Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
3.1 MB A cross culture Study between Saudi Arabia and Spain on human change of perception to the Value attributes inserted in audiovisual Advertisements / Masoud, Waad Ghassan M ; Cladellas Pros, Ramon, dir.
Els anuncis s'han introduït gradualment a les nostres vides com a economia, tecnologia i social la cultura ha avançat. Segons estudis transculturals recents, existeix una base cultural evidència de la relació entre la percepció dels consumidors dels anuncis audiovisuals i valor cultural. [...]
Los anuncios se han infiltrado gradualmente en nuestras vidas a medida que la economía, la tecnología y las redes sociales la cultura ha avanzado. De acuerdo con estudios transculturales recientes, existe una base cultural, evidencia de la relación entre la percepción del consumidor de los anuncios audiovisuales y valor cultural. [...]
Advertisements have gradually crept into our lives as the economy, technology, and social culture have advanced. According to recent cross-cultural studies, there exists culturally based evidence for the relationship between the consumer perception of audiovisual advertisements and cultural value. [...]

2023  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.