former colonies to emigrate to the metropolis, already being French citizens. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
69 p, 2.5 MB Campaña publicitaria del Frappuccino: publicidad tradicional versus marketing alternativo / Rodríguez Ponce, Jennifer ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte parteix de la hipòtesi que les formes tradicionals de publicitat no seran substituïdes per noves tendències alternatives. En aquest sentit, s'ha dut a terme la creació d'una campanya publicitària per al producte Frappuccino, comercialitzat per l'empresa nord-americana Starbucks, amb l'objectiu de rellançar al mercat espanyol mitjançant accions publicitàries convencionals i no convencionals.
El presente proyecto parte de la hipótesis de que las formas tradicionales de publicidad no serán sustituidas por nuevas tendencias alternativas. En este sentido, se ha llevado a cabo la creación de una campaña publicitaria para el producto Frappuccino, comercializado por la empresa estadounidense Starbucks, con el objetivo de relanzarlo al mercado español mediante acciones publicitarias convencionales y no convencionales.
The current project is part of a hypothesis that traditional forms of publicity campaigns will not be replaced by new alternative methods. In that spirit, a new publicity campaign has been carried out for the product Frappuccino, commercialized by the American company Starbucks, with the objective to relaunch in the Spanish market through both conventional and non-conventional publicity campaigns.

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
112 p, 1.8 MB Neuromarketing y el futuro de las investigaciones de mercado / Potapov Rafael, Oleg ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball tracta sobre el neuromarketing en el seu context real en el mercat. Es tracta d'una nova eina d'investigació de mercats que compta amb un gran potencial per substituir els mètodes d'investigació convencionals, i aquest document tracta de comprovar si això és possible actualment. [...]
El presente trabajo trata sobre el neuromarketing en su contexto real en el mercado. Se trata de una nueva herramienta de investigación de mercados que cuenta con un gran potencial para sustituir los métodos de investigación convencionales, y este documento trata de comprobar si esto es posible actualmente. [...]
This work is about the neuromarketing in the actual market context. This is a new market research tool that has great potential to replace conventional methods of research, and this document tries to verify if this is currently possible. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
126 p, 41.1 MB FLYBIZ, Construcció de Marca i Estrategia de Comunicació / Genovés Lorencio, Julia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball planteja una estrategia de comunicació per al grup musical Flybiz, construint-ne una identitat sòlida i unes bases estratègiques per tal d'esdevenir un grup d'èxit al panorama musical.
Este trabajo plantea una estrategia de comunicación para el grupo musical Flybiz, construyendo una identidad sólida y unas bases estratégicas para que el grupo pueda consolidar su éxito en el panorama musical.
This project propases a communication strategy for the music group Flybiz, building a strong identity and a strategic base for the group to consolidate its success in the music scene.

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
163 p, 17.7 MB Estrategias de comunicación y promoción de la Industria Musical. Music Branding / Mengual Peris, Cristina ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recerca sobre l'aparició del concepte de music branding com a nova estratègia de comunicació i promoció a l'industria musical, des del punt de vista de les marques i la comunicació. S'analitzen els canvis d'actitut de la societat, així com els de l'indústria musical i del sector de la comunicació i la publicitat que han propiciat el naixement d'aquesta nova tècnica.
Investigación basada en la aparición del concepto de music branding como nueva forma de estrategia de comunicación y promoción en la industria musical, des del punto de vista de las marcas y de la comunicación. [...]
Research based on the emergence of the music branding concept as a new way of branding communication strategy and promotion in the music industry, from the point of view of brands and communication. Changing attitudes of society are analyzed, and the characteristic of the music industry and the field of communication and advertising that have led to the birth of this new technique.

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
72 p, 22.9 MB Del briefing al nou concepte de marca. Calvé : un cas pràctic / Martí Gómez, Júlia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un treball acadèmic i pràctic basat en el desenvolupament d'una campanya publicitària que respon a un briefing creatiu real i actual de la marca Calvé, lliurat des de l'agència de publicitat Ogilvy Barcelona. [...]
Se trata de un trabajo académico y práctico basado en el desarrollo de una campaña publicitaria que responde a un briefing creativo real y actual de la marca Calvé, librado desde la agencia de publicidad Ogilvy Barcelona. [...]
It is an academic and practical work, based on the development of an advertising campaign, which responds to a real and current creative briefing of the brand Calvé, given from the advertising agency Ogilvy Barcelona. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.