Dipòsit Digital de Documents de la UAB 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
6 p, 111.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 111.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
5 p, 108.4 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 106.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / González Corona, Francisco José ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 103.4 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
4 p, 78.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 76.6 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
3 p, 25.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 100.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 100.5 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2013-14  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.