Dipòsit Digital de Documents de la UAB 13 registres trobats  anterior11 - 13  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
3 p, 24.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
Introduce to the students, from a psychological point of view, the different variables that determines consumer behaviour: f rom the purchase when the need o f a product or service arises , or the changing of an exis8ng need, and t he e nd of purchase process, as well as the implications of each of the c onsumers v ariables and marke8ng itself have to these types of business decisions and communication strategies.

2015-16
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
12.
3 p, 100.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2014-15
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
13.
3 p, 100.4 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2013-14  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 13 registres trobats   anterior11 - 13  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.