Dipòsit Digital de Documents de la UAB 10 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
14 p, 1.2 MB El diálogo entre empresas de comunicación y sus stakeholders en América y Europa / Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orozco Toro, Jaime Alberto (Universidad Pontificia Bolivariana)
Esta investigación se aproxima a la comunicación de la gestión de la RSC con una mirada hacia los valores de la empresa y las características culturales que esa gestión destila. En el estudio de la relación entre las compañías de comunicación y sus stakeholders, se plantea una comparativa entre empresas americanas y europeas a través de los reportes que envían al Pacto Mundial de la ONU. [...]
This research approaches the communication of CSR management with a look at the company's values ​​and management cultural characteristics. In the study of the relationship between communication companies and their stakeholders, we propose a comparison between Latin American and European companies through reports sent to the UN Global Compact. [...]

2011 - 10.7764/cdi.29.239
Cuadernos.info, Núm. 29 (2011) , p. 91-104  
2.
4 p, 251.0 KB Recull de tesis doctorals llegides a Catalunya (2000 i 2001) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol recull les tesis doctorals llegides a Catalunya els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 324-327  
3.
11 p, 700.6 KB Selecció bibliogràfica (2000‒2001) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Es presenta una selecció bibliogràfica de les obres sobre comunicació d'autors de l'àmbit de Catalunya publicades els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 314-324  
4.
314 p, 20.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Univeristat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Univeristat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)  
5.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 382-388  
6.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC))
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 359-369  
7.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  
8.
41 p, 1.7 MB Evolución de Epson Ibérica en España y Cataluña; análisis de la trayectoria de una empresa multinacional japonesa instalada en Cataluña / Navarro Gallardo, Aida ; Colom Jaén, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Anàlisi de la trajectòria d'Epson Ibèrica des dels seus inicis fins a l'actualitat, aprofundint en les relacions comercials entre Espanya, Catalunya i Japó, així com la cultura empresarial japonesa a les filials catalanes.
Análisis de la trayectoria de Epson Ibérica desde sus inicios hasta la actualidad, profundizando en las relaciones comerciales entre España, Cataluña y Japón, así como la cultura empresarial japonesa en las filiales catalanas.
Epson Ibérica's evolution analysis from its beginnings to the present, deepening trade relations between Spain, Catalonia and Japan as well as Japanese business culture in Catalan subsidiaries.

2016
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  
9.
122 p, 53.3 MB Pla empresarial d'un mitjà de comunicació digital : "Palabra de George" / Álvarez Expósito, Ulrich ; Beltran Bernabeu, Marcel ; Martín Murillo, Guillem ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de llançament del projecte 'Palabra de George', un mitjà digital de cultura futbolística. Aquest estudi recull tota la informació necessària com a pas previ a la creació d'un portal a Internet que utilitzi tots els recursos multimèdia per a explicar històries sobre futbol, oferint continguts de tot tipus de gènere i que es distingeixi pel seu tractament atemporal, profund, independent i qualitatiu dels fets.
Plan de lanzamiento del proyecto 'Palabra de George', un medio digital de cultura futbolística. Este estudio recopila toda la información necesaria como paso previo a la creación de un portal en Internet que pretende utilizar todos los recursos multimedia para contar historias sobre fútbol, ofreciendo contenidos de todo tipo de género y que se distinga por su tratamiento atemporal, profundo, independiente y cualitativo de los hechos.
We present the business plan of the project Palabra de George, a digital media based on football culture. This study compiles all information needed as a previous step to the creation of a website that aims to use a vast range of multimedia resources to tell stories about this sport. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
10.
25 p, 503.7 KB Aspiraciones empresariales. Historia de vida de un pequeño empresario / García-Nieto Gómez-Guillamón, Antonio
Este trabajo consiste en el análisis de la historia de vida de un pequeño empresario que nació en la década de 1920 y que, después de haber pasado por varias ocupaciones, fundó su propia empresa. [...]
This investigation consists of an analysis of the life story of a small entrepreneur who was born in the twenties of the last century. The objective of the survey is to relate the personal aspirations of the company founder to the development and evolution of the company. [...]

2008 - 10.5565/rev/papers/v87n0.791
Papers : revista de sociologia, N. 87 (2008) p. 101-125  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.