Dipòsit Digital de Documents de la UAB 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
68 p, 2.9 MB Guía de formación ASCENT. Módulo 2. Formando el formador / Barrera-Corominas, Aleix, coord. ; Gairín Sallán, Joaquín ; Fussenecker, Claudia ; Schlösser, Martin ; Izard Granados, Gabriel
El desarrollo de bancos de prueba que permitan la aproximación de las competencias profesionales desarrolladas en las universidades al sector productivo y, más en concreto, una formación de los estudiantes más vinculada con las necesidades del mercado, hacen que este módulo formativo cobre especial importancia en el marco del proyecto ASCENT.
O desenvolvimento de bancos de provas que permitem a aproximaçao das competências profissionais desenvolvidas nas universidades ao setor produtivo e, mais especificamente, a formaçao de alunos mais ligados às necessidades do mercado, tornam este módulo de treinamento especialmente importante na Estrutura do projeto ASCENT.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018 (ASCENT Training Guide)
2 documents
2.
5 p, 106.9 KB Desenvolupament i Innovació [103256] / Guamis López, Buenaventura ; Izard Granados, Gabriel ; Gràcia Julià, Alvar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Per cursar correctament l'assignatura és necessari tenir una idea clara dels conceptes explicats en les assignatures anteriors. Concretament per estudiar les metodologies del desenvolupament de nous productes és molt important el coneixement previ dels processos de la indústria alimentària, el coneixement de les matèries primeres i additius, de la nutrició humana, així com les normatives vigents en cada moment. [...]
To study the course successfully, it is necessary to have a clear idea of the concepts explained in the previous subjects. Specifically, studying new product development methodologies is very important to have prior knowledge of food industry processes, knowledge of raw materials and additives, human nutrition, as well as the standards in force in a moment at a time. [...]
Para estudiar con éxito el curso, es necesario tener una idea clara de los conceptos explicados en las asignaturas anteriores. Específicamente, estudiar las metodologías de desarrollo de nuevos productos es muy importante el conocimiento previo de los procesos de la industria alimentaria, el conocimiento de las materias primas y aditivos, de la nutrición humana, así como las normas En vigor en un momento dado. [...]

2021-22
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
3.
5 p, 108.8 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Izard Granados, Gabriel ; Gallo Martinez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
5 p, 106.8 KB Desenvolupament i Innovació [103256] / Guamis López, Buenaventura ; Ferragut, Victoria ; Izard Granados, Gabriel ; Salla Tranche, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Per cursar correctament l'assignatura és necessari tenir una idea clara dels conceptes explicats en les assignatures anteriors. Concretament per estudiar les metodologies del desenvolupament de nous productes és molt important el coneixement previ dels processos de la indústria alimentària, el coneixement de les matèries primeres i additius, de la nutrició humana, així com les normatives vigents en cada moment. [...]
Para estudiar con éxito el curso, es necesario tener una idea clara de los conceptos explicados en las asignaturas anteriores. Específicamente, estudiar las metodologías de desarrollo de nuevos productos es muy importante el conocimiento previo de los procesos de la industria alimentaria, el conocimiento de las materias primas y aditivos, de la nutrición humana, así como las normas En vigor en un momento dado. [...]

2020-21
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
5.
6 p, 115.2 KB Gestió de la Distribució [102356] / Izard Granados, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Al acabar el curs l' alumne ha de ser capaç de: •Entendre els principals conceptes i terminologia de gestió de la distribució, •Formular estratègies per a la gestió de la distribució, •Identificar les relacions de intercanvi i millores en les pràctiques comercials i de gestió entre els membres del canal. [...]
Al terminar el curso el alumno debe ser capaz de: • Entender los principales conceptos y terminología de gestión de la distribución, • Formular estrategias para la gestión de la distribución, • Identificar las relaciones de intercambio y mejoras en las prácticas comerciales y de gestión entre los miembros del canal. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
6.
138 p, 3.7 MB InTime : Proyecto de aplicación móvil para controlar y reducir el desperdicio alimentario en el hogar / Garrido Brokate, Triana ; Izard Granados, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Espanya és el setè país de la Unió Europea on més es malgasten aliments. Cada any són desaprofitades 7,7 milions de tones de menjar, sent les llars les que aporten el major percentatge a aquesta problemàtica. [...]
España es el séptimo país de la Unión Europea en donde más se desperdician alimentos. Cada año son desaprovechadas 7,7 millones de toneladas de comida, siendo los hogares los que aportan el mayor porcentaje a esta problemática. [...]
Spain is the seventh country in the European Union where food is wasted the most. Every year 7. 7 million tons of food are wasted, with households being the largest contributors to problem in percentage terms. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
7.
70 p, 946.6 KB Investigación de mercado para determinar la viabilidad del ingreso del CRM inmobiliario MobySuite en el mercado de Barcelona área metropolitana / Ramos Pastorini, María Pía ; Vasquez Nuñez, Leandro ; Izard Granados, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
A raó de la constant competència i les necessitats cada vegada més sofisticades dels clients, va néixer MobySuite, un conjunt de sistemes interconnectats pensats per gestionar tot el procés de vendes d'una immobiliària, des del primer contacte amb el client fins al lliurament de la propietat i postvenda. [...]
A razón de la constante competencia y las necesidades cada vez mas sofisticadas de los clientes, nació MobySuite, una suite de sistemas interconectados pensado para gestionar todo el proceso de ventas de una inmobiliaria, desde el primer contacto con el cliente, hasta la entrega de la propiedad y posventa. [...]
Due to the constant competition and the increasingly sophisticated needs of clients, MobySuite was born, a suite of interconnected systems designed to manage the entire sales process of a real estate agency, from the first contact with the client, to the delivery of the property and after sales. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
8.
5 p, 108.8 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martinez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
9.
5 p, 106.8 KB Desenvolupament i Innovació [103256] / Guamis López, Buenaventura ; Ferragut, Victoria ; Izard Granados, Gabriel ; Salla Tranche, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Per cursar correctament l'assignatura és necessari tenir una idea clara dels conceptes explicats en les assignatures anteriors. Concretament per estudiar les metodologies del desenvolupament de nous productes és molt important el coneixement previ dels processos de la indústria alimentària, el coneixement de les matèries primeres i additius, de la nutrició humana, així com les normatives vigents en cada moment. [...]
Para estudiar con éxito el curso, es necesario tener una idea clara de los conceptos explicados en las asignaturas anteriores. Específicamente, estudiar las metodologías de desarrollo de nuevos productos es muy importante el conocimiento previo de los procesos de la industria alimentaria, el conocimiento de las materias primas y aditivos, de la nutrición humana, así como las normas En vigor en un momento dado. [...]

2019-20
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents
10.
6 p, 112.3 KB Gestió de la Distribució [102356] / Izard Granados, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Al acabar el curs l' alumne ha de ser capaç de: •Entendre els principals conceptes i terminologia de gestió de la distribució, •Formular estratègies per a la gestió de la distribució, •Identificar les relacions de intercanvi i millores en les pràctiques comercials i de gestió entre els membres del canal. [...]
Al terminar el curso el alumno debe ser capaz de: • Entender los principales conceptos y terminología de gestión de la distribución, • Formular estrategias para la gestión de la distribución, • Identificar las relaciones de intercambio y mejoras en las prácticas comerciales y de gestión entre los miembros del canal. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.