Dipòsit Digital de Documents de la UAB 4 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
11 p, 1.7 MB Chatbot para docencia : herramienta de obtención de información y realización de cuestionarios para la docencia / Valcarce Pagán, César ; Lumbreras Ruíz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se va a realizar el desarrollo de un chatbot para el alumnado de la UAB. Este chatbot permitirá al alumno buscar información y realizar cuestionarios sobre las asignaturas de su interés. [...]
In this project, the development of a chatbot for UAB students will be carried out. This chatbot will allow the student to search for information and take questionnaires about the subjects of their interest. [...]
En aquest projecte es va a realitzar el desenvolupament d'un chatbot per a l'alumnat de la UAB. Aquest chatbot permetrà a l'alumne buscar informació i realitzar qüestionaris sobre les assignatures del seu interès. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 734.3 KB Creació d'una app de Chatbot integrable a App de missatgeria i apps webs / Valero Pérez, Carlos ; Giner Miguelez, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Donada la gran quantitat de demanda d'informació que els centres educatius han d'assumir cada cop que comença un nou curs acadèmic, sorgeix la necessitat de facilitar la feina a les persones encarregades d'atendre aquesta demanda. [...]
Dada la gran demanda de información que deben asumir las escuelas cada vez que se inicia un nuevo curso académico, surge la necesidad de facilitar la labor de los responsables de atender esa demanda. [...]
Given the large amount of demand for information that schools must assume each time a new academic year begins, the need to facilitate the work of those responsible for meeting this demand arises. Chatbots, also know as virtual assistants, are able to simulate a conversation with a human being by giving automated answers to the questions raised. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 1017.7 KB Assistent virtual capaç d'identificar i tractar l'estrès causat per la Covid-19 / Codinach Ortiz, Joan ; Franco Puntes, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball se centra per una banda, en la creació d'un chatbot per poder identificar les persones que han resultat psicològicament afectades a causa de la Covid-19, i per altra banda, presentar aquesta proposta en el concurs anual que presenta IBM anomenat "Call For Code". [...]
Este trabajo se centra por un lado, en la creación de un chatbot para poder identificar a las personas que han resultado psicológicamente afectadas debido al Covid-19, y por otra parte, presentar esta propuesta en el concurso anual que presenta IBM llamado " Call For Code ". [...]
This project focuses on the one hand, in the creation of a chatbot that will identify the people that have been affected by the Covid-19. On the other hand, this project would be presented to the annual competition presented by IBM called "Call For Code". [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 563.4 KB Chatbot to ease the effort of handling convocations for groups / Hidalgo Gadea, Lorenzo ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
If you have any kind of instant chat application and are part of a chat group, it is very likely that you repeatedly receive unwanted messages and know how hard it is to handle a convocation. This is why, in this article, we showcase how we developed a Chatbot for Telegram to combat the high amount of irrelevant messages sent in chat groups and to ease the handling of convocations. [...]
En el cas que tingui instal·lada qualsevol aplicació de missatgeria instantània i formi part d'alguna conversa en grup, sabrà la gran quantitat de missatges irrellevants que es reben i el que suposa posar-se d'acord o gestionar una convocatòria. [...]
Si dispones de alguna aplicación de mensajería instantánea instalada en tu dispositivo y formas parte de alguna conversación en grupo, sabrás la gran cantidad de mensajes irrelevantes que se reciben y lo que supone ponerse de acuerdo o gestionar una convocatoria. [...]

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.