Dipòsit Digital de Documents de la UAB 354 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
14 p, 5.4 MB Creació d'una eina de suport per a la docència en Geoquímica : Una eina d'aprenentatge autònom i d'avaluació / Aulinas Juncà, Meritxell (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ; Inglès i Urpinell, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica) ; Playà i Pous, Elisabet (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ; Rosell Ortíz, Laura (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica)
La proposta presentada s'emmarca en un projecte d'innovació docent de la Universitat de Barcelona. L'objectiu és desenvolupar una nova eina interactiva que d'una banda ajudi els alumnes a reforçar i/o ampliar els coneixements de geoquímica de manera autònoma i, de l'altra, sigui un nou recurs d'avaluació per al professorat. [...]
The teaching action here presented is part of a Teaching Innovation Project of the Universitat de Barcelona. The aim of this project is to develop a new interactive tool which will help undergraduate students to improve their skills in geochemistry. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
2.
29 p, 1.8 MB La carpeta docente para la evaluación de la calidad docente en el ámbito universitario : El caso de la UAB / Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Suárez Ojeda, María Eugenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En el EEES, la calidad docente de los centros es clave. No obstante, ésta se mide en función de la investigación que realiza su personal y no por la docencia propiamente dicha, si bien esta es la que atrae a los estudiantes. [...]
In the EHEA, the teaching quality of universities is a key issue. However, it is measured according to the research conducted by its faculty, and not by their teaching, which is, at the end, what will attract students. [...]

2012
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 1 (2012)  
3.
9 p, 515.3 KB Una Experiència de Ludificació per Millorar el Rendiment de l'Alumnat d'Enginyeria a través de la Motivació / Sánchez-Carmona, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
La falta de motivació de l'alumnat és un problema recorrent. L'alumnat valora obtenir el títol per sobre d'assolir coneixements, habilitats i competències. Per combatre això, hem desenvolupat una experiència de ludificació que s'articula a través d'un sistema de mèrits i classificacions. [...]
The students' lack of motivation is a usual problem. The students value more the obtention of the degree than the developing of competences and skills. In order to fight this, we developed a gamification's experience based on merits and rankings. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
4.
10 p, 774.9 KB The impact of improving haemophilia A management within the Spanish National Healthcare System : a social return on investment analysis / Soto, I. (Hospital Universitario Central de Asturias) ; Mateo, José (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; García-Diego, D.A. (Federación Española de Hemofilia - FEDHEMO) ; Gil, B. (Roche Farma España) ; Ruiz-Beato, E. (Roche Farma España) ; Ivanova, Y. (Weber) ; Martín Lorenzo, T. (Weber) ; Maravilla-Herrera, P. (Weber) ; Hidalgo-Vega, Á. (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Merino, M. (Weber) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Haemophilia A (HA) has been associated with poor health-related quality of life and a large economic burden, accentuated by severity, arthropathy, and inhibitors. To meet global standards of care, the management of HA should align with the principles of care outlined by the World Federation of Haemophilia. [...]
2022 - 10.1186/s12913-021-07447-4
BMC health services research, Vol. 22 Núm. 1 (december 2022) , p. 115  
5.
13 p, 938.1 KB Cost-Effectiveness Analysis of Triple Therapy with Budesonide/ Glycopyrronium/ Formoterol Fumarate versus Dual Therapy in Patients with Chronic Obstructive Pulmonary Disease in Spain / Trigueros, Juan Antonio (Servicio de Salud de Castilla-La Mancha) ; Garin, Noe (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Baloira, Adolfo (Hospital Universitario de Pontevedra) ; Aceituno, Susana (Outcomes'10) ; Calvo, Ana (Outcomes'10) ; Prades, Miriam (Outcomes'10) ; Touron, Carolina (AstraZeneca Farmacéutica España) ; Martínez, Anisia (AstraZeneca Farmacéutica España) ; Torres, Covadonga (AstraZeneca Farmacéutica España) ; Universitat Autònoma de Barcelona
To evaluate the cost-effectiveness of Budesonide/Glycopyrronium/Formoterol (BUD/GLY/FOR) versus LAMA/LABA and ICS/ LABA, respectively, in patients with moderate to severe COPD, from the Spanish National Healthcare System (NHS) perspective. [...]
2022 - 10.2147/COPD.S384591
International journal of COPD, Vol. 17 (2022) , p. 2905-2917  
6.
9 p, 1.5 MB Cost-benefit analysis of ALK diagnosis vs. non-diagnosis in patients with advanced non-small cell lung cancer in Spain / Majem, Margarita (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Álvarez, Rosa (Hospital Gregorio Marañón (Madrid)) ; Ortega, Ana Laura (Hospital Universitario de Jaén) ; de Alda, Lucía Ruiz (Roche Farma) ; Gordo, Rocío (Roche Farma) ; García, J.Francisco (Roche Farma) ; Ivanova-Markova, Yoana (Weber) ; González-Domínguez, Almudena (Weber) ; San Cristóbal, Raquel Sánchez (Weber) ; Rojo, Federico (Hospital Universitario Fundación Jiménez Díaz) ; Universitat Autònoma de Barcelona
In recent years, target therapies to specific molecular alterations in advanced non-small cell lung cancer (NSCLC) have been identified and have shown superior efficacy compared to non-targeted treatments. [...]
2022 - 10.33393/GRHTA.2022.2449
Global and Regional Health Technology Assessment, Vol. 9 (january 2022) , p. 82-90  
7.
32 p, 1.4 MB Dolphin-WET-Development of a Welfare Evaluation Tool for Bottlenose Dolphins (Tursiops truncatus) under Human Care / Baumgartner, Katrin (Behavioral Ecology and Conservation Lab) ; Hüttner, Tim (Behavioral Ecology and Conservation Lab) ; Clegg, Isabella L. K. (Animal Welfare Expertise) ; Garcia Hartmann, Manuel (MarLab) ; García-Párraga, Daniel (Fundación Oceanográfic de la Comunitat Valenciana) ; Manteca Vilanova, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Mercera, Birgitta (Parc Astérix) ; Monreal-Pawlowsky, Tania (International Zoo Veterinary Group) ; Pilenga, Cristina (Zoomarine) ; Ternes, Kerstin (Zoo Duisburg) ; Talló Parra, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Vaicekauskaite, Ruta (Fox Consulting) ; von Fersen, Lorenzo (Nuremberg Zoo) ; Yon, Lisa (University of Nottingham) ; Delfour, Fabienne (Ecole Nationale Vétérinaire de Toulouse)
The welfare committee of the European Association for Aquatic Mammals (EAAM) set up a group of experts on welfare science, cetacean biology, and zoo animal medicine across Europe to develop a comprehensive tool to evaluate the welfare of bottlenose dolphins (Tursiops truncatus) under human care named Dolphin-WET. [...]
2024 - 10.3390/ani14050701
Animals, Vol. 14 (february 2024)  
8.
14 p, 2.0 MB CompetApp : aplicació web progressiva per a l'avaluació competencial / Vallina Samaniego, Miguel ; Bachiller Rubia, Sergio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'avaluació competencial és un nou tipus d'avaluació que s'està implantant a les escoles de secundària a Catalunya. Amb aquest nou tipus d'avaluació sorgeixen noves necessitats a cobrir, com és la gestió de les qualificacions per als alumnes. [...]
Competency evaluation is a new way of evaluating that is being implanted in the catalan high schools. With this new way of evaluating, new needs arise, such as student's qualifications management. So, this is why this project born. [...]
La evaluación competencial es un nuevo tipo de evaluación que se está implantando en las escuelas de secundaria en Cataluña. Con este nuevo tipo de evaluación surgen nuevas necesidades a cubrir, como es la gestión de las calificaciones para los alumnos. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
5 p, 235.4 KB Transparency in public health decision-making La transparencia en la toma de decisiones de salud pública / García-Altés, Anna (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Argimon, Josep M. (Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Improving the quality and transparency of governmental healthcare decision-making has an impact on the health of the population through policies, organisational management and clinical practice. Moreover, the comparison between healthcare centres and the transparent feedback of results to professionals and to the wider public contribute directly to improved results. [...]
2016 - 10.1016/j.gaceta.2016.05.005
Gaceta sanitaria, Vol. 30 (enero 2016) , p. 9-13  
10.
12 p, 317.0 KB El trabajo en equipo : dominio competencial en diferentes grados de la Universitat Autònoma de Barcelona y de la Universitat de Lleida / Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; París Mañas, Georgina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Torrelles Nadal, Cristina (Universitat de Lleida) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Col·lectiu d'Investigadors en Formació Ocupacional - CIFO
Este artículo tiene como objetivo evaluar dimensiones de la competencia de trabajo en equipo de los estudiantes universitarios, para detectar sus debilidades y potencialidades. Se ha contado con una muestra de 245 estudiantes procedentes de diferentes grados. [...]
Aquest article té com a objectiu avaluar dimensions de la competència de treball en equip dels estudiants universitaris, per a detectar les seves febleses i potencialitats. S'ha comptat amb una mostra de 245 estudiants procedents de diferents graus. [...]
The purpose of this study was to evaluate some elements of teamwork's competence of the university students, to identify their weaknesses and potentials. The sample consisted of 245 students from different grades. [...]

2016 - 10.17345/ute.2016.978
UT. Revista de ciències de l'educació, Núm. 1 (2016) , p. 55-66  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 354 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.