Dipòsit Digital de Documents de la UAB 106 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
8 p, 319.2 KB El storydoing como estrategia publicitaria innovadora en la sociedad red / Rodríguez-Ríos, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo recoge un cambio en un modelo de comunicación en publicidad basado en la evolución del storytelling al storydoing en aras de acercarse a las necesidades del consumidor digital. Si bien el storytelling involucra al espectador a través de intangibles como la emoción y la empatía a través de elementos narrativos, el storydoing lo hace a través de acciones que la misma marca propone. [...]
This article highlights a change in an advertising communication model which is based on the evolution from storytelling to storydoing in order to get closer to the needs of the digital consumer. While storytelling involves the viewer through intangibles such as emotion and empathy that have narrative elements, storydoing does so through actions that the brand itself puts forward. [...]

Alicante : Universidad de Alicante, 2021
Comunicación en cuarentena: el cambio mediático en pandemia, 2021, p. 59-66  
12.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre, Armand ; Lorite, Nicolàs ; Perona Páez, Juan José ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
13.
4 p, 106.2 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Lázaro Pernias, Patrícia ; González Quesada, Alfonso ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- To provide students with the conceptual and methodological instruments essential to develop scientific research, both from the perspective of commercial and applied research as well as basic research. [...]
- Proveer al alumnado de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
14.
4 p, 99.4 KB Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and operational development in both Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
15.
3 p, 96.8 KB Pràctiques Externes [103151] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències 1 3. [...]
During this course, the student should: 1. be familiar with the professional world. 2. Develop the practices in an efficient way. 3. Clearly inform about the development of the internship and the acquisition of the expected competences through a report of the external internship. [...]
Durante esta asignatura, el alumnado debería: 1. Conocer el mundo profesional. 2. Desarrollar las prácticas de forma eficiente. 3. Informar de forma clara del desarrollo de las prácticas y la adquisición de las compe 4. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
16.
3 p, 98.9 KB Tècniques Especialitzades de Relacions Públiques [103153] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer i aprendre a utilitzar les principals eines i suports de relacions públiques. Conèixer, diferenciar i saber utilitzar amb solvència els diferents tipus de materials escrits de relacions públiques. [...]
Know and learn to use the main tools and supports of public relations. Know, differentiate and know how to use with solvency the different types of written materials of public relations. Approach the basic principles of protocol rules in companies, organizations and institutions. [...]
Conocer y aprender a utilizar las principales herramientas y soportes de relaciones públicas. Conocer, diferenciar y saber utilizar con solvencia los diferentes tipos de materiales escritos de relaciones públicas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
17.
4 p, 101.4 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al món. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
-To know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. -To know the professional dimension of the activity in Spain and in the world. -To know the areas of specialization of Public Relations. [...]
-Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. -Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. -Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
18.
525 p, 5.1 MB El valor simbòlic de la corbata en la construcció de la imatge de l'home / Batallé Canal, Mateu ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir.
Aquesta tesi doctoral se centra en l'anàlisi de la dimensió comunicativa de la corbata. Fins avui aquest complement de roba s'ha estudiat sobretot en l'àmbit de l'estètica, i aquesta investigació es proposa per primera vegada examinar-la des de l'òptica comunicativa. [...]
Esta tesis doctoral se centra en el análisis de la dimensión comunicativa de la corbata. Hasta hoy este complemento de ropa se ha estudiado sobre todo en el ámbito de la estética, y esta investigación se propone por primera vez examinarla desde la óptica comunicativa. [...]
This doctoral thesis focuses on the analysis of the communicative dimension of the tie. Until today, this clothing accessory has been studied above all in the field of aesthetics, and this research aims for the first time to examine it from the communicative perspective. [...]

2020  
19.
159 p, 1.4 MB Les Aventures de Greta : creació d'una ràdio-ficció / Carranza Martín, Clara ; Fernández Álvarez, Belén ; Loureiro Arenas, Estibaliz ; Rojas Castro, Samanta ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es desenvolupa la creació d'una ficció sonora. S'analitzen des dels seus antecedents sonors i influències, passant per la creació exhaustiva de la història (presentació de personatges, sinopsis dels capítols i guió serial) fins a la seva viabilitat com a producte final.
En este proyecto se desarrolla la creación de una ficción sonora. Se analizan desde sus antecedentes sonoros e influencias, pasando por la creación exhaustiva de la historia (presentación de personajes, sinopsis de los capítulos y guión) hasta su viabilidad como producto final.
This project develops the creation of a radio fiction. It analyzes its influences and previous related works, the development of its plot (character introduction, synopsis of each episode and scripts) and its viability as a final product.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
2 documents
20.
20.6 KB Young people's drinking habits / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques
This table contains the coded data from the reception test linked to an experimental study on actual alcohol consumption among young people. This test was carried out for the research entitled "Brand name effects on alcohol counter-advertising behaviour". [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 - 10.5565/ddd.uab.cat/234008
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 106 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.