Dipòsit Digital de Documents de la UAB 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
1 p, 290.5 KB Tècniques de comunicació i publicitat [23335] / Enrique Jiménez, Ana Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
2.
238 p, 28.2 MB La identidad corporativa en las PYMES : estudio de casos / Garceran Llacer, Cristina ; Enrique Jiménez, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La identitat corporativa és un dels actius intangibles de l'empresa. Conèixer aquest intangible i saber gestionar-lo és essencial, ja que atorga diferenciació i unicitat a la corporació. En aquest treball d'investigació s'estudia i analitza la identitat de 5 PIMES espanyoles per comprovar si entenen el concepte identitat, si li atorguen la importància que té i si aquesta es troba ben assentada dins de l'empresa.
La identidad corporativa es uno de los activos intangibles de la empresa. Conocer este intangible y saber gestionarlo es esencial, puesto que otorga diferenciación y unicidad a la corporación. En este trabajo de investigación se estudia y analiza la identidad de 5 PYMES españolas para comprobar si entienden el concepto identidad, si le otorgan la importancia que tiene y si esta se encuentra bien asentada dentro de la empresa.
Corporate identity is one of the intangible assets of a company. It is essential to know this intangible and know how to manage it, since identity grants differentiation and uniqueness to the company. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
4 p, 104.3 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
3 p, 372.8 KB Processos i Tècniques Creatives [20651] / Ricarte Bescós, José Ma. ; Fajula Payet, Anna ; Enrique Jiménez, Ana Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
Coordinated responses of mitochondrial antioxidative enzymes, respiratory pathways and metabolism in Arabidopsis thaliana thioredoxin trxo1 mutants under salinity / Sánchez Guerrero, Antonio (CEBAS-CSIC) ; Fernández del Saz, Néstor (Universitat de les Illes Balears) ; Flórez Sarasa, Igor (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Ribas Carbó, Miquel (Universitat de les Illes Balears) ; Fernie, Alisdair R. (Max Planck Institute of Molecular Plant Physiology) ; Jiménez, Ana (CEBAS-CSIC) ; Sevilla, Francisca (CEBAS-CSIC)
Plant cells suffer alterations of their redox state and increase mitochondrial ROS generation during salinity. To avoid this, they activate several mitochondrial antioxidant and redox systems including the alternative oxidase (AOX), superoxide dismutase (SOD) and the ascorbate-glutathione (ASC-GSH) cycle components in a coordinated manner. [...]
2019 - 10.1016/j.envexpbot.2019.02.026
Environmental and experimental botany, Vol. 162 (June 2019) , p. 212-222  
6.
1 p, 149.9 KB Effect of pressure on seed germination / López Jiménez, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2018
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
7.
4 p, 76.4 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, laa gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
8.
6 p, 82.7 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique Jiménez, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
Presentación En los últimos años la comunicación ha pasado a convertirse en una pieza clave en la gestión de las organizaciones. En la actualidad se está evidenciando el importante valor de la imagen y la reputación corporativa de las empresas, todo ello debido a factores como la participación más activa de la sociedad en el consumo, la homogeneización de los productos / servicios y / o la necesidad de diferenciarse, entre otros. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
9.
6 p, 127.0 KB "Entrenando a familias" : evaluación de un programa de optimización de actitudes parentales en un club de fútbol / Lorenzo Fernández, Macarena (Universidad de Sevilla) ; Cubero Pérez, Rosario (Universidad de Sevilla) ; López Jiménez, Ana María (Halmstad University) ; Hertting, Krister (Halmstad University)
2018
Revista de psicología del deporte, Vol. 27 Núm. 3 (2018) , p. 37-42 (Monográficos)  
10.
4 p, 77.0 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, el marketing relacional online, etc. [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.