Dipòsit Digital de Documents de la UAB 68 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
47 p, 3.5 MB Collateral damage of Facebook third-party applications : a comprehensive study / Symeonidis, Iraklis (Katholieke Universiteit Leuven) ; Biczók, Gergely (Budapest University of Technology and Economics) ; Shirazi, Fatemeh (Katholieke Universiteit Leuven) ; Pérez-Solà, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Schroers, Jessica (Katholieke Universiteit Leuven) ; Preneel, Bart (Katholieke Universiteit Leuven)
Third-party applications on Facebook can collect personal data of the users who install them, but also of their friends. This raises serious privacy issues as these friends are not notified by the applications nor by Facebook and they have not given consent. [...]
2018 - 10.1016/j.cose.2018.03.015
Computers & security, Vol. 77 (August 2018) , p. 179-208  
2.
73 p, 3.7 MB L'estratègia comunicativa dels clubs de futbol en xarxes socials : anàlisis de l'ús de Twitter, Instagram i Facebook en el Cerdanyola del Vallès FC i Sant Cugat del Vallès FC / Torrent i Uceda, Gerard ; Ribo Rojo, Jaime, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades l'aparició de les xarxes socials ha canviat la manera com vivim en tots els aspectes, concretament en el món del futbol ha significat un canvi de 360 graus en la manera com es presenten i es consumeixen els continguts. [...]
En las últimas dècadas, la aparición de las redes sociales ha cambiado la manera como se vive en todos los aspectos, concretamente en el mundo del fútbol ha significado un cambio de 360 grados en la forma en como se presentan y se consumen los contenidos. [...]
In the last few decades, the appearance of social networks has changed the way we live in all aspects, and specifically in the world of football it has meant a 360-degree change in the way in which content is presented and consumed. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
3.
13 p, 1.1 MB Disseny i desenvolupament d'un xatbot de suport a l'usuari basat en models generatius / Fombona Delgado, Pol ; Espinosa, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els xatbots són programes d'ordinador basats comunment en models de processament de llenguatge natural (NLP) que simulen conversacions humanes i, en entorns de suport a l'usuari, es poden usar com eines per a proporcionar ajuda i resoldre dubtes senzills de forma automatitzada. [...]
Los chatbots son programas de ordenador basados comúnmente en modelos de procesamiento de lenguaje natural (NLP) que simulan conversaciones humanas y, en entornos de soporte al usuario, se pueden usar como herramientas para proporcionar ayuda y resolver dudas sencillas de forma automatizada. [...]
Chatbots are computer programs commonly based on natural language processing (NLP) models that simulate human conversations and, in user support environments, can be used as tools to provide help and resolve simple queries in an automated way. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
4.
18 p, 296.4 KB Regulating dependency : the political stakes of online platforms' deals with French publishers / Papaevangelou, Charis (Université de Toulouse) ; Smyrnaios, Nikos (Université de Toulouse)
At a time when the news industry is struggling to cope with the dominance of the advertising market by large platforms, along with recent crises such as the COVID-19 pandemic, commercial deals and regulatory initiatives are becoming increasingly common. [...]
En un moment en què la indústria periodística lluita per fer front al domini de l'espai publicitari per part de les grans plataformes, juntament amb crisis recents com la pandèmia de COVID-19, els acords comercials i les iniciatives reguladores són cada vegada més freqüents. [...]
En un momento en que la industria periodística lucha por hacer frente al dominio del espacio publicitario por parte de las grandes plataformas, junto con crisis recientes como la pandemia de COVID-19, los acuerdos comerciales y las iniciativas reguladoras son cada vez más frecuentes. [...]

2023 - 10.5565/rev/analisi.3546
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 68 (2023) , p. 117-134 (Articles)  
5.
12 p, 717.5 KB Facebook : aplicaciones educativas de la red social para la enseñanza del lenguaje en educación básica en la Institución Educativa Técnca Industrial Villa María de Soledad-Colombia / Ramos Díaz, Cristina (Institución Villa María de Soledad (Colòmbia)) ; Tobón Ospino, Mairene (Universidad de los Andes (Bogotà, Colòmbia))
El presente artículo busca analizar las aplicaciones de Facebook que pueden ser empleadas para la enseñanza del lenguaje en estudiantes de educación básica en la Institución Educativa Técnica Industrial Villa María de Soledad, Departamento del Atlántico, Colombia. [...]
This article seeks to analyze the Facebook applications that can be used for language teaching in elementary school students of Institución Educativa Técnica Industrial Villa María in the municipality of Soledad, Department of Atlántico, Colombia. [...]

2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (Articles)  
6.
24 p, 149.0 KB Veni, vidi, facebooked-live: análisis del éxito de Matteo Salvini en facebook / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Muchos investigadores han postulado la existencia de una afinidad electiva entre el populismo y las redes sociales. No obstante, pocos estudios han abordado las especificidades de la comunicación populista en línea. [...]
Many researchers have postulated an elective affinity between populism and social network, but few studies have addressed the specific features of online populist communication. This paper discusses the use of Facebook by Matteo Salvini, the leader of Italy's League party and the European politician with most followers on this social network. [...]

2020 - 10.24241/RCAI.2020.124.1.99
Revista CIDOB d'afers internacionals, Núm. 124 (2020) , p. 99-122  
7.
20 p, 717.9 KB Gestión comparada de la comunicación de las empresas de Brasil, América Latina y el mundo en Facebook / Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las redes sociales son herramientas de comunicación importantes para las organizaciones. La presencia activa y profesional en redes sociales permiten reforzar los vínculos entre las organizaciones y los públicos. [...]
Social networks are important communication tools for organizations. The active and professional presence in social networks makes it possible to strengthen the links between organizations and their publics. [...]
As redes sociais são ferramentas de comunicação importantes para as organizações. A presença ativa e profissional nestes espaços permite reforçar os laços entre as organizações e os públicos. [...]

2020 - 10.5902/2316882X43891
Cadernos de Comunicação, Vol. 24 Núm. 3 (2020)  
8.
14 p, 226.1 KB Comunicación interactiva de las empresas chilenas en Facebook : un estudio comparativo con las empresas latinoamericanas / Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este estudio es analizar como las empresas chilenas gestionan la comunicación interactiva con sus públicos en Facebook. A través de un estudio comparativo con las empresas latinoamericanas, se analizaron 29. [...]
The objective of this study is to analyze how Chilean companies manage interactive communication with their audiences on Facebook. 29,000 posts from 135 company profiles were analyzed through a comparative study with Latin American companies. [...]
O objetivo deste estudo é analisar como as empresas chilenas gerem a comunicação interativa com seus públicos no Facebook. Através de um estudo comparativo com as empresas latino-americanas, foram analisados 29. [...]

2021 - 10.25029/od.2021.281.20
Obra digital, Núm. 20 (2021)
2 documents
9.
20 p, 1.3 MB Facebook como herramienta para promover el activismo ambiental en las clases de ciencias / García Bermúdez, Sismay (Universidad de Antioquia) ; Reis, Pedro (Universidad de Lisboa) ; Vásquez Bernal, Bartolomé (Universidad de Huelva)
Esta investigación tiene como objetivo identificar cuáles son las potencialidades y limitaciones de Facebook en la promoción del activismo sobre cuestiones ambientales en estudiantes de básica secundaria, enmarcada dentro del paradigma de la complejidad y la teoría de la actividad, bajo el enfoque de la investigación-acción y el estudio de caso. [...]
This research aims to identify the potentialities and limitations of Facebook in promoting activism on environmental issues among high school students, framed within the paradigm of complexity and activity theory, and drawing on the action research approach and the case study. [...]

2022 - 10.5565/rev/ensciencias.2935
Enseñanza de las ciencias, Vol. 40 Núm. 3 (2022) , p. 51-70 (Investigaciones Didácticas)  
10.
55 p, 1.7 MB Les interaccions que es poden produir a les xarxes socials com a delicte de trencament de condemna : especial consideració en l'àmbit de la violència de gènere / Font Palou, Ariadna ; Rodriguez Puerta, Ma. José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Hi ha consens entre els diferents òrgans jurisdiccionals al respecte de considerar que les xarxes socials han esdevingut un mitjà de comunicació més per a la nostra societat i, en conseqüència, també és un mitjà a través del qual és possible la comissió d'un delicte com pot ser el de trencament de condemna, quan la pena accessòria o mesura cautelar imposada consisteixen en una prohibició de comunicació i/o aproximació, sobretot en l'àmbit de la violència de gènere, entre d'altres il·lícits penals. [...]
2022
Grau en Dret [949]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 68 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.