Dipòsit Digital de Documents de la UAB 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
97 p, 12.6 MB Gamificació per generar consciència : immersió en la realitat de les persones refugiades de Palestina a través d'un escape room. Projecte: "Avui lluny és més a prop" / Palomino Pérez, Elena ; Pando López, Núria ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones refugiades són aquelles que fugen de conflictes i es veuen en l'obligació de deixar enrere el seu país per a buscar acollida en territori internacional. És indispensable l'exercici de consciència en la societat. [...]
Las personas refugiadas son aquellas que huyen de conflictos y se ven en la obligación de dejar atrás su país para buscar acogida en territorio internacional. Es indispensable el ejercicio de conciencia en la sociedad. [...]
Refugees are those who flee conflicts and are forced to leave their country behind to seek refuge in international territory. The exercise of conscience in society is essential. This project is based on creating an immersive experience through an escape room. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
40 p, 3.0 MB Gamificació i Ensenyament de les Ciències Socials / González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Valencia, Gustavo A. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Massip i Sabater, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Company Messa, Edith (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
La gamificació és un procés de transformació educativa a través del qual les experiències d'aprenentatge són viscudes com un joc. És a dir, un joc pot esdevenir un recurs didàctic que aporti molts beneficis a l'aula tant des de la perspectiva del desenvolupament cognitiu com des del treball de les habilitats socials. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Dossiers)  
3.
10 p, 934.7 KB Desarrollo de un juego de preguntas para entorno docente / Pérez Martínez, Alejandro ; Lladós, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en el diseño e implementación de un juego de navegador orientado al entorno docente, utilizando un sistema de sesiones para sincronizar los dispositivos móviles de los alumnos (donde se mostrarán las preguntas que los alumnos deberán responder) con una partida hosteada por el profesor y cuyo progreso se mostrará en el proyector u ordenador de clase. [...]
The project consists in the design and implementation of a browser game oriented to the teaching environment, using a session system to synchronize the students' mobile devices (where the questions to be answered by the students will be displayed) with a game hosted by the teacher and whose progress will be displayed on the projector or classroom computer. [...]
El projecte consisteix en el disseny i implementació d'un joc de navegador orientat a l'entorn docent, utilitzant un sistema de sessions per a sincronitzar els dispositius mòbils dels alumnes (on es mostraran les preguntes que els alumnes hauran de respondre) amb una partida hostejada pel professor i el progrés del qual es mostrarà en el projector o ordinador de classe. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
9 p, 1.0 MB Among Us BCT : Una experiencia de gamificación en la Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la Universitat Autònoma de Barcelona / Cabezas, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2022
Desiderata, Vol. 5, Núm. 19 (Abril, Mayo, Junio 2022) , p. 108-117  
5.
19 p, 750.4 KB Interacción lúdica : hacia la educación en medios. Revisión sistemática de literatura científica / Torres-Toukoumidis, Angel (Universidad Politécnica Salesiana del Ecuador) ; Marín-Gutiérrez, Isidro (Universidad de Sevilla) ; De-Santis, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona)
Internet es un espacio de aprendizaje que fomenta nuevas prácticas educativas en las cuales el uso de los medios de comunicación se vuelve una forma de alfabetización. Los alumnos del siglo XXI han crecido con Internet, con nuevos medios y con juegos, lo que ha revolucionado la forma con la cual interactúan y aprenden. [...]
Internet és un espai d'aprenentatge que fomenta noves pràctiques educatives en les quals l'ús dels mitjans de comunicació esdevé una forma d'alfabetització. Els alumnes de segle XXI han crescut amb Internet, amb nous mitjans i amb jocs, el quals ha revolucionat la forma d'interactuar i aprendre. [...]
The Internet is a learning space that encourages new educational practices in which the use of media becomes a form of literacy. Learners in the 21st century have grown up with the Internet, new media and games which have revolutionized the way they interact and learn. [...]
Internet est un espace d'apprentissage qui encourage de nouvelles pratiques éducatives dans lesquelles l'utilisation des médias devient une forme d'alphabétisation. Les étudiants du 21e siècle ont grandi avec Internet, avec les nouveaux médias et avec les jeux, ce qui a révolutionné la façon dont ils interagissent et apprennent. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.940
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. e940 (Invited Authors)  
6.
42 p, 3.2 MB Effectivity of Kahoot! in EFL Classes : a quantitative study / Horga, Adeline ; Dooly Owenby, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This study aims to find quantitative evidence on the effect of the "gamified" quiz app Kahoot! especially when given for homework, in the context of English as a Foreign Language classes, especially when used for homework. [...]
Este estudio tiene como objetivo encontrar evidencia cuantitativa sobre el efecto de la aplicación "gamificada" Kahoot!, especialmente cuando se trata de hacerlo de deberes, dentro del contexto de las clases de inglés como lengua extranjera. [...]
Aquest estudi té com a objectiu trobar evidència quantitativa sobre l'efecte de l'aplicació "gamificada" Kahoot!, especialment quan es tracta de fer-ho de deures, dins del context de les classes d'anglès com a llengua estrangera. [...]

2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
7.
15 p, 1.0 MB Open Access Escape Room a les biblioteques universitàries catalanes / Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Alonso Bargalló, Roser (Universitat Politècnica de Catalunya. Biblioteca de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est) ; Casadevall Luque, Marina (Universitat Politècnica de Catalunya. Biblioteca de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est) ; Parras Aznar, Maria (Universitat Pompeu Fabra. Biblioteca Campus Universitari Mar)
Presentació de l'Escape Room d'Accés Obert realitzat per les biblioteques universitàries de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) durant els mesos d'octubre i novembre de 2019 amb l'objectiu comú de difondre l'accés obert entre els diferents col·lectius de la comunitat universitària a través d'una activitat lúdica. [...]
2020
Seminari d'Experiències'20. El futur és nostre, : 2020
2 documents
8.
Escape Room de l'Accés Obert / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació en forma de resum de l'Escape Room d'Accés Obert realitzat per les Biblioteques de la UAB durant els mesos d'octubre i novembre de 2019 amb l'objectiu de donar una aproximació del que és l'accés obert, els seus beneficis, com es pot publicar en obert (via verda i daurada) i que engloba qualsevol tipologia documental (articles de revista, dades de recerca, ponències, llibres. [...]
2020 (Serveis)
Seminari d'Experiències'20. El futur és nostre, 2020  
9.
11 p, 1.9 MB Learn2Learn : uso de aprendizaje computacional y estrategias de gamificación para el diseño de una herramienta de soporte al aprendizaje / Muñoz Riera, Joan ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El nuevo contexto de aprendizaje presenta como uno de sus retos principales la observación más cercana del progreso del alumno. Obtener feedback rápido y preciso puede ser clave para solventar fallos del aprendizaje. [...]
The new learning context we are in presents as one of its main challenges the closest observation of student progress. Getting fast and accurate feedback can be key to solving learning failures. In this project we propose the development of a learning support tool that includes gamification functionalities, being one of its goals to be attractive for frequent use by students. [...]
El nou context d'aprenentatge presenta com un dels seus reptes principals l'observació més propera del progrés de l'alumne. Obtenir feedback ràpid i precís pot ser clau per solucionar errors de l'aprenentatge. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
1024x768, 162.4 KB Escape room d'accés obert / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials
Activitat realitzada amb l'objectiu de donar una aproximació del que és l'accés obert, els seus beneficis, com es pot publicar en obert i que l'accés obert no només està reservat als articles de revista des d'una vessant didàctica i també lúdica. [...]
2019
Setmana Internacional de l'Accés Obert a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2019
20 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.