Dipòsit Digital de Documents de la UAB 51 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
24 p, 923.8 KB Ready for Failure? Irrational Beliefs, Perfectionism and Mental Health in Male Soccer Academy Players / Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Chamorro, José L (Universidad of Almería) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; De Brandt, Koen (Vrije Universiteit Brussel. Department of Movement and Sport Sciences) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Since Junior-to-Senior Transition (JST) is only considered successful when soccer players become professionals, many junior athletes must cope with failure, and their sporting careers and mental health may be at risk. [...]
2023 - 10.1007/s10942-022-00491-x
Journal of Rational - Emotive and Cognitive - Behavior Therapy, Vol. 41 (2023) , p. 454-477  
2.
13 p, 1.5 MB Perfectionistic Environments and Irrational Beliefs on the Transition to Elite Athletic Performance : A Longitudinal Study / Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pons, Joan (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Muñoz-Justicia, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
This study aimed to longitudinally evaluate talented athletes' levels of perfectionism, irrational beliefs, and motivations with regard to their athletic careers. A total of 390 athletes from U14, U16, and junior categories (M = 15. [...]
2023 - 10.3390/ijerph20085561
International journal of environmental research and public health, Vol. 20 (april 2023)  
3.
9 p, 737.0 KB Where Did All the Sport Go? Negative Impact of COVID-19 Lockdown on Life-Spheres and Mental Health of Spanish Young Athletes / Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During the 2020, the pandemic caused by the massive spread of the SARS-CoV-2 coronavirus (COVID-19) resulted in a global crisis. In Spain, the COVID-19 pandemic caused a lockdown for almost 100 days and forced the sudden stop of sport practices and competitions. [...]
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.611872
Frontiers in psychology, Vol. 11 (december 2020)  
4.
4 p, 100.6 KB Estratègies de Recerca en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43886] / Torregrossa Álvarez, Miquel ; Ramis Laloux, Yago ; Pons Bauzá, Joan ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius d'aquest modul son: Familaritzar l'estudiant amb el Treball de Fi de Master i començar a definir-ne la temàtica Treballar la cerca d'informació científica en bases de dades especialitzades Analitzar i descriure les diferents parts d'un treball acadèmic o un artícle científic Aspectes formals Introducció Mètode Resultats Discussió Referències Discutir sobre la originalitat i les contribucions dels treballs científics.
The objectives of this course are: To familiarize the student with the Master Project and start to define the demand To work on the scientific research in specialized data bases To analyze and describe the different sections of an academic work or a scientific article Formal aspects Introduction Method Results Discussion References To discuss about the originality and the contributions of the scientific literature.
Los objetivos de este módulo son: Familiarizar el estudiante con el Trabajo Final de Máster y empezar a definir la temática Trabajar la búsqueda de información científica en bases de datos especializadas Analizar y describir las diferentes partes de un trabajo académico o de un artículo científico Aspectos formales Introducción Método Resultados Discusión Referencias Discutir sobre la originalidad y las contribuciones de los trabajos científicos.

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
5.
5 p, 107.5 KB Iniciació Esportiva: Assessorament a Famílies i Entrenadors [43887] / Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant comprengui el paper dels diferents agents que intervenen en la iniciació esportiva (e. g. , famílies, entrenadors, companys, agents esportius) des de l'anàlisi i la comprensió dels processos psicològics implicats en aquesta etapa de carrera. [...]
The objective of this module is to help the student understand the role of the different agents involved in youth sport (e. g. , families, coaches, peers) from the analysis and comprehension of the psychological processes involved in this stage of the athletic career. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante comprenda el papel de los diferentes agentes que intervienen en la iniciación deportiva (e. g. , familias, entrenadores, compañeros, agentes deportivos) desde el análisis y la comprensión de los procesos psicológicos implicados en la misma. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
6.
7 p, 111.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Fernández-Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Pons Bauzá, Joan ; Mejías Riquelme, José Tomás ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
5 p, 107.1 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Chamarro Lusar, Andrés ; Pons Bauzá, Joan ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
This basic subject is located in the first year of the degree and it is part of a group of subjects aimed at learning the different basic psychological processes, which is composed of: Motivation and Emotion, Memory, Learning and Conditioning, Thinking and Language, and Attention and Perception. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
16 p, 3.0 MB Máxima Información, Mínima Molestia (MIMO) : Reducir cuestionarios para cuidar de las personas participantes en psicología del deporte / Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Contestar a un gran número de ítems puede suponer una gran carga para las personas participantes, lo cual puede empeorar la calidad de los datos recogidos. Por este motivo, el propósito de nuestro estudio es presentar el método de Máxima Información, Mínima Molestia (MIMO) para el desarrollo de versiones cortas en psicología del deporte. [...]
Responding to a large number of items could be a great burden for the participants, which can worsen the quality of the data collected. Therefore, the purpose of the present study is to describe the method of Maximum Information, Minimum Discomfort (MIMO in Spanish) to develop questionnaire short-forms in sport psychology. [...]

2020 - 10.14635/ipsic.2020.119.7
Informació psicològica (Internet), Núm. 119 (2020), p. 49-64  
9.
3 p, 454.4 KB Entorns que afavoreixen la compaginació d'estudis i esport a Europa / Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Mejias, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; García-Solà, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE))
L'equilibri òptim entre la carrera esportiva i l'acadèmica o laboral (carrera dual) és un dels reptes que els i les esportistes d'alt rendiment han d'afrontar al llarg del seu desenvolupament. La recerca següent examina diferents ambients i ajuts que permeten seguir una carrera dual a Europa, una regió que supleix aquesta demanda però que encara ha d'anar més enllà i garantir el creixement en altres contextos específics que tinguin en compte la diversitat de casos i de països. [...]
El equilibrio óptimo entre la carrera deportiva y la académica o laboral (carrera dual) es uno de los retos que los y las deportistas de alto rendimiento deben afrontar a lo largo de su desarrollo. [...]
An optimal balance between the athletic and the academic or job career (dual career) is one of the main challenges elite athletes face throughout their development. The following research examines the different existing environments in Europe that support the development of a dual career, showing that this demand is well covered in this region, but it has yet to guarantee the growth in other specific contexts according to the diversity of cases and countries. [...]

2020
UAB divulga, Juliol 2020
3 documents
10.
67 p, 22.6 MB Il trovatore / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Crider, Michèle ; Gandolfi, Romano ; Gardelli, Lamberto ; Heilbron, Alfredo ; Johannsson, Kristian ; Lluch, Antoni ; Millo, Aprile ; O'Neill, Dennis ; Palatchi, Stefano ; Pons, Joan ; Popov, V ; Sardinero i Puerto, Vicenç ; Sweet, Sharon ; Terentieva, Nina ; Tomàs, Joan ; Uriz, María ; Zajick, Dolora ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1992 (Temporada 1992-1993)  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 51 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.