Dipòsit Digital de Documents de la UAB 76 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
6 p, 1.4 MB Història de la Publicitat i de les RR. PP [20663] / Noguero i Grau, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
4 p, 908.0 KB Estructura de l'Activitat de RR. PP. a Espanya i Catalunya [20674] / Noguero i Grau, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
3 p, 722.2 KB Relacions Públiques en Sectors Especialitzats [20699] / Noguero i Grau, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
4 p, 968.2 KB Programació i Tècniques de les Relacions Públiques [20671] / Noguero i Grau, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
7 p, 365.7 KB Relacions Públiques en Sectors Especialitzats [20699] / Noguero i Grau, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2010-11
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
16 p, 1.2 MB Las Relaciones Públicas en el Postmodernismo / Noguero i Grau, Antoni
Finiquitando el último quinquenio que hará pasar a mejor vida el siglo XX, es ya hora de que elaboremos en tomo al fenómeno de las relacio­ nes públicas algunas consideraciones puntuales. Por principio y defini­ ción, hemos de aclarar que para unos las relaciones públicas son un fenómeno y para otros una función social.
Finishing the last quinquennium that will make the 20th century go to a better life, it is time for us to elaborate some specific considerations around the phenomenon of public relations. By principle and definition, we must clarify that for some public relations are a phenomenon and for others a social function.

1995 - 10.5565/rev/qp.220
Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 39-54 (Ensayos)  
7.
66 p, 2.0 MB Uso de los eventos en el sector de la moda para la generación de publicity y la creación de imagen positiva / Ureña Pérez de Villar, Marina ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esdeveniments són una de les tècniques de relacions públiques més utilitzades en el sector de la moda. Hi ha una sèrie d'esdeveniments, també anomenats pseudoesdeveniments per ésser de naturalesa organitzada i no aleatòria, propis d'aquest sector que tenen com a principal objectiu generar publicity, és a dir, repercussió als mitjans. [...]
Los eventos son una de las técnicas de relaciones públicas más utilizadas en el sector de la moda. Existen una serie de eventos, también denominados pseudoeventos por ser de naturaleza organizada y no aleatoria, propios de este sector que tienen como principal objetivo generar publicity, es decir, repercusión en los medios. [...]
Events are one of the most used public relations techniques in the fashion industry. There's a serie of events, also called pseudoevents because they are organized and don't happen by chance, whose main objective is to generate publicity, namely media coverage. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
104 p, 1.6 MB Plan de comunicación del escritor Frank Mayhem / Márquez Trinidad, Inés ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de fi de grau es presenta un pla de comunicació sobre Frank Mayhem, un jove escriptor novell. El projecte s'ha desenvolupat amb una investigació prèvia de diferents aspectes d'interès com son: la importància de tenir presència online i la literatura actual a Espanya. [...]
En este trabajo de fin de grado se presenta un plan de comunicación sobre Frank Mayhem, un joven escritor novel. El proyecto se ha desarrollado con una investigación previa de diferentes aspectos de interés como son; la importancia de tener presencia online y la literatura actual en España. [...]
In this final degree project it is introduced a communication plan of Frank Mayhem, a new young writer. The project has been developed with a previous investigation of different important aspects, such as the importance of having online presence and the current Spanish literature. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
53 p, 1.0 MB Estudio y análisis del estado de desconocimiento social de las Relaciones Públicas / Jiménez Vigueras, Cristina ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La construcció dels fonaments conceptuals de les relacions públiques s'ha anat desenvolupant durant el segle XX després del seu naixement als EEUU i la seva posterior expansió pel món. Però les diferències pel que fa a l'evolució de la disciplina en els diferents països ha estat una realitat que l'ha acompanyat sempre, fet que ha donat com a resultat la situació actual de confusió i desconeixement envers la professió. [...]
La construcción de los fundamentos conceptuales de las relaciones públicas se ha ido desarrollando a lo largo del siglo XX tras su nacimiento en EEUU y su posterior expansión por el mundo. Sin embargo, las diferencias en la evolución de la disciplina en los diferentes países ha sido una realidad que la ha acompañado siempre, lo que ha dado como resultado la situación actual de confusión y desconocimiento hacia la profesión. [...]
The conceptual basis of public relations has been developing its own theory since its begginings in USA and its later expansion over the world. However, the differences between the evolution of this discipline in every country has been walking with us for lots of years and this fact has given a result of the confusing situation we are suffering and the lack of awarness towards this professional area. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
16 p, 1.2 MB Las relaciones públicas en el postmodernismo / Noguero i Grau, Antoni
1995
Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 37-54  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 76 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.