Dipòsit Digital de Documents de la UAB 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
2 p, 47.7 KB Sistemes d'educació no formal [11661] / Montero i Espinoza, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1995-96
Llicenciat en Pedagogia [598]  
2.
2 p, 729.3 KB Educació a distància [23185] / Montero, Víctor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
3.
2 p, 1.4 MB Pedagogia social [11646] / Montero, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2003-04
Diplomat en Educació Social [75]  
4.
6 p, 243.0 KB La escuela : base de reflexión sobre la problemática esencial de la educación / Montero Espinoza, Victor M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1983 - 10.5565/rev/enrahonar.957
Enrahonar, N. 5-6 (1983) p. 127-130  
5.
9 p, 292.9 KB Activitats generals del professorat de la secció (1 de juny 1984 - 28 de febrer 1985) / Montero Espinoza, Victor M. ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarín, Rosa María
1985 - 10.5565/rev/educar.582
Educar, N. 7 (1985) p. 155-163  
6.
7 p, 166.4 KB Llistat general d'ambits de treball educacional amb adults a Catalunya / Montero Espinoza, Victor M. ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarín, Rosa María
1985 - 10.5565/rev/educar.579
Educar, N. 7 (1985) p. 147-153  
7.
20 p, 593.2 KB Educación permanente : la impronta de nuestro tiempo / Montero Espinoza, Victor M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
EL propósito del presente articulo es el de exponer una reflexión genérica de la educación permanente en función del supuesto impacto que su implantación produciría en el orden vivencial de una humanidad que precisa, a nuestro entender, de formas de vida mas idóneas para una cualitativa interacción social. [...]
The purpose of this article is to explain our general idea on how the introduction of continuing education would a e c t the ways of life of mankind, which we believe is in need of more adequate forms of life in order to achieve a better social interaction. [...]

1985 - 10.5565/rev/educar.568
Educar, N. 7 (1985) p. 37-55  
8.
3 p, 67.0 KB Presentació / Montero Espinoza, Victor M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarin Martínez, Lluís
1985 - 10.5565/rev/educar.562
Educar, N. 7 (1985) p. 3-5  
9.
24 p, 683.7 KB Aspectos de la planificación en la administración educativa / Montero Espinoza, Victor M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1984 - 10.5565/rev/educar.590
Educar, N. 6 (1984) p. 35-57  
10.
14 p, 370.2 KB La educación comparada : breve estudio documental / Montero Espinoza, Victor M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El aspecto "método" es lo más significativo que interesa al investigador educativo de la Educación Comparada. Significativo en cuanto es probadamente un valioso instrumento que ha posibilitado mejoras reales y cualitativas en el desarrollo del fenómeno educativo contemporáneo. [...]
The "method" aspect is the most significant that is of interest to the educational researcher of Comparative Education. Significant in as much as it is demonstrably a useful instrument which has made possible real and qualitative improvements in the development of the contemporary education phenomena. [...]

1983 - 10.5565/rev/educar.560
Educar, N. 3 (1983) p. 169-181  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.