Dipòsit Digital de Documents de la UAB 45 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
7 p, 235.7 KB El Complemento Indirecto (CI). Pares mínimos, elección de análisis y secuencias breves / Castellanos Gallego, Andrés (Universidad de Castilla-La Mancha)
Una reflexión en torno al CI y sus características, a partir de diversos ejercicios gramaticales destinados a su trabajo en el aula.
Una reflexió al voltant del CI i les seves característiques, a partir de diversos exercicis gramaticals destinats a la feina a l'aula.
A reflection on the IC and its characteristics, based on various grammatical exercises for their work in the classroom.

2021 - 10.5565/rev/regroc.67
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 139-145 (Ejercicios de reflexión lingüística)  
2.
79 p, 5.6 MB Inquiry about the learning of the English language outside of school : A case study. How do students learn EFL in an extracurricular environment? / Mediavilla Vélez, Frank ; Moore de Luca, Emilee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Due to the improvement of technology all around the world and the globalization of the English culture, learning the English language is not limited to the classroom. The aim of this dissertation is to find out how EFL students learn extramural English and what activities and resources do these students use and spend their time on in an extracurricular environment. [...]
Gràcies a l'avanç i la millora de la tecnologia arreu del món, i la globalització de la cultura anglesa, l'aprenentatge de la llengua anglesa no està limitat per fer-ho al context escolar. L'objectiu d'aquest treball és descobrir i indagar com els estudiants a la secundària aprenen anglès com a llengua estrangera fora de l'aula, quines activitats i recursos utilitzen i on inverteixen el seu temps aquests alumnes en un entorn extracurricular. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
3.
22 p, 277.5 KB Data-Driven Learning : feasibility for Young Learners in the Context of ESO / Ruiz Simon, Alba ; Rees, Geraint Paul, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Data-Driven Learning (DDL) refers to a language approach where the learner is exposed to authentic material from corpus linguistics. DDL has been successfully applied in university levels. This research questions whether this methodology would be feasible in ESO context. [...]
Data-Driven Learning (DDL) fa referència a un enfocament lingüístic on l'estudiant està exposat a material autèntic extret d'un corpus lingüístic. DDL ha estat introduït amb èxit a nivell universitari. [...]
Data-Driven Learning (DDL) hace referencia a un enfoque lingüístico donde el estudiante está expuesto a material auténtico extraído de un corpus lingüístico. DDL ha sido introducido con éxito a nivel universitario. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
49 p, 742.0 KB La transversalidad de género en la formación inicial de los docentes de secundaria. Una propuesta para las universidades catalanas / Kermanshahi Garcia, Seddighe ; González Motos, Sheila, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Este proyecto de intervención trata sobre incorporar la transversalidad de género o gender mainstreaming en la formación inicial de los docentes de secundaria. El estudio responde a los principales retos que surgen de la falta de formación docente en perspectiva de género (cultura androcéntrica, sexismo y actitudes estereotipadas). [...]
Aquest projecte d'intervenció tracta sobre incorporar la transversalitat de gènere o gender mainstreaming a la formació inicial dels docents de secundària. L'estudi respon als principals reptes que sorgeixen de la manca de formació docent en perspectiva de gènere (cultura androcèntrica, sexisme i actituds estereotipades) Aquest projecte parteix d'una metodologia quantitativa i qualitativa. [...]

2020
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1120]  
5.
67 p, 4.1 MB Plan de intervención psicopedagógica para mejorar las funciones ejecutivas de un alumno de secundaria con Trastorno del Espectro Autista de Alto Funcionamiento / Llorente López, Elia ; Gisbert Ferrándiz, Belén, dir. (Universidad Internacional Valenciana)
El presente Trabajo de Fin de Master pretende, por una parte acercarnos a una de las problemáticas frecuentes que se presentan en el Trastorno del Espectro Autista (TEA) de disfunción ejecutiva, es decir del déficit de las llamadas funciones ejecutivas y su repercusión en el rendimiento académico y, por otra, hacer una propuesta de intervención que mejore dichas dificultades en el caso de un alumno de 2º de Educación Secundaria Obligatoria (ESO) con este trastorno.
2019  
6.
41 p, 526.0 KB Warm-up activity proposal for oral communicative competence improvement in secondary education / Surroca Compta, Cristina ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This master's dissertation presents an innovative teaching proposal to improve the oral communicative competence of students in obligatory secondary education (ESO). It is well known that most secondary education students are not provided with many other opportunities or contexts in which to practice and to communicate in English outside the ESL classroom. [...]
El present Treball de Fi de Màster es presenta una proposta didàctica d'innovació per a millorar la competència comunicativa oral dels estudiants d'Educació Secundària Obligatòria (ESO). Com tothom sap, a molts estudiants d'educació secundària no se'ls ofereix gaire oportunitats i contextos per a practicar o comunicar-se en anglès fora de l'aula ordinària. [...]
En el presente Trabajo de Fin de Máster se presenta una propuesta didáctica de innovación para mejorar la competencia comunicativa oral de los estudiantes de la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). [...]

Juny 2020  
7.
30 p, 628.1 KB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : a literature review / Boada González, Joan ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation conducts a literature review that explores the concept of coteaching, an innovative educational approach emerged over the last decades which stands as an efficient strategy not only to enhance students' academic performance but also to embody 21st century keystone values such as collaborative learning and inclusion. [...]
Aquest treball consisteix en una revisió de la literatura existent respecte el concepte de la docència compartida o coteaching, una metodologia innovadora que ha aparegut amb força durant els darrers anys i que es presenta com una estratègia eficaç no només per a millorar el rendiment acadèmic dels alumnes, sinó també per a integrar dos dels valors més importants en el context educatiu del segle XXI com són l'aprenentatge col·laboratiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  
8.
45 p, 1.6 MB La enseñanza del sujeto en la ESO, una asignatura pendiente / Díaz Lázaro, Tania ; Brucart, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Gallego, Ángel J., (Gallego Bartolomé) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Dos son los propósitos que se persiguen con el presente trabajo: por un lado, demostrar la existencia de aspectos relacionados con la asignatura de Literatura y Lengua Castellana que deben ser sometidos a una revisión, y, por otro lado, realizar una propuesta que dé solución a estas cuestiones. [...]
Dos són els propòsits que es persegueixen amb el present treball: d'una banda, demostrar l'existència d'aspectes relacionats amb l'assignatura de Literatura i Llengua Castellana que han de ser sotmesos a una revisió, i, d'altra banda, fer una proposta que doni solució a aquestes qüestions. [...]

2019
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
9.
11 p, 901.4 KB Aplicació de suport a les programacions i l'avaluació competencial a l'ESO / Medina Marcos, Oriol ; Musach, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Fins fa poc mes de quatre anys, l'ESO a Catalunya funcionava amb un sistema en que el currículum vigent proposava una formació en la que es prioritzava els continguts i les notes numèriques per sobre de les competències, durant els quatre cursos de l'ESO. [...]
Until about four years ago, secondary education in Catalonia worked with a system in which the active model proposed a formation which was prioritized contents and numeric marks above the competencies during the four school years. [...]
Hasta hace poco más de cuatro años, la ESO de Cataluña funcionaba con un sistema en el que el currículum vigente proponía una formación en la que se priorizaba los contenidos y las notas numéricas por encima de las competencias, durante los cuatro cursos de la ESO. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
26 p, 215.1 KB El papel de la comunicación en ESO y Bachillerato en España (2017). El caso de las asignaturas implantadas en el marco de la LOMCE / Civil i Serra, Marta (Institut de la Comunicació) ; Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
Estudio de cómo afectan la ley Wert y las legislaciones autonómicas sobre educación en la implantación de asignaturas relacionadas con la comunicación en los cuatro cursos obligatorios de secundaria (ESO) y en los dos cursos de bachillerato. [...]
Màlaga: Asociación Española de Universidades con Titulaciones de Información y Comunicación (ATIC), 2018
POSTIGO, Inmaculada; RECODER, María José, coords.: Los y las «tics» en los estudios de comunicación, 2018, p. 85-110  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 45 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.