Dipòsit Digital de Documents de la UAB 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
8 p, 116.0 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Aliagas, Cristina ; Portell Rifà, Joan ; Fittipaldi, Martina ; Parés Parral, Jordi ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar en un context real els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs pel que fa al disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb la biblioteca escolar i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply in a real/specific context the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar en un contexto real/específico los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con la biblioteca escolars y / o la promoción de la lectura. [...]

2023-24
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
2.
6 p, 115.0 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Fittipaldi, Martina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció d'una diversitat de corpus de llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran els criteris de selecció i de valoració de llibres infantils de narrativa, poesia, àlbum i llibres de coneixement, així com els valors socials i la ideologia subjacents en els textos literaris.
This is a compulsory module whose main objective is to describe, analyse and present a selection of books for children and young people with a high educational value to educate literature readers. The criteria for the selection and evaluation of children's books of narrative, poetry, picturebooks and books of knowledge will be treated, as well as the underlying social values and ideology in literary texts.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de una diversidad de corpus de libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán los criterios de selección y de valoración de libros infantiles de narrativa, poesía, álbum y libros de conocimiento, así como los valores sociales y la ideología subyacentes en los textos literarios.

2023-24
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
3.
10 p, 123.7 KB Didàctica de la llengua escrita i la literatura en educació infantil [103680] / Salas, Nayme Daniela ; Fittipaldi, Martina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en els àmbits següents: a) el coneixement de les característiques de la llengua escrita i de les activitats de llegir i escriure; b) els processos d'aprenentatge de l'infant en referència a la lectura i l'escriptura; c) els coneixements amb relació a l'ensenyament i l'aprenentatge del llenguatge escrit i els aspectes metodològics del treball a l'aula; d) les diferents finalitats de l'educació literària en aquestes edats, amb especial atenció al context d'immersió lingüística a l'escola; e) les característiques dels diferents tipus de llibres i literatura per a infants en els diferents formats i suports impresos i en pantalla; f) els criteris de valoració i selecció escolar dels llibres infantils segons els objectius educatius i la manera d'utilitzar-los en la interacció amb els infants a l'aula; g) la importància de conèixer i aplicar pràctiques basades en evidència científica per a l'ensenyament de la llengua escrita i la literatura. [...]
The course focuses mainly on the following areas, a) the features of written language discourse and the nature of reading and writing; b) children's learning processes concerned with the development of reading and writing skills; c) teaching and learning how to write and how to organize written tasks in the classroom; d) the different purposes of literary education at early ages, especially in the context of language immersion schools; e) the characteristics of children books and literature: types and formats of printed and digital books. [...]
La asignatura se centra básicamente en los siguientes ámbitos: a) el conocimiento de las características de la lengua escrita y de las actividades de leer y escribir; b) los procesos de aprendizaje que hacen referencia a la lectura y la escritura; c) los conocimientos en relación con la enseñanza y el aprendizaje del lenguaje escrito y los aspectos metodológicos del trabajo en el aula; d) las diferentes finalidades de la educación literaria en estas edades, con especial atención al contexto de inmersión lingüística en la escuela; e) las características de los diferentes tipos de libros y literatura para niños en los diferentes formatos y soportes impresos y en pantalla; f) los criterios de valoración y selección escolar de los libros infantiles según los objetivos educativos y la manera de utilizarlos en la interacción con los niños en el aula; g) la importancia de conocer y aplicar prácticas basadas en evidencia científica para la enseñanza de la lengua escrita y la literatura. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
400 p, 8.1 MB La lupa de género : Un diagnóstico de la representación de género en libros de narrativa infantil de planes lectores de primaria en Perú / León Ciliotta, Rosalí ; Fittipaldi, Martina, dir.
La narrativa infantil cuenta historias y propone modelos a escala de una sociedad y cultura en particular, incluyendo modelos de género, los cuales pueden afectar la formación de la identidad de los estudiantes, así como en su proceso de socialización de género, de manera que estos libros deben ser elegidos con cuidado, tomando en consideración elementos que van más allá de su calidad literaria y su potencial didáctico. [...]
Children's literature tells stories and proposes scale models of a particular society and culture, including gender models, which can affect the formation of students' identity, as well as their gender socialization. [...]

2022  
5.
7 p, 114.3 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Aliagas, Cristina ; Portell Rifà, Joan ; Fittipaldi, Martina ; Parés Parral, Jordi ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar en un context real els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs pel que fa al disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb la biblioteca escolar i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply in a real/specific context the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar en un contexto real/específico los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con la biblioteca escolars y / o la promoción de la lectura. [...]

2022-23
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
6.
10 p, 123.3 KB Didàctica de la llengua escrita i la literatura en educació infantil [103680] / Salas, Nayme Daniela ; Fittipaldi, Martina ; Mañas Navarrete, Iban ; González Manzanero, Remei ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en els àmbits següents: a) el coneixement de les característiques de la llengua escrita i de les activitats de llegir i escriure; b) els processos d'aprenentatge de l'infant i, específicament, els que fan referència a la lectura i l'escriptura; c) els coneixements amb relació a l'ensenyament i l'aprenentatge del llenguatge escrit i els aspectes metodològics del treball a l'aula; d) les diferents finalitats de l'educació literària en aquestes edats, amb especial atenció al context d'immersió lingüística a l'escola; e) les característiques dels diferents tipus de llibres i literatura per a infants en els diferents formats i suports impresos i en pantalla; f) els criteris de valoració i selecció escolar dels llibres infantils segons els objectius educatius i la manera d'utilitzar-los en la interacció amb els infants a l'aula. [...]
The course focuses mainly on the following areas: a) the features of written language discourse and the nature of reading and writing tasks; b) children learning processes, especially those concerned with the development of reading and writing skills; c) teaching and learning how to write and how to organise written tasks in the classroom; d) the different purposes of literary education at early ages, especially in the context of language immersion schools; e) the characteristics of children books and literature: types and formats of printed and digital books. [...]
La asignatura se centra básicamente en los siguientes ámbitos: a) el conocimiento de las características de la lengua escrita y de las actividades de leer y escribir; b) los procesos de aprendizaje del niño y, específicamente, los que hacen referencia a la lectura y la escritura; c) los conocimientos en relación con la enseñanza y el aprendizaje del lenguaje escrito y los aspectos metodológicos del trabajo en el aula; d) las diferentes finalidades de la educación literaria en estas edades, con especial atención al contexto de inmersión lingüística en la escuela; e) las características de los diferentes tipos de libros y literatura para niños en los diferentes formatos y soportes impresos y en pantalla; f) los criterios de valoración y selección escolar de los libros infantiles según los objetivos educativos y la manera de utilizarlos en la interacción con los niños en el aula. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
6 p, 113.3 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Fittipaldi, Martina ; Portell Rifà, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció d'una diversitat de corpus de llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran els criteris de selecció i de valoració de llibres infantils de narrativa, poesia, àlbum i llibres de coneixement, així com els valors socials i la ideologia subjacents en els textos literaris.
This is a compulsory module whose main objective is to describe, analyse and present a selection of books for children and young people with a high educational value to educate literature readers. The criteria for the selection and evaluation of children's books of narrative, poetry, picturebooks and books of knowledge will be treated, as well as the underlying social values and ideology in literary texts.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de una diversidad de corpus de libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán los criterios de selección y de valoración de libros infantiles de narrativa, poesía, álbum y libros de conocimiento, así como los valores sociales y la ideología subyacentes en los textos literarios.

2022-23
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
8.
10 p, 123.2 KB Didàctica de la llengua escrita i la literatura en educació infantil [103680] / Fittipaldi, Martina ; Pascual Peñas, Mariona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en els àmbits següents: a) el coneixement de les característiques de la llengua escrita i de les activitats de llegir i escriure; b) els processos d'aprenentatge de l'infant i, específicament, els que fan referència a la lectura i l'escriptura; c) els coneixements amb relació a l'ensenyament i l'aprenentatge del llenguatge escrit i els aspectes metodològics del treball a l'aula; d) les diferents finalitats de l'educació literària en aquestes edats, amb especial atenció al context d'immersió lingüística a l'escola; e) les característiques dels diferents tipus de llibres i literatura per a infants en els diferents formats i suports impresos i en pantalla; f) els criteris de valoració i selecció escolar dels llibres infantils segons els objectius educatius i la manera d'utilitzar-los en la interacció amb els infants a l'aula. [...]
The course focuses mainly on the following areas: a) the features of written language discourse and the nature of reading and writing tasks; b) children learning processes, especially those concerned with the development of reading and writing skills; c) teaching and learning how to write and how to organise written tasks in the classroom; d) the different purposes of literary education at early ages, especially in the context of language immersion schools; e) the characteristics of children books and literature: types and formats of printed and digital books. [...]
La asignatura se centra básicamente en los siguientes ámbitos: a) el conocimiento de las características de la lengua escrita y de las actividades de leer y escribir; b) los procesos de aprendizaje del niño y, específicamente, los que hacen referencia a la lectura y la escritura; c) los conocimientos en relación con la enseñanza y el aprendizaje del lenguaje escrito y los aspectos metodológicos del trabajo en el aula; d) las diferentes finalidades de la educación literaria en estas edades, con especial atención al contexto de inmersión lingüística en la escuela; e) las características de los diferentes tipos de libros y literatura para niños en los diferentes formatos y soportes impresos y en pantalla; f) los criterios de valoración y selección escolar de los libros infantiles según los objetivos educativos y la manera de utilizarlos en la interacción con los niños en el aula. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
7 p, 114.1 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Portell Rifa, Joan ; Fittipaldi, Martina ; Parés Parral, Jordi ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs en el disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb les biblioteques escolars i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con las bibliotecas escolares y / o la promoción de la lectura. [...]

2021-22
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
10.
5 p, 110.1 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Fittipaldi, Martina ; Portell Rifa, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció d'una diversitat de corpus de llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran els criteris de selecció i de valoració de llibres infantils de narrativa, poesia, àlbum i llibres de coneixement, així com els valors socials i la ideologia subjacents en els textos literaris.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de una diversidad de corpus de libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán los criterios de selección y de valoración de libros infantiles de narrativa, poesía, álbum y libros de conocimiento, así como los valores sociales y la ideología subyacentes en los textos literarios.

2020-21
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.