Dipòsit Digital de Documents de la UAB 70 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
15 p, 128.2 KB Canvi climàtic i benestar social a Barcelona : Històries personals de salut, menjar i pobresa / Díaz-Pont, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Reales Guisado, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La recerca parteix del problema que comunicar el canvi climàtic i fer visible el seu impacte en el benestar social és un repte complex per a la ciutat. La comunicació climàtica sovint incideix en els factors més negatius i conflictius de la relació entre clima i benestar, destacant la tragèdia i el conflicte. [...]
2023
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 65 (2023) , p. 223-237 (Articles)  
2.
4 p, 102.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluis ; Martori, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
9 p, 120.0 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Blasco Duatis, Marc ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
This module belongs to the Communication matter and it is qualified as fundamental within the Advertising and Public Relations Bachelor Degree. It is believed there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication matter, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva en tres de las cinco asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 112.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Diez Jimenez, Mercedes ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 100.9 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
6 p, 110.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Diez Jimenez, Mercè ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 109.6 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Diez Jimenez, Mercè ; Torras Planas, Núria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
8.
4 p, 102.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Diez Jimenez, Mercè ; Ferre Pavia, Carme ; Gayà Morlà, Catalina ; Rizo Garcia, Marta ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
84 p, 3.9 MB Femtech : Start-ups con perspectiva de género / Sarmiento Santana, Marina ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge periodístic té l'objectiu de ressaltar una àrea que necessita atenció i suport: la salut de la dona. Després de segles d'androcentrisme i biaix de gènere en la medicina, el cos i el benestar de la dona han quedat invisibilitzats. [...]
Este reportaje periodístico tiene el objetivo resaltar un área que necesita atención y apoyo: la salud de la mujer. Después de siglos de androcentrismo y sesgo de género en la medicina, el cuerpo y el bienestar de la mujer quedaron invisibilizados. [...]
This journalistic report aims to highlight an area that needs attention and support: women's health. After centuries of androcentrism and gender bias in medicine, the body and well-being of women have become invisible. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
10.
114 p, 1.4 MB A mi em va bé, prova-ho : L'homeopatia, placebo o ciència / Manrique Royo, Oriol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està basat en la realització d'un reportatge periodístic sobre l'homeopatia a Espanya. L'objectiu principal és mostrar, mitjançant entrevistes a especialistes i persones relacionades amb l'homeopatia, les opinions i estudis a favor i en contra de l'ús de l'homeopatia com a medicina convencional. [...]
El proyecto está basado en la realización de un reportaje periodístico sobre la homeopatía en España. El objetivo principal es mostrar, mediante entrevistas a especialistas y personas relacionadas con la homeopatía, las opiniones y estudios a favor y en contra del uso de la homeopatía como medicina convencional. [...]
The project is based on a journalistic report on homeopathy in Spain. The main objective is to show, through interviews with specialists and people related to homeopathy, the opinions and studies for and against the use of homeopathy as conventional medicine. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 70 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.