Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
82 p, 18.6 MB Estratègies de fidelització dels mitjans televisius: el cas del 'Botó Vermell' de RTVE / Gacusana Figer, Karen ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar els canvis que s'han produït en els darrers anys en els mitjans televisius, focalitzant l'atenció en les diferents estratègies de fidelització que aquests han creat per tal de que els usuaris continuïn consumint la televisió, tot i la forta influència que ha suposat Internet. [...]
El presente trabajo pretende estudiar los cambios que se han producido últimamente en los medios televisivos, focalizando la atención en las diferentes estrategias de fidelización que estos han creado con el objetivo de que los usuarios continuen consumiendo la television, teniendo en cuenta la fuerte influencia de Internet. [...]
The finality of this research is to study the changes occurred in the last years in the field of television media, focusing on the different loyalty strategies that these television media have implemented in order to keep consumers watching tv. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.