Dipòsit Digital de Documents de la UAB 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
17 p, 317.8 KB The role of cartoons on European generalist televisions between 2010 and 2020 / Gómez-Bernal, Gemma (Euncet Business School) ; García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona)
Cartoons have been and still are a fundamental genre in children's television programming and are a key product for the media industry due to their easy interpretation by children and their presence in distribution channels. [...]
Los dibujos animados han sido y son un género fundamental en las programaciones infantiles y un producto clave de la industria audiovisual por su fácil interpretación por parte del público infantil y su presencia en los circuitos de distribución. [...]

2022 - 10.15581/003.35.4.147-163
Communication & Society, Vol. 35 Núm. 4 (2022) , p. 147-163
2 documents
2.
2 p, 515.9 KB Gestió i organització de perfils activistes amb identitat col·lectiva a les xarxes socials / Navarro Bosch, Celina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gómez Bernal, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Les xarxes socials han facilitat l'auge de l'activisme digital, però les lògiques individualistes i el gran ritme de publicació dificulten la unitat del moviment feminista. Investigadores de la UAB han analitzat la organització de comitès feministes a les xarxes socials per analitzar-ne les problemàtiques i generar perfils col·lectius.
Las redes sociales han facilitado el auge del activismo digital, pero las lógicas individualistas y el gran ritmo de publicación dificultan la unidad del movimiento feminista. Investigadoras de la UAB han analizado la organización de comités feministas en las redes sociales para analizar sus problemáticas y generar perfiles colectivos.
Social media has facilitated the rise of digital activism, but individualistic logics and the high pace of publication make it difficult for the unity establishment of the feminist movement. UAB researchers have analysed the organization of feminist committees on social networks to analyse their problems and generate collective profiles.

2022
UAB divulga, Juliol 2022
3 documents
3.
11 p, 415.2 KB The Use of social media by Spanish feminist roganizations : collectivity from individualism / Navarro Bosch, Celina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gómez Bernal, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)
In recent years, social media platforms have become a popular tool for feminist activists and the main medium of communication for new feminist organizations to gain higher visibility. However, along with opportunities, they also bring a reshaping of communication forms and challenges in the modes of organization of these groups, which seek to transform the prevailing individualist logic of the mediated social media landscape into a collective identity. [...]
2022 - 10.17645/mac.v10i2.5109
Media and Communication, Vol. 10 Núm. 2 (2022) , p. 93-103  
4.
79 p, 34.4 MB El Vértigo : proyecto informativo en línea para las generaciones milenial y centenial / Cabrera García, Marina ; Gutiérrez José, David ; Gómez-Bernal, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Vértigo és la creació d'una plataforma digital que ofereix a les generacions milenial i centenial informació d'actualitat política, cultural i social, així com contingut atemporal, d'abast nacional i internacional, en un format breu, multimèdia i de ràpida lectura.
El Vértigo es la creación de una plataforma digital que ofrece a las generaciones milenial y centenial información de actualidad política, cultural y social, así como contenido atemporal, de alcance nacional e internacional, en un formato breve, multimedia y de rápida lectura.
El Vértigo is the creation of a digital platform that offers current political, cultural and social information, as well as timeless content of national and international scope, to the millennial and centennial generations, in a short, multimedia and fast-reading format.

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
5 p, 105.6 KB Gestió de Continguts Digitals [103097] / Gómez Bernal, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals, incloent-hi disseny, usabilitat, publicació, analítica web, generació de trànsit en cercadors (SEO), xarxes socials (SMO) i oportunitats de negoci. [...]
Acquire basic and current knowledge in the disciplines adjacent to the creation of digital content: Including design, usability, publication, web analytics, traffic acquisition in search engines (SEO) and social networks and business opportunities. [...]
Adquirir cononcimientos básicos y actuales en las disciplinas adyacentes a la creación de contenidos digitales, incluyendo diseño, usabilidad, publicación, analítica web, atracción de tráfico en buscadores (SEO) y redes sociales y generación de negocio. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [971]
3 documents
6.
5 p, 105.1 KB Gestió de Continguts Digitals [103097] / Gómez Bernal, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals, incloent-hi disseny, usabilitat, publicació, analítica web, generació de trànsit en cercadors (SEO), xarxes socials (SMO) i oportunitats de negoci. [...]
Adquirir cononcimientos básicos y actuales en las disciplinas adyacentes a la creación de contenidos digitales, incluyendo diseño, usabilidad, publicación, analítica web, atracción de tráfico en buscadores (SEO) y redes sociales y generación de negocio. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
7.
85 p, 4.7 MB Coeducació : erradicar el masclisme des de la infància / Llibre Martín, Marina ; Gómez-Bernal, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del present treball és la creació d'un reportatge escrit acompanyat d'una fotogaleria. La peça, titulada "Coeducació: erradicar el masclisme des de la infància", posa la mirada en el sistema educatiu públic català per reflexionar sobre com es pot educar en igualtat de gènere. [...]
El objetivo del presente trabajo es la creación de un reportaje escrito acompañado de una fotogaleria. La pieza, titulada "Coeducación: erradicar el machismo desde la infancia", pone la mirada en el sistema educativo público catalán para reflexionar sobre como se puede educar en igualdad de género. [...]
The objective of this project is the creation of a journalistic and photographic report. The piece, under the title "Coeducation: eradicate sexism from childhood", puts the focus on the Catalan public education system to reflect on how to educate on gender equality. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
8 p, 126.5 KB Gèneres i Formats Audiovisuals Multimèdia [103103] / Gómez Bernal, Gemma ; Maldonado López, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria de "Creació i realizació audiovisual". Aquesta matèria, en el grau de Periodisme, la formen les següents assignatures: Teoria i pràctica del documental: OT, 6C, 2on curs 2on semestre Infografia, animació i espais virtuals: OT, 6C, Gèneres i formats audiovisuals multimèdia (aquesta mateixa): OT, 6C, 2on curs 2on semestre 1 Dins la matèria "Creació i realizació audiovisual", aquesta asignatura de "Gèneres i formats audiovisuals multimèdia" aporta els conceptes generals i les bases teòriques per transmetre informació periodística en el llenguatge propi dels mitjans de comunicació audiovisuals i multimèdia interactius. [...]
La asignatura se integra en el marco de la materia de "Creación y realización audiovisual". Esta materia, en el grado de Periodismo, la forman las siguientes asignaturas: Teoría y práctica del documental: OT, 6C, 2º curso 2º semestre Infografía, animación y espacios virtuales: OT, 6C, Géneros y formatos audiovisuales multimedia (esta misma): OT, 6C, 2º curso 2º semestre Dentro de la materia "Creación y realización audiovisual", esta asignatura de "Géneros y formatos 1 Dentro de la materia "Creación y realización audiovisual", esta asignatura de "Géneros y formatos audiovisuales multimedia" aporta los conceptos generales y las bases teóricas para transmitir información periodística en el lenguaje propio de los medios de comunicación audiovisuales y multimedia interactivos. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents
9.
5 p, 107.7 KB Llenguatge Multimèdia [103059] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Gómez Bernal, Gemma ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en los medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
10.
23 p, 223.9 KB Info-show en la televisión europea : en busca del engangement social de la audiencia / Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gómez Bernal, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Coromina, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guerrero Rojas, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
Desde la invención de la televisión, el acto de visionado siempre ha tenido vinculado un componente social, pasando a convertirse en un agente socializador al que se le asocia una actividad de condición colectiva. [...]
Since the invention of television, the act of viewing has always been linked to a social component, becoming a socializing agent linked to a collective condition activity. This aspect has been increased markedly in recent years since the emergence and popularization of smartphones and social networks. [...]

2018
AdComunica, V. 15 (2018) , p. 141-163  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.