Dipòsit Digital de Documents de la UAB 5 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
24 p, 284.7 KB El rechazo escolar en diferentes contextos sociales : las resistencias y la reproducción de las contradicciones / Barbeta Viñas, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
El presente artículo presenta los resultados de una investigación empírica sobre actitudes de rechazo y oposición escolar de alumnos de 4º de ESO de tres centros de enseñanza secundaria, con niveles socio-económicos distintos. [...]
This article presents the results of an empirical investigation of rejection and opposition attitudes of 4th ESO's students from three secondary schools with different socio- economic levels. The research fits theoretically into the school resistance models, which are based on the importance of school and extracurricular areas (family, leisure and peer groups) to understand the different strategies and appropriations of students -with special emphasis on what involves the rejection attitudes. [...]

2014
Intersticios: revista sociológica de pensamiento crítico, Vol. 8 Núm. 1 (2014), p. 209-232  
2.
26 p, 278.0 KB Los colegios en concesión de Bogotá : los límites de la eficiencia económica de los programas chárter / Edwards Jr., D. Brent (University of Hawaii) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el marco de agenda educativa global, las alianzas-público-privadas (como especialmente las escuelas chárter) son reformas con creciente prestigio académico y popularidad política. Supuestamente, y según sus promotores, estas reformas son consideradas una solución costo-eficiente. [...]
In the context of global educational agenda, public-private alliances (particularly charter schools) are reforms with a growing academic prestige and political popularity. Supposedly, and according to their promoters, these reforms are considered to be a cost-efficient solution. [...]

2019 - 10.17227/rce.num76-6891
Revista colombiana de educación, Vol. 1, núm. 76 (2019) , p. 91-116  
3.
18 p, 362.8 KB Després de l'ESO, què? Eleccions i restriccions en els itineraris acadèmics i laborals de l'alumnat d'origen immigrat / Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Aquest article analitza, des d'una perspectiva biogràfica, la construcció dels itineraris acadèmics i laborals de joves d'origen sud-americà pertanyents a la generació 1,5 d'un institut públic de l'Hospitalet de Llobregat. [...]
Este artículo analiza, desde una perspectiva biográfica, la construcción de los itinerarios académicos y laborables de jóvenes de origen sudamericano pertenecientes a la generación 1'5 de un instituto público del Hospitalet de Llobregat. [...]
This article analyzes, from a biographical perspective, the construction of academic and occupational pathways of young people of South American origin, belonging to the 1. 5 generation, in a state secondary school in L'Hospitalet de Llobregat. [...]
Cet article analyse la construction de parcours scolaires et professionnels des jeunes d'origine sud-américaine, qui appartiennent à la génération «1. 5», dans un collège publique à Hospitalet de Llobregat. [...]

Barcelona, Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família 2013 (Ciutadania i Immigració; 9)
Recerca i immigració V. Convocatòria d'ajuts 2009, 2013, p. 55-72  
4.
28 p, 157.0 KB Avaluació de la formació professional reglada (FPR) a Catalunya : anàlisi normativa, comparativa i de l'adequació a les necessitats de la societat / Pineda i Herrero, Pilar, dir. ; Martínez Usarralde, María Jesús ; Merino Pareja, Rafael ; Plandiura Vilacís, Ramon ; Rojo Torrecilla, Eduardo ; Suárez Gost, Cristina ; Termes López, Andreu
2010
Quaderns d'avaluació, Núm. 16 (2010) , p. 5-32  
5.
325 p, 2.0 MB La Incorporació de l'ètnia en l'anàlisi de les trajectòries escolars i laborals : itineraris de joves sud-americans a L'Hospitalet de Llobregat / Andreu Termes López ; dirigida per Rafael Merino Pareja / Termes López, Andreu ; Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
La tesi doctoral "La incorporació de l'ètnia en l'anàlisi de les trajectòries escolars i laborals: Itineraris de joves sud-americans a L'Hospitalet de Llobregat" pretén articular dos grans conceptes (i tradicions teòriques): d'una banda, els conceptes de transicions i trajectòries; i, d'altra banda, el d'ètnia. [...]
The doctoral thesis "The inclusion of ethnicity in the analysis of school and labor pathways: young South American itineraries on L'Hospitalet de Llobregat" seeks to articulate two concepts (and theoretical traditions): in one hand, the concepts of transitions and trajectories, and, on the other hand, the concept of ethnicity. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.