Dipòsit Digital de Documents de la UAB 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
179 p, 5.8 MB El sector de la cosmética sostenible en redes sociales : TikTok e Instagram / López Salas, Núria ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La sostenibilitat és un concepte cada cop més important per al planeta i, per això, les empreses s'han d'ajustar a nous models per no contaminar. El sector de la cosmètica és un dels que més ha seguit aquesta tendència i, per aquest motiu, les xarxes socials tenen un paper fonamental en aquest procés de conscienciació. [...]
La sostenibilidad es un concepto cada vez más importante para el planeta y, por ello, las empresas tienen que ajustarse a nuevos modelos para no contaminar. El sector de la cosmética es uno de los que más ha seguido esta tendencia y, por este motivo, las redes sociales desempeñan un papel fundamental en este proceso de concienciación. [...]
Sustainability is an increasingly important concept for the planet and, therefore, companies have to adjust to new models in order not to pollute. The cosmetics sector is one of the sectors that has followed this trend the most and, for this reason, social networks play a fundamental role in this awareness-raising process. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
24 p, 278.1 KB Entre la estética y la medicina : el cuidado del cuerpo en el Breviarium de Johannes de Sancto Paulo / Recio Muñoz, Victoria (Universidad de Valladolid)
El Breviarium de Johannes de Sancto Paulo, compuesto en el entorno de la Escuela de Salerno en la segunda mitad del XII, presenta las características propias del género médico de los compendios o prácticas medievales, una suerte de vademécum que describe en latínlos signos, las causas y el tratamiento de las principales enfermedades ordenadas a capite ad calcem. [...]
The Breviarium by Johannes de Sancto Paulo, composed in the setting of the Salerno School during the second half of the 12th century, presents the characteristics of the medical genre of Medieval compendiums or practices. [...]

2023
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, Vol. 43 Núm. 1 (2023) , p. 49-72 (Dossier)  
3.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
197 p, 74.5 MB La nueva cara de Lola Make Up / Deu Serrano, Mercè ; Granell Rey, Paula ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte hem realitzat un pla de comunicació desenvolupant principalment la nova identitat visual corporativa per la marca de maquillatge espanyola Lola Make Up. A partir d'aquesta, hem desenvolupat un pla d'accions proposant solucions als problemes de comunicació que hem identificat en una anàlisi previ.
En este proyecto hemos realizado un plan de comunicación desarrollando principalmente la nueva identidad visual corporativa para la marca de maquillaje española Lola Make Up. A partir de éste hemos desarrollo un plan de acciones proponiendo soluciones a los problemas de comunicación que hemos identificado en un análisis previo.
In this project we have created a communication plan developing mainlya new visual corporate identity for the Spanish make-up brand Lola Make Up. Following this new visual identity, we have developed an action plan proposing solutions to the communication challenges we have identified in a previous assessment.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
766 p, 19.1 MB Imaginarios sociales de vejez femenina presentes en discursos publicitarios de productos para el cuidado de la piel del rostro femenino en la revista argentina Para ti / Bavosi, Santiago ; Elejabarrieta, Fran, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social
En las actuales publicidades de productos cosméticos para el cuidado del cutis femenino se realizan exhortaciones para que las mujeres eludan y eviten lo que allí se denomina como signos de envejecimiento. [...]
In the current advertising of cosmetic products for the care of female skin, women are exhorted to elude and avoid what is referred to as signs of ageing. We consider that these advertising statements are the result of extensive processes of an establishment of a pejorative sense on the loss of the qualities of youth and facial beauty in women. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
6.
8 p, 274.4 KB Una aproximación a la publicidad de cosméticos en las revistas femeninas editadas en España / Benito Martín, Lucía
Este trabajo analiza la publicidad gráfica de las marcas del creciente sector de la belleza y los cosméticos. Se estudian los anuncios aparecidos en su medio de preferencia: las revistas femeninas (editadas en España). [...]
This work analyzes the graphic advertising of the brands of the growing sector of beauty and cosmetics. We study the advertising insertions appearing in their favorite medium: women's magazines (published in Spain). [...]
Aquest treball analitza la publicitat gràfica de les marques del creixent sector de la bellesa i els cosmètics. S'estudien els anuncis apareguts en el seu mitjà de preferència: les revistes femenines (editades a Espanya). [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.118
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 77-84 (Investigación)  
7.
240 p, 6.2 MB Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher / Tortajada Trullenque, Sandra ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca.
Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca.
Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
1 p, 2.9 MB Use of fibroblasts in cosmetics / Serrano Suárez, Gisela ; Barrios, Leonardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Bioquímica [814]  
9.
111 p, 30.7 MB Sustainability report / Johnson & Johnson
[New Jersey] : Johnson and Johnson, [200-?]-
14 documents
10.
41 p, 10.8 MB La Influencia de la percepción de la piel en la determinación de la belleza del rostro según el canon de belleza femenino de China y España / Chen, Ying ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha volgut estudiar la influència de la percepció de la pell en la determinació de la bellesa del rostre segons el canon de bellesa femení a la Xina i a Espanya.
En este trabajo se ha pretendido estudiar la influencia de la percepción de la piel en la determinación de la belleza femenina del rostro según el canon de belleza femenina de China y España.

2013  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.