Dipòsit Digital de Documents de la UAB 23 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
163 p, 17.7 MB Estrategias de comunicación y promoción de la Industria Musical. Music Branding / Mengual Peris, Cristina ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recerca sobre l'aparició del concepte de music branding com a nova estratègia de comunicació i promoció a l'industria musical, des del punt de vista de les marques i la comunicació. S'analitzen els canvis d'actitut de la societat, així com els de l'indústria musical i del sector de la comunicació i la publicitat que han propiciat el naixement d'aquesta nova tècnica.
Investigación basada en la aparición del concepto de music branding como nueva forma de estrategia de comunicación y promoción en la industria musical, des del punto de vista de las marcas y de la comunicación. [...]
Research based on the emergence of the music branding concept as a new way of branding communication strategy and promotion in the music industry, from the point of view of brands and communication. Changing attitudes of society are analyzed, and the characteristic of the music industry and the field of communication and advertising that have led to the birth of this new technique.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
72 p, 22.9 MB Del briefing al nou concepte de marca. Calvé : un cas pràctic / Martí Gómez, Júlia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un treball acadèmic i pràctic basat en el desenvolupament d'una campanya publicitària que respon a un briefing creatiu real i actual de la marca Calvé, lliurat des de l'agència de publicitat Ogilvy Barcelona. [...]
Se trata de un trabajo académico y práctico basado en el desarrollo de una campaña publicitaria que responde a un briefing creativo real y actual de la marca Calvé, librado desde la agencia de publicidad Ogilvy Barcelona. [...]
It is an academic and practical work, based on the development of an advertising campaign, which responds to a real and current creative briefing of the brand Calvé, given from the advertising agency Ogilvy Barcelona. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
54 p, 1.4 MB La Vinificació de l'ànima. El documental televisiu : estudi del gènere i proposta de producció / Campreciós Ester, Èlia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta l'elaboració de la preproducció d'un documental televisiu. A partir dels criteris metodològics de varis experts i l'anàlisi dels elements tècnics de realització documental, es prepara una peça audiovisual que tracta l'evolució socioeconòmica de la comarca del Priorat (Tarragona, Catalunya) a través del sector del vi. [...]
Este estudio trata la elaboración de la preproducción de un documental televisivo. A partir de los criterios metodológicos de varios expertos y el análisis de los elementos técnicos de realización documental, se prepara una pieza audiovisual que trata la evolución socioeconómica de la comarca del Priorato (Tarragona, Cataluña) a través del sector del vino. [...]
This study talks about the preproduction elaboration of a television documentary. This audiovisual product is based on the methodology of some experts and the analysis of the documentary production technical elements. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
14.
13 p, 736.2 KB El habla emocionada en la comunicación audiovisual : una nueva metodología de análisis / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver i Comes, Josep Manuel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo se expone la necesidad de nuevas herramientas metodológicas para el análisis de la comunicación audiovisual y al hilo de la investigación expuesta, se presenta, también, un nuevo instrumento de estudio: el "método de análisis instrumental". [...]
This article explains the need of new methodological tools for the analysis of audiovisual communication and, in the context of the expressed research, a new instrument of study is also introduced: the "method of instrumental analysis". [...]

1998
Comunicación y cultura, Núm. 5-6 (1998) , p. 59-71  
15.
13 p, 101.9 KB Identificación perceptiva de locutores para la acústica forense : las RRV / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oliver i Comes, Josep Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació - LAICOM
En este artículo se exponen los resultados obtenidos hasta este momento en el proyceto de investigación "Identificación percepctiva de locutores para la acústica forense" financiado por el Minsterio de Ciencia y Tecnología (DGCYT PB98-0862). [...]
In this article we expose the results obtained up to now in the investigation project "Perceptive speaker identification for the forensic acoustics" funded by the Science and Technology Department (DGCYT PB98-0862). [...]

2003
Congreso de la Sociedad Española de Acústica Forense, 3r : 2003  
16.
9 p, 868.7 KB Modelización acústica de la expresión emocional en el español / Rodríguez Bravo, Ángel (Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Oliver i Comes, Josep Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En esta comunicación se exponen los resultados del proyecto "Modelización Acústica de la Expresión Emocional en el Español" que ha sido financiado por la DGICYT (PB94-0732). Se parte de la construcción inicial de un corpus con 336 discursos en los que 8 actores simularon 7 emociones básicas (alegría, deseo, rabia, miedo, sorpresa, tristeza y asco), que fueron juzgados mediante tests de recepción por 1. [...]
1999
Procesamiento del lenguaje natural, Vol. 25, Núm. (1999) , p. 159-166  
17.
8 p, 60.3 KB El Control objetivo de la implicación de los informantes en el estudio del habla emocionada / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver i Comes, Josep Manuel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; González, Mireia
En las investigaciones sobre la influencia de las emociones en el habla aparece sistemáticamente el problema de cómo objetivar el estado emocional de los informantes (locutores). Así, para construir los córpora (o bases de datos) se suele solicitar a uno o varios actores una serie de interpretaciones, proporcionándoles los textos y una serie de indicaciones más o menos completas sobre el tipo de estado emocional que han de interpretar. [...]
1998
Procesamiento del lenguaje natural, Vol. 23, Núm. (1998) , p. 24-31  
18.
10 p, 146.7 KB Tecnologia dels Mitjans Audio-visuals en publi. (TV i Cinema) [20677] / Martínez i Surinyac, Gabriel ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012-13
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
19.
3 p, 834.3 KB Gèneres Informatius i Rutines de Producció a la Ràdio i TV [20727] / García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Llorens-Maluquer, Carles ; Longhi, Ludovico ; Monclús, Belén ; Mateu, Manel ; Bernadas Suñé, Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Periodisme [72]  
20.
3 p, 22.9 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Televisiu [20666] / Uyà, Rafael ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Caro, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 23 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.