Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
279 p, 3.0 MB Aprenentatge i comprensió dels nombres enters : estudi de significats construïts per alumnes de 15 i 16 anys / Maynou i Terri, Josep, autor. ; Planas, Núria (Planas i Raig) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
La pregunta que guia la recerca és la següent: "Com comprenen els nombres enters un grup d'alumnes de tercer d'educació secundària obligatòria?" Per tal de donar resposta a la pregunta, es planteja una estratègia d'anàlisi centrada en l'assoliment dels següents objectius: 1) Identificar significats atribuïts als nombres enters atenent a la seva estructura i a la polisèmia del signe 2) Relacionar alguns d'aquests significats mitjançant la construcció de patrons de comprensió. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.