Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1,474 registres trobats  inicianterior732 - 741següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
732.
6 p, 112.7 KB Immunopatologia [101929] / Calle Martín, Óscar de la ; Vives Pi, Marta ; Delgado de la Poza, Juan Francisco ; Martinez Caceres, Eva Maria ; Juárez Rubio, Cándido ; Hernández González, Manuel ; Amengual Guedan, Maria Jose ; Teniente Serra, Aina ; Martinez Martinez, Laura ; Moga Naranjo, Maria Esther ; Colobrán Oriol, Roger ; Martínez Gallo, Mónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
1) Conèixer de forma general el paper del sistema immunitari en els següents processos patològics: a. Infeccions b. Al·lèrgies i mecanismes d'hipersensibilitat. c. Malalties autoimmunitàries. [...]
1) Conocer de forma general el papel del sistema inmunitario en los siguientes procesos patológicos: a. Infecciones b. Alergias y mecanismos de hipersensibilidad. c. Enfermedades autoinmunes d. Inmunodeficiencias primarias y secundarias e. [...]

2019-20
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
3 documents
733.
2 p, 723.8 KB Introducción a la Economía [0000] / González Maestre, Miguel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1994-95
Llicenciat en Geografia [472]  
734.
61 p, 1.9 MB En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula / González Rof, Maria Teresa ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
2019  
735.
49 p, 1.5 MB Influencia de una secuencia didáctica sobre la violencia de género en las ideas sobre el feminismo del alumnado / Cort Compañó, Iris ; Margalló González, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Este trabajo de investigación-acción analiza los productos resultantes de una secuencia didáctica sobre la violencia de género -implementada con alumnos de 2º de ESO- para observar en sus creaciones el grado de transformación y apropiación de las ideas sobre el feminismo tratadas en clase a lo largo de todo el proceso. [...]
Aquest treball d'investigació-acció analitza els productes resultants d'una seqüència didàctica sobre la violència de gènere -implementada amb alumnes de 2n d'ESO- per observar en les seves creacions el grau de transformació i apropiació de les idees sobre el feminisme tractades a classe al llarg de tot el procés. [...]

2019  
736.
4 p, 102.2 KB Física I [105035] / González Silveira, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura pretén que els alumnes coneguin els principis bàsics de la natura, des del més petit (nucli atòmic i partícules elementals) al més gran (planetes i estels), i que siguin capaços d'aplicar-los a la descripció qualitativa i quantitativa dels fenòmens físics. [...]
Esta asignatura pretende que los alumnos conozcan los principios básicos de la naturaleza, desde lo más pequeño (núcleo at cualitativa y cuantitativa de los fenómenos físicos. Los alumnos adquirirán las herram Este aprendizaje pretende, además, ayudar a los alumnos a razonar de forma crítica.

2019-20
Grau en Química [1431]
3 documents
737.
4 p, 103.0 KB Expressió i Argumentació en Espanyol [104725] / Cordoba Marin, Jessica ; Rodríguez Ortiz, Francesc ; Gutiérrez-González, Yurena María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos tant en la seva varietat oral com escrita de la comunicació interactiva. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos tanto en su variedad oral como escrita de la comunicación interactiva. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2019-20
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
738.
4 p, 102.3 KB Metodologia de la Recerca Qualitativa en Ciències de la Salut [104114] / Feijoo Cid, Maria ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La finalitat de l'assignatura és proporcionar coneixements i destreses adequades per avaluar de manera crítica la literatura científica de les cures infermeres des d'una òptica interpretativa y/o fenomenològica .
La finalidad de la asignatura es proporcionar los conocimientos y destrezas adecuadas para evaluar de manera crítica la literatura científica de los cuidados enfermeros tanto desde una óptica interpretativa y/o fenomenológica .

2019-20
Grau en Infermeria [830]
3 documents
739.
7 p, 113.4 KB Pràctica Clínica Assistencial I [104070] / Molero Mesa, Jorge ; Azagra Ledesma, Rafael ; Mundet Tuduri, Javier ; Flor Escriche, Xavier ; Grau Majo, Inmaculada ; López López, Maria Isabel ; Bassa Massanas, Alexandre ; Altaba Barceló, Ana María ; Juvanteny Gorgals, Joan ; Lopez Exposito, Francisco ; Gonzalez Saavedra, Maria Isabel ; Juncosa Font, Sebastián ; Güell Parnau, Sílvia ; Mengual Martinez, Lucas ; Lugo-Márquez, Sara ; Bosch i Fontcuberta, Josep M ; Llussà, Judith ; Morera Garcia, Marta ; Wilke Trinxant, Maria Asuncion ; De Cardona Recasens, Eva ; Llauger Rossello, Maria Antonia ; Llovet Lombarte, Jose Miguel ; Bare Mañas, Montserrat ; Mulero Collantes, Miriam ; Maranges Comella, Maria Isabel ; Pérez León, Noemí ; Escobar Oliva, Ana Belén ; Mas Casals, Ariadna ; Cirera Amores, Maria Carme ; Rodríguez Mas, Montserrat ; Blanch Mon, Alba ; Díaz-Gete, Laura ; Rebollar Gil, Mónica ; Canovas Zaldua, Yoseba ; Garaicoechea Iturriria, Ana Isabel ; Cos Claramunt, Francesc Xavier ; Piquer Farres, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura es cursa el primer semestre del primer curs del Grau de Medicina i forma part del grup de les assignatures de caràcter obligatori. En la perspectiva educativa, la realització de la "Pràctica Clínica Assistencial I" pretén ser una oportunitat perquè l'estudiant que inicia el Grau de Medicina pugui endinsar-se en el sistema sociosanitari des de la seva base: l'atenció primària. [...]
La asignatura se imparte en el primer semestre del primer curso del grado de Medicina y forma parte del grupo de las asignaturas de carácter obligatorio. En la perspectiva educativa, la realización de la Práctica Clínica Asistencial I pretende ser una oportunidad para que los estudiantes que inician el grado de Medicina puedan adentrarse en el sistema sociosanitario desde su base: la atención primaria. [...]

2019-20
Grau en Medicina [1192]
3 documents
740.
6 p, 128.2 KB Treball de Final de Grau [103989] / Fernández-Cano, María Isabel ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Feijoo Cid, Maria ; Jiménez Pera, Miguel ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Moreu Valls, Andrea ; Casino Antón, Jorge ; Granel, Nina ; Perez Conesa, Maria Cristina ; Mestres Soler, Olga ; Escobar García, Purificación ; Giménez Díez, David ; Leyva-Moral, Juan M ; Checa Jiménez, Caterina ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; García-Sierra, Rosa ; Arreciado Marañón, Antonia ; Manresa, J. M ; Rueda López, Justo ; Téllez Velasco, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Formular un problema o pregunta de recerca identificant els diferents components de l'enunciat. Realitzar una revisió bibliogràfica sobre la evidència científica que existeix sobre el problema de recerca elegit. [...]
Formular un problema o pregunta de investigación identificando los diferentes componentes del enunciado. Realizar una revisión bibliográfica sobre la evidencia científica que existe sobre el problema de investigación elegido. [...]

2019-20
Grau en Infermeria [830]
3 documents
741.
4 p, 103.3 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Cordoba Marin, Jessica ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Rodríguez Ortiz, Francesc ; Gutiérrez-González, Yurena María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 1,474 registres trobats   inicianterior732 - 741següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.