Dipòsit Digital de Documents de la UAB 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
2 p, 1.1 MB Psicologia del Pensament [21140] / Fernández, J.. ; Pintanel i Bassets, Mònica ; De Marbre, V. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
1 p, 727.4 KB Psicologia del Pensament [21140] / Fernández Castro, J. ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
2 p, 1.1 MB Psicologia de l'activitat física i la salut [26950] / Capdevila Ortís, Lluís ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
1 p, 884.4 KB Psicologia del Pensament [21140] / Fernández-Castro, Jordi ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Chamarro Lusar, Andrés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
2 p, 1.0 MB Psicologia del Pensament [21140] / Fernández-Castro, Jordi ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1998-99
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
2 p, 1.1 MB Psicologia de l'activitat física i la salut [26950] / Capdevila Ortís, Lluís ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
3 p, 1.8 MB Condicionament i aprenentatge [26913] / Blasco, Tomás ; Borràs, Xavier ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Garau, Adriana ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Rovira, Tatiana ; Torregrossa, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
5 p, 2.5 MB Efectes de l'aprenentatge de tècniques de relaxació en la pràctica de natació no competitiva / Pintanel i Bassets, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En general, les persones que aprenen a relaxar-se obtenen uns beneficis clars en totes les àrees de la seva vida. L'estudi present pretén comprovar si aquest aprenentatge també té efectes en el camp de l'activitat física i l'esport i, concretament, en la pràctica de natació no competitiva. [...]
En general, las personas que aprenden a relajarse obtienen unos claros beneficios en todos los ambitos de su vida. El presente estudio pretende comprobar si este aprendizaje también tiene consecuencias en el campo de la actividad física y el deporte y, mas concretamente, en la practica de la natación competitiva. [...]
In general, people who leam to relax obtain obvious benefits in all areas of their lives. This study will try to show if this learning also has effects in the field of physical actlvity and sport and, to be more exact, in the practice ot non-competitive swimming. [...]

2001
Apunts. Educació física i esports, Num. 63 (2001) , p. 15-19
2 documents
9.
3 p, 1.9 MB Psicologia de l'activitat física i la salut [26950] / Capdevila Ortís, Lluís ; Pintanel i Bassets, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
6 p, 65.0 KB Exercise motivation in university community members : a behavioural intervention / Capdevila Ortís, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Niñerola i Maymì, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pintanel i Bassets, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valero Herreros, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vives Brosa, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
The purpose of this study was to examine how exercise level, exercise motives, and barriers changed from the baseline phase to the follow-up phase after a behavioural and cognitive intervention aimed at increasing exercise. [...]
El objetivo de este estudio es analizar los cambios en el nivel de ejercicio físico y en los motivos y barreras para su práctica, desde la fase de línea de base hasta la fase de seguimiento, después de una intervención cognitivo-conductual para incrementar el ejercicio. [...]

2007
Psicothema, Vol. 19, núm. 2 (2007) , p. 250-255  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.